beşinci bölüm

20 5 0
                                    

Sabah uyandığımda üzerimde hafif bir kırgınlık vardı ama oda kahvaltı yaparsam geçerdi yani umarım. Kalktım yataktan ve elimi yüzümü yıkadıktan sonra kendime birşeyler hazırlamak için mutfağa gidecektim ama gidemedim. Kapı çalmaya başladı kimki bu saatte sabah sabah lan daha kargalar bokunu yemedi. Gidip baktığımda nilüfer teyzemdi alinin annesi yani. Kapıyı açim değilmi kalmasın kadıncağız kapıda öyle.

"Günaydın yüsra. Kızım annenler  ve özgürde bizim evde hadi sende gel kahvaltı hazır bizde yapalım" düşünceli kadın ama ben istemiyorum çünkü aliyi unutmaya kararlıyım arkadaş o başkasıyla hiç düşünmeden dans edebiliyorsa beni sevme ihtimali yüzde kaçtır?? Tabiki %0 yani boşuna kendimi ümitlendirmesem iyi ederim..

"Yok nilüfer teyze siz yapın kahvaltınızı hem ben yaptım birazdan salonu açmaya gideceğim zaten yarın düğün malum kapalı olacak bari bugün açayım" vallahi yalan ne kahvaltısı. Aman kim yalandan ölmüşki zaten ben öleyim değilmi canım.

"Aa itiraz kabul etmiyorum hem ali fırından taze simitte aldı sen çok seversin hadi bak ben gidiyorum sende gel hemen"dedi ve emri vaki yapıp birşey dememe kalmadan evine girdi kadın. Ne fenasın sen ya nilüfer teyze şeytana papucunu ters giydirirsin valla. E napacan mecbur gidecem artık biraz durup salonu açma bahanesiyle kaçarım yanlarından. Güzel pilan sevdim dırek .

3 dk sonra hazırdım ve evden telefonumuda alarak çıktım. Zile bastığımda aysuşum , güzel suratlım açtı kapıyı"kız yüsra gece bayılmışsın ali götürmüş iyimisin bak iyi değilsen söyle" diye lafları sıraladı anasını satim hangi birini cevaplicam lan ben."aysu bir durda motorun soğusun kız. İyiyim şimdi akşam üzmüşüm kendimi sitreste olunca bayılmışım tansiyondan dolayı ama keşke hastaneye götürmeseydi kendi sebep oldu zaten neyse içeri geçelim hadi beklemesinler"dedim. Napim doğruları söylemesem içimde kalırdı .  oh iyi yaptım.

"Günaydın millet nasılsınız"diye odaya girdim. Hep bir ağızdan günaydın dedi onlarda.

Aysu'da yerine oturunca banada mecbul alinin yanı kalıyordu masada birtek orası boştu bende yerleştim napim sabredecem artık.

Yaklaşık 5 dakika sonra babam konuşmaya başladı ama ne konuşma
"Ali oğlum senin düğününü ne zaman yapıyoruz varmı birileri bak sende özgür gibi evde kalma sonra" dedi şakasına ama ne şaka yani gülmekten ölecem evliliğin şakasımı olur babacım ya.

Özgür ordan hemen atladı" Ben evde kalmadım baba zamanını bekliyorum asıl sen yüsraya bak o evde kaldı."diye topun ucunu bana çevirdi. Ulan özgür sen şimdi görürsün "yok be sen kendine bak asıl yaşlı şey ben daha yeni mesleğimi elime aldım zamanım var daha. Hem sıla sen bendende büyüksün sen ne zaman evleniyorsun" diye özgürü sinir etmeye çalıştım ki başardımda..

"Bende zamanını bekliyorum yüsra hem ali var sırada o evlenmeden bana sırasını vermez sonrasınada bakarız artık" dedi ve söze elide karıştı. "Ya bana sorulan bir sorudan konu ne ara buralara geldi. Hikmet amca sevdiğim var evet ama şimdilik evlilik lafı yok hem erken daha yaş 25 olabilir ama şimdilik kalsın" demek sevdiğin var ha ali bende gerizekalı gibi hala seviyorum. Kalbim acıyor lan sevmeyebilirsin ama yapılmazki bu be.

"Hepinize afiyet olsun ben salona geçiyorum görüşürüz" dedim ve kimse bişey diyemeden kalktım sofradan. Bu ani gidişimin sebebini anlayan kişi aysu ve sılaydı ki onlarda birşey demediler. Sinirden hızlı hızlı eve girdim ve daha nasıl hazırlandığımı bilmeden çıktım evden. Kapıda aliyle karşılaştım beni bırakmak istedi ama yüzüne bile bakmadan yok istemez dedim ve hızlı adımlarla merdivenlerden indim. Adımlarımı öyle sert yere basıyordumki fayanslar kırılmasa iyiydi. İçimi amansız bir kıskançlık,sinir,öfke ve daha tarif edemediğim birçok duygu kaplamıştı. Gözlerim dolmuştu evet ama ağlamicaktım. o başkasını seviyordu bense mal gibi onu. Ne kadar salaktım ya onun beni sevebileceğini düşünmüştüm birde onu sevdiğim 6 aya yazıktı daha ne diyebilirdimki. Salonu açmaktan vaz geçip biraz yürüme kararı aldı iyi gelebilirdi belki hiç sanmıyorum ama ihtimal işte.

1 saat yürüdükten sonra artık yorulduğunu hissedip bir banka oturdum ve eş zamanlı telefonum titredi mesaj gelmişti A'dan . Hisseder gibi ne zaman canım sıkılsa direk mesaj atıyordu..

A: Nasılsın güzelim

Ben:hem iyi hem kötü sen nasılsın

A:sana güzelim dememe kızmadığına göre gerçekten kötüsün ne oldu anlatmak ister misin?

Ben:ben seni sevmiyorum ya hani nasıl hissediyorsun sen?

A: ne bilim yarım gibi kötü yani

Ben:işte cevabı kendin vermiş oldun bende öyleyim sevdiğim beni sevmiyor ve ben acı çekiyorum

Ben:içimde amansız bir boşluk var onsuzda olmuyo onunlada ve  kötüyüm yani dert var dermanı yok

A: anlıyorum seni yüsra ne kadar beni sevmesende anlıyorum üzme kendini çünkü sen üzülünce bende üzülüyorum. Kim peki sevdiğin kişi anlatmak istermisin?

Ben: ismini söylemicem ama 6 aydır seviyorum uzaktan görmek bile bazen yetiyor. onun beni sevmediğini öğrendim ama yüzüme karşı açık açık söylemedi sadece sevdiği olduğunu söyledi.

A:anladım güzelim üzme kendini kendi kaybeder senin gibi bir kızı eğer sevmiyorsa o kendi salaklığı valla boşver ben seni seviyorum

Ben: seninde kalbini kırmak istemiyorum açıkçası ama kendini bana göstersen en azından bir sesini duysam tanısam belki bir geleceğimiz olmicak ama en azından arkadaş kalabiliriz

A:zamanı var yüsra herşeyin şuan göze alamam kim olduğumu söylesem belki birdaha yüzüme bile bakmazsın ama zaman ver tanicaksın beni

Ben:öyle olsun bakalım hadi görüşürüz bende eve gidim

A: görüşürüz birtanem.

Oh biraz konuşmak iyi geldi bana doğrusu bu gizli anonimin beni sakinleştirebileceğini düşünmemiştim valla. Ve ben yarım saattir burda oturuyormuşum ne ara zaman geçti lan ben niye farketmedim.

Eve gitme zamanım gelmişti ama kimseyle konuşmak gibi bir niyetim yoktu zaten o sırada sıla aradı beni. Kız bu beni aramazki ne oldu acaba..

+sıla nasılsın canım beni aramazdın sen ne oldu

-iyiyim canım ya sabah apar topar çıkınca merak ettim iyimisin

+iyiyim merak etme bu saatten sonrada gurursuz gibi onu sevmicem zaten o başkasını severken istesemde sevemem

-deme öyle ya hiç mi şans yok

+sıla saçmalama istersen senin sevdiğin kişi başkasını seviyorken sen hala onu severmisin empati kursana biraz

-haklısın düşüncesi bile kötü neyse üzme kendini tamam mı  ali benim ikizim olabilir ama tam bir salak bak valla senin gibi bir kız varken görşlerinin önünde o hala başkasını seviyorum diyo

+ee sadece bunu söylemek içinmi aradın

-yok aslında sen salondaysan ben aysu ,ali gelecektikte kaş bıyık ağda felan alide saç sakal düzeltecekmiş

+salonda değilim hem siz gelebilirsiniz ama ali gelmesin yüzünü bile görmek istemiyorum gitsin sevdiği onu tıraş eder hadi ben kapatıyorum görüşürüz.

-peki canım görüşürüz.

Off yemin ederimki çok yoruldum herşeyden hemde bide gelip tıraş olacakmış göt işte alırmıyım lan ben seni o salona. Kendime söz verdim arkadaş ali bitti benim için ne yüzüne bakarım bu saatten sonra nede konuşurum bitti arkadaş. Zaten yarında düğün var hadi hayırlısı yorucu birgi gün olacak kesin adım gibi eminim..

&***&

Selam arkadaşlar nasılsınız ben iyi gibiyim bölümü yazarken kendimden birkaç parçada ekledim. İyi okumalar sizlere bu arada bu anonim kişisi kim tahmini olan varsa yorumlarda belirtsin ve benim çok sevgili arkadaşlarım sizler bilirsiniz o yüzden yazıpta spoi vermeyin anlaştıkmı lan  evet anlaşmışız jdjdbx oy ve yotumlarınızı bekliyorum bays

Bekarlığa Veda {Ara Verildi}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin