Daily thoughts..

7 2 0
                                    

Ζούμε σε μια περίεργη εποχή, με πρωτόγνωρες και απρόσμενες συνθήκες..Εδώ και ένα χρόνο εξαρτόμαστε από μια πανδημία, τον τελευταίο καιρό υπάρχουν σεισμοί..Όλα είναι αβέβαια..Μήπως κάθε μέρα που περνάει πρέπει να τη βλέπουμε και να τη θεωρούμε δώρο;Ποιος μας λέει πως κάθε αύριο θα βρισκόμαστε εδώ;Μπορεί κάποιος να μας το εξασφαλίσει αυτό;Πεθαίνει καθημερινά τόσος κόσμος..Όχι μόνο από τη πανδημία..Από διάφορες άλλες ασθένειες, διάφορους άλλους λόγους..Ποιος μου λέει πως αύριο, που θα βγω για τη βόλτα μου, θα γυρίσω σπίτι;Και αν δε γυρίσω;Μπορούν να συμβούν χίλια δύο πράγματα, ώστε να μην καταφέρω να γυρίσω σπίτι..Μήπως τόσο καιρό, τόσα χρόνια, ζούμε με λάθος σκεπτικό;Κάθε μέρα πρέπει να τη βλέπουμε και να την εκλαμβάνουμε ως δώρο και όχι ως ακόμη μια μέρα στην οποία θα συνεχιστεί η καθημερινή ρουτίνα που επαναλαμβάνουμε..Και εάν φύγω σήμερα ή αύριο, θα έχω πει όσα θέλω να πω στα άτομα γύρω μου;Ή θα υπάρχουν απορίες και αναπάντητα ερωτήματα;Σχετικά με μια παρεξήγηση που συνέβη, ή με το πως νιώθω προς εκείνους, ή σχετικά με το οτιδήποτε;Εάν φύγω, τα άτομα που αγαπάω θα ξέρουν ότι τα αγαπάω;Ότι νοιάζομαι για εκείνα;Ή λόγω του εγωισμού μου δε θα το ξέρουν και εν τέλει δε θα μπορέσουν ποτέ να το μάθουν;Γι’ αυτόν τον λόγο, για να μην υπάρξουν αναπάντητα ερωτήματα από τους άλλους προς εμάς, πρέπει καθημερινά να τους λέμε πως αισθανόμαστε για εκείνους..Ακόμη και εάν θεωρούμε πως γινόμαστε κουραστικοί επαναλαμβάνοντας τα ίδια πράγματα καθημερινά..Πρέπει να γνωρίζουν οι άλλοι..Αυτό φαίνεται σαν κάτι ασήμαντο, αλλά το να λες καθημερινά, επί πόσες φορές στον άλλον ‘‘να προσέχεις’’ ή ‘‘χαίρομαι που σε γνώρισα’’, δεν είναι όντως ασήμαντο..Πρέπει να λέμε αυτό που νιώθουμε γαμώτο..Είτε γνωρίσουμε την απόρριψη έτσι, είτε όχι..Όσον αφορά εμένα, παρόλο που μόλις εξέφρασα αυτό που πιστεύω, δε το κάνω..Δε λέω ‘‘σε αγαπάω’’ στα άτομα που αγαπάω, γιατί θεωρώ πως είναι δεδομένο και το γνωρίζουν ήδη, επομένως δεν αξίζει και δε χρειάζεται να το πω..Δεν είναι όμως δεδομένο..Τίποτα δεν είναι δεδομένο..Ούτε η ζωή μας, ούτε η υγεία μας, ούτε τα συναισθήματά μας προς τους άλλους, ούτε τίποτα..Όταν έρθει η στιγμή που θα χάσουμε κάτι που θεωρούσαμε δεδομένο, τότε θα καταλάβουμε το λάθος μας..Θα είναι όμως αργά τότε..Γι’ αυτόν τον λόγο, σας παρακαλώ, να δείχνετε στα αγαπημένα σας άτομα τι σημαίνουν για εσάς..Και εάν σας αρέσει κάποιος/α, δοκιμάστε το..Κάντε τη προσπάθειά σας..Δε χάνετε τίποτα..Καλύτερα να το δοκιμάσετε και να απορριφτείτε παρά να μετανιώνετε μια ζωή που δε το δοκιμάσατε..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 06, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Daily thoughts..Where stories live. Discover now