Mă duc reped la el și văd cum îmi întinde o foaie pe care a desenat : el și cu mine, pe un câmp plin de flori și pe marginea aleii niște bănci... E parcul de lângă casa mea... Mai e și un câine desenat... Hmm... Oare își dorește un cățel?... Dacă da... Am de gând să fac ceva în privința asta.
YG: e foarte frumos micuțele... Dar Spune-mi... Vrei un cățel de ai desenat unul aici?
Jm: daaa... Vreau unul foarte muuuult
Așa cum mă gândeam
Bine micuțule... Vrei să mă ajuți să fac ceva bun de mâncare?
Jm: da... Dar ce, ?
YG: păi mă gândeam la clătite :)
Jm: daaaaaaaaaAm chicotit văzându-i zâmbetul dulce... Mă întreb ce gust au buzele lui?... Stai.... WTF.... La ce dracu mă gândesc...
Pov. AutorUite așa băieți noștri ajung în sfârșit să mănânce după mică marea bătaie cu făină pe care ai avut-o.
Se simțea-u foarte bine împreună.
Pov. YoongiA fost distractiv să gătesc cu Jimin... Nu știu de ce dar... Mă simt foarte bine în preajma lui... Mă simt în largul meu.. Și îmi place asta... Când îi văd zambetul instantaneu zâmbesc și eu... Pur și simplu nu mă pot controla... Când văd cât de dulci dar plini de viață ochi are... Mă pierd pur și simplu în ei... Sunt ca o hipnoză și... Chiar nu îmi vine să cred că sunt în largul meu în preajma lui... Sunt eu însămi... Îmi place, cum am mai spus dar... Mă și îngrijorează,... Cum de numai în preajma lui mă simt așa?... Cum de numai când vine vorba de el îmi aduc instant aminte de zambetul lui dulce... Cum de numai pe el aș vrea să îl țin lângă mine și să îl protejez... Nu știu ce e cu mine dar ar fi bine să se termine... E ciudat...
Jm: Yoon... Clătitele ne-au ieșit suuuper bune... Mulțumesc
YG: N-ai de ce micuțule spun și îi ciuculescu părul
Jm: Yoon... Poate Jiminie să doarmă cu tine?
YG: ăăm... Păi... Dar... HHH... Bine
Jm: mersi mersi mersi mersi mersi Yoon
YG: cu plăcere zic chicotind la drăgălășenia lui
Pov. AutorDupă ce, cei 2 au terminat de mâncat merg spre dormitor și Yoongi îi dă o pijama pufoasă de a lui și până se schimbase Jimin, Yoongi merse la baie. După ce s-au pus în pat au adormit instantaneu din cauA oboselii ce i-a cuprins pe amândoi... Dis de dimineață Yoongi se trezește dar ceva nu era bine...
Buun... Alt capitol.. Știu, știu, e scurt... Dar acuma seara nu am dispoziția necesară ca să scriu mai mult... Sper că e cât de cât ok...
Saranghae❤❤❤
CITEȘTI
Te iubesc așa cum ești!
FanficAceasta este prima mea carte... Dar totuși sper să vă placă...cartea va conține: • Relații între persoane de același sex • Little space • Violență fizică și psihică • Limbaj licențios • Smut Dacă sunteți homofobi NU citiți Saranghae❤ Loc I - idk