Pošlu mojí hoe.

856 22 4
                                    

,,Ahoj kluci." Pozdravila jsem když jsme vešli do studia. Všichni mi pohotově odpověděli a už se hrnuli mě obejmout. Vlastně ani nevím co to tu v Pardubicích máme za zvyk, že se většinou při pozdravu objímáme. Zatím tu byl jen Kamil, Tomášek a Radek, doufala jsem, že se objeví i Kuba.

,,Hale objednáme něco k tomu jídlu?" Zeptal se mě Domča.

,,Jojo, nechám to na tobě." Odpověděla jsem. Samozřejmě, že ti šupáci hned taky chtěli, takže toho nakonec objednával tři prdele.


,,Od kolika máte dneska stream?" Nadhodila jsem.

,,Od osmi, chceš se stát tváří Twitche?" Ušklíbl se Radek.

,,Po ničem jiným celý život netoužím." Usmála jsem se. Fakt jsem moc netoužila, aby lidi viděli, že jsem tu už jak kdybych patřila do labelu. Úplně už vidím ty kecy, jak se na nich přiživuju a tak dál. Jo kdybych byla kluk tak mě nikdo neřeší, ale bohužel. Takže mám v plánu se vypařit nebo být alespoň mimo záběr.


Už se všichni usadili na legendární gauč a chystali se na stream, Radek se tam ještě s něčím rozčiloval. No a já seděla u stolu tak abych na ně viděla, ale na streamu byli vidět maximálně tak moje nohy. Přece jenom nemám ráda když se mi někdo vrtá do soukromí, kde se, co dělám, co kde sdílim, co kde likuju. Přijde mi to ujetý. Nikdy jsem nechápala takové ty přehnaný fanoušky co svého idola stolkujou na každém kroku a musí vědět co dělá každou minutu svého života. Obzvlášť tady kluci mají některé fanynky fakt přehnané. Sakra jsou to slavný lidi, ale stále jsou to jen lidi a mají taky právo na sokromý.


,,Ano?.....Jo jo já tam pošlu mojí hoe....Nashle." Dominik ukončil hovor a s velkým pobavením v obličeji se na mě podíval. Bylo mi jasný, že to byl poslíček s našim jídlem a stejně tak mi bylo jasný, že to Dominik udělal schválně aby mě vytočil. Ale on mě chtěl ještě víc dopálit.

,,Zlato skoč tam." Samozřejmě všichni propukli v záchvat smíchu. Já jsem měla co dělat abych ho tam neseřvala, ale přemohla jsem se a jen s vražedný pohledem jsem se zvedla a v bezpečné vzdálenosti od gauče jsem šla dolů pro jídlo i když už to bylo stejně jedno, protože všichni na streamu už o mě věděli. Ten parchant. Rychle jsem seběhla schody a u dveří baráku už čekal poslíček. Co si budem toho jídla bylo vážně hodně. Když jsem otevřela dveře naskytl se mi pohled na fakt hezkýho kluka. To mi trochu vyrazilo dech.


,,Dobrý den, vaše objednávka slečno." Řekl fakt roztomilým hlasem a sladce se usmál. Kruci tak tenhle by vážně za hřích stál.

,,Ehm jo jo děkuju."

,,Nashle." No tak o můj bože, ten byl vážně roztomilej.

Toho jídla bylo fakt hodně, což jsem soudila podle toho, že jsem do pátého patra táhla tři plný tašky.

Kluci si už si tak hoďku hráli Mafii a kecali s chatem. Já jsem jen mlčky seděla v pozadí, dojídala svojí čínu co mi Dominik objednal a přemýšlela co asi dělá Jakub, že ani nepřišel na stream.

,,Na dej si panáka ať nám tady neusneš." Přišel za mnou Toky.

,,Dík, jak dlouho budete ještě streamovat?"

,,Asi jen do půlnoci proč?"

,,Hale já půjdu na chvíli ven." Už mi to docela nebavilo a hlavně tady byl fakt dost zahulenej vzduch a všichni, teda hlavně Dominik začínali být docela v náladě. Až teda na Kamila ten vypadal, že to každou chvíli zalomí.








Zdravím s novou kapitolkou, doufám, že se bude líbit.🌚 Chtěla bych vám strašně strašně moc poděkovat za 3k přečtení 🤯 a za 400 přečtení u první kapitoly🙏🏼 (na kterou s odstupem času nejsem vůbec pyšná), ani nevíte co to pro mě znamená, jste zlatíčka.🥺 Všechno mi to přijde jako sen a já doufám že se z něj nikdy neprobudím.😙Omlouvám se za chyby.☠️ Mějte skvělý den.🖤

Vaše A.🥀

☆|BAD GIRL|☆  {Yzo, Nik Tendo, STEIN27}Kde žijí příběhy. Začni objevovat