Uzun zamandır onu görmemiş olmam ona sarılma istediğimi daha da arttırıyordu. Ona sıkıca sarıldım.
"Seni çok özledim Berk."
"Bende seni prensesim."
Berk'i küçüklüğümden beri tanıyordum. Her zaman benim yanımdaydı. Bana destek oluyordu. Ona karşı olan sevgim çok fazlaydı. Ne de olsa küçüklüğümden beri bana abilik yapmıştım. Onu abim gibi seviyordum. Küçükken her çocuk gibi prenseslere takıntılı olduğum için bana 'prenses' diyordu.
Onun bedenine sarılı olan kolumu geriye doğru çektim.
"Nerelerdeydin? bayadır görüşemedik."
"İş için Antalya'ya gitmiştim."
"Hala hatırladığım gibisin. Sürekli iş iş iş ."
Bu dediğine kendimi tutamayıp gülmüştüm.
"Evet işim benim için her şeydir. Bu arada sen ne yapıyorsun? İşin nasıl gidiyor?"
Berk bir tane şarkı grubunun gitarcısı. Gerçekten harika gitar çalıyor. Hem gitar çalıyor hem de şarkı söylüyor. Sesi de güzel gitar çalabilmesi gibi güzel.
"Gayet güzel yeni yeni işlere imza atıyoruz."
"Çok iyi. İstersen bu akşam bende kal. Sohbet falan ederiz. Hem Gizem'i de görmüş olursun."
"Eğer rahatsızlık vermeyeceksem."
"Ay ne demek. O kadar zaman bana abilik yaptın. Yanımda olup bana destek oldun. Lafı bile olmaz."
Başını salladıktan sonra içeriye doğru ilerlemeye başladık. Gizem Berk'i gördüğünde hemen heyecanlı gözler ile yanımıza geldi.
"Berk ne zamandır görüşmüyoruz."
Hemen Berk ile sarıldılar. Berk de hemen ona cevap vermek için konuşmaya başladı.
"Evet bir tanem görüşemiyoruz. İş güç işte"
Gizem'e doğru dönüp konuşmaya başladım.
"Gizem biz Berk ile bana geçeceğiz. İstersen işin bitince sende gel."
"Bilmem işim erken biterse gelirim."
"Tamam o zaman biz gidiyoruz"
Vedalaştıktan sonra Berk ile restoranın dışına doğru ilerlemeye başladık. Dışarı çıktığımda Ahmet'in önüme geçmesi ile durdum.
"Eda hanım nereye?"
"A a ne demek nereye ? İzniniz varsa evime gidiyorum."
Restoranın içine doğru göz gezdirdikten sonra tekrar bana döndü.
"Kerem bey yok mu ?"
Ne demekti bu ? Meraklı gözlerle ona bakıyordum.
"Kerem ne alaka şimdi ? Onun benim yanımda olmasına gerek yok. Ayıca olması için bir nedende. Hadi Berk gidelim."
Berk'in kolundan tutup ilerlemeye başladık. Yoldan bir taxi durdurup içine bindik. Berk meraklı gözlerle "Kerem kim ? Umarım 'Hazır Berk yok hemen bir sevgili yapayım ' dememişsindir" dediğinde ikimizde gülmeye başlamıştık.
Her ne kadar öz abim olmasa da gerçekten öz abimmiş gibi davranıyordu.
Ev yakın olduğundan hemen varmıştık. Tam parayı vermek için çantama uzandığım da Berk hemen ödemişti. Teşekkür edip indim. Beraber eve doğru ilerlemeye başladık. Eve girdiğimizde kapıyı kapatıp hemen Berk'in hırkasını almak için ona döndüm. Hırkayı alıp askılığa astım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA AŞIK OLURSA | BİTTİ
Teen FictionBir mafya adamı cafe'de gördüğü bir kıza aşık olmuştur. Fakat bu aşka engel olacak bir sürü şey vardır. Kızın bu adama karşı bir duygu hissetmemesi gibi... Peki bu adam bu duruma karşı nasıl bir şey yapacaktı. Hemen pes mi edecekti... Hiç sanmam... ...