Na začátek chci napsat že tohle bude pohled Ikari, přeji příjemné čtení :3
Koukala jsem jak Aizawa odnesl Iris a cítila jsem se kvůli tomu provinile, protože ji je špatně kvůli mě. Když trénink skončil tak jsem za ní běžela do chatky, když jsem tam přišla tak Iris spala a vypadala už líp. Přišel tam i Ejiro a ptal se jak je na tom tak jsem mu řekla že vypadá už lépe a optala jsem se kde je Shouto " Todoroki šel spolu s ostatníma pomoct přestěhovat stoly v jídelně" pohled jsem sklopila zpět na Iris a chvíli ji pozorovala. S Ejirem jsme odešli z chatky a vyrazili do té své aby jsme se převlékli a šli se naobjedvat, Ejiro mě chytil za ruku a usmál se na mě a já mu úsměv oplatila. Pořád jsem se trápila tím jak je Iris, můžu za to já byla jsem na ní moc tvrdá. " Netrap se pořád, Iris bude v pohodě, po obědě zajdeme do města a koupíme ji nějakou dobrotu a po tom se jí uleví uvidíš". Ejiro mě chytil kolem boků a přitáhl si mě k sobě. Podívala jsem se na něj a dala mu letmou pusu, oba jsme ze sebe sundali propocenou uniformu a stáli jsme tam ve spodním prádle " co když přijdeme na oběd trochu později?" řekl Ejiro a svalil mě na postel " Ejirooo" mírně jsem ho okřikla, ale on mě začal líbat a tomu se prostě bránit nemůžu. Když naše mazlení nabíralo na vášni tak jsme uslyšeli jak někdo venku volá že je oběd, s nechutí jsme se zvedli z postele a oblékli se " Iris na obědě nebude tak si můžeš sednou ke mně a ke klukům" moc se mi tam nechtělo ale souhlasila jsem. Šli jsme tedy do jídelny, k obědu byly lasagne to nejlepší jídlo na světě, vzali jsme si talíř s lasagnema a šli ke stolu. U stolu seděli Denki, Sero a Bakugo který vypadal úplně bez života, Ejiro si sednul ke stolu a já hned vedle něj " jee ahoj Ikari, tak co Iris jak je na tom?" zeptal se Denki a já jen sklopila pohled " no byla jsem za ní a nevypadala nejlíp ale určitě se to zlepší a bude v poho.." " COŽE?!" skočil mi do řeči Bakugo a zvedl se rychle ze židle " říkám že bude v pohodě, teď spí a až si odpočine tak bude ready neboj" Bakugo jenom zavrčel a odešel od stolu. " Nic si z toho nedělej, bude v pořádku" dál jsme se s tím netrápili a věnovali se obědu, s klukama je dost sranda určitě s Ejirem a s nima musíme někam zajít. Po obědě nám All Might řekl že máme volno ale že bude sraz v 17:00 na hřisti. " Tak, já, ty, Shouto, Denki a Sero půjdeme do toho města ano? " s úsměvem jsem kývla hlavou, všichni co chtěli jít se k nám přidali a mohli jsme vyrazit. S Kirishimou jsme se drželi za ruce, Denki, Sero a Todoroki šli před náma. Cesta byla v pohodě bavili jsme se o všem možném " hele tamhle ten krámek vypadá dobře, pojďte tam" řekl vesele Denki, vzal mě a Ejira za ruku a běžel s náma do obchodu. Přišli jsme dovnitř a Denki bežel hned někam dozadu, obchůdek nevypadal špatně, dorazili tam už i Todoroki a Sero. " Hele lidi volá mi mamka, na chvilku si odskočím" řekl Sero a odešel, všichni si šli po svém a tak jsem se rozhodla že půjdu prozkoumat krámek. " Hledáte něco speciálního slečno ?" otočila jsem se na prodavače, vypadal dost divně, měl na sobě nějakou masku a byl až moc blízko mě " em, ani ne a asi zajdu ven za kamarádem". Prolezla jsem kolem něj a šla směrem ke dveřím, dveře mi blokoval nějaký týpek s popáleným ksichtem. " Byl by jste tak laskav a uhnul mi z cesty?" řekla jsem dost drzým tónem " ty nikam nepůjdeš" řekl a chytil mě za ruce aby jsem se nemohla hýbat, přiběhla ke mě malá blondýnka s drdoly a dala mi nějaký hadr na pusu, ten hadr nechutně smrděl a najednou se mi zatmnělo před očima. Kdyuž jsem konečně přicházela k sobě tak jsem pootevřela oči a porozhlédla se kolem, viděla jsem Denkiho, ale Ejira nebi Todorokiho ne. Přede mnou stál nějaký týpek s modrýma vlasama a hned vedle něj byl ten prodavač z krámu s maskou " kde je Ejiro a Shouto" řekla jsem trochu povadle, neměla jsem ještě moc síly " jsou pryč, a nevratí se dokud nám neřeknete kde jsou hrdinové". "K čemu by ti to bylo" " do toho ti nic není, ale jestli nám to nevyklopýte tak už nikdy neuvidíš své kamarády".
pokračování přístě.... doufám že se kapitolka líbila a naviděnou u další :3
Vaše Iris <3