1

9.2K 97 18
                                    

Ayşe'nin anlatımından
Bugün adadaki ilk günümüzdü. Baraka ödülünü kaybettik. Ateşin başında günün kritiğini yapıyorduk. Gözlemlediğim kadarıyla poyraz güçlü bi yarışmacı yüzmesi ve takıma verdiği taktikleri iyiydi. Hanzade ve sancakay hemen etrafını sarmış hayatıyla ilgili sorular sormaya başlamışlardı. Onlara göz devirdim. Kendilerini güçlü gördükleri ilk erkeğe yamama çabaları beni güldürdü. Steven, Emin ve Aleyna ile birbirimizin hayatı hakkında sohbet ettik onlarla iyi anlaşacağız gibi görünüyor . Saat geç olunca ateşin başından kalkıp yataklarımıza geçtik. Yarın yine oyunumuz vardı bu sefer kazanmalıydık.
Poyraz'dan
Takımımız ilk oyununda kaybetmişti. Akşam ateşin başında otururken bir gözüm hep ayşeye takılıp durdu. Bugün gayet iyi yarışmıştı takımdaki bazı kızların aksine oldukça dayanıklı duruyordu. Bakışlarında beni heyecanlandıran bir şey vardı. Bunu söylemek için etken belki ama 24 yıllık hayatımda kimseye hissedemediğim bi sıcaklık hissettirdi bana. Onunla sohbet etmek istedim ama o  an yanıma gelen hanzade ve sancakay sorularıyla ve konuşmalarıyla beni epey oyaladılar sonradan yanımıza reşat ve yunus emre de katıldı iyi insanlara benziyorlar. İlk günden garip görünmemek için onlarla sohbete devam ettim takım hakkında konuştuk ve geç saatlerde herkes yatmak üzere ayaklandı.
Uyandığımda hava hala karanlıktı yattığımız zemin oldukça sertti daha fazla uyuyamayacağımı anlayınca sahile doğru yürümeye başladım. Sahilde biri vardı. Yaklaşınca o kişinin ayşe olduğunu fark ettim. Bir şekilde karşılaşmıştık işte. Yanına gidip gitmemekte kararsiz kaldım belki yanlız kalmak istiyordu ama sonrasında onunla konuşma isteğim ağır bastı ve ona doğru adımladım. Beni fark edince yavaşça arkadını döndü ve bana ufak bir tebessüm etti.
P: seni de mi uyku tutmadı
A: yerimi yadırgadım sanırım biraz da heyecanlandım yarın yeni bir oyun daha var
P: bugün performansın gayet iyiydi sporcu olduğunu varsayıyorum heyecanlanmana gerek yok
A: sporcu değilim aslında sadece okulumun voleybol takımında oynadım. Yüzme tenis gibi hobiler edindim diyebilirim. Senin de performansın iyiydi verdiğin taktikler de epey işe yarar şeylerdi ama uygulayabilecek bi takım yoktu be yazık ki.
P: daha ilk günlerdeyiz toparlananlar olacaktır bunu başaramayan da gider zaten
A: hakkımızda hayırlısı
Biz bunları konuşurken güneş ufuk çizgisinde görünmeye başlamıştı. Hava birazdan aydınlanacak gibiydi Ayşe bir iki saat daha uyusun istedim
P: istersen biraz daha uyu takım uyanana kadar oyunda halsiz düşersin
A: haklısın sanırım. Seninle muhabbet etmek güzeldi görüşürüz
P: senle de öyle iyi uymalar
diyip göz kırptım o da bana ufak bi tebessüm etti ve arkasını dönerek yerine yattı. Yatağıma geçtiğimde derin bir iç çektim survivor a gelme hedeflerim arasında birine aşık olmak ve dikkatimi dağıtmak yoktu. Ona göre davranmalı ve kendimi kaptırmamalıydım.
Ayşeden
Gece uyku tutmadığında tek başıma sahile gidip denize ve yıldızlara bakmaya başladım. Babamı kaybettiğimden beri hayat benim için durmuş gibiydi. Babam sporla çok ilgiliydi ve hep benim de öyle olmamı isterdi. Profösyonel olmasa da ben de sporla ilgileniyordum daha doğrusu voleybol yüzme gibi beni eğlendiren sporlarla. Survivor gibi bi yere gelmek benim için büyük bir risk olsa da babamı bu şekilde gururlandırmak istemiştim. 19 yaşımı bitirmek üzereydim annem böyle bi yarışma için fazla toy olduğumu ve gitmemem gerektiğini söylese de inat edip buralara gelmiştim işte.
Ben bunları düşünürken arkamdan yaklaşan ayak seslerini duydum kafamı yavaşça çevirdiğimde poyrazı gördüm ve gülümsedim. Konuşmaya başladık ve benim hakkımdaki düşünceleri hoşuma gitti. Bakışları ve ses tonu kendimi dünyanın bi ucunda ıssız bi adada gibi değil de evimde gibi hissettirmişti. Sabah olmak üzereyken muhabbetimizi bitirdik ve yattığımız yere döndük. Uyumadan önce Poyrazı düşündüm kim bilir belki de iyi arkadaş olurduk.

Bu bölüm ufak bi giriş bölümü gibi olsun diğer bölümleri daha uzun tutmaya çalışıcam. Öpüldünüzz

KENDİMDEN ÖNCE SEN (AYRAZ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin