Yn'den
..................
Sabah uyandığımda jk uyanmış tişörtünü giyiyordu hemen yorganın altına girdim.Jk:cidden yn utanıyormusun?
Yn:ben hergün yarı çıpalak birini görmüyorum.
Jk:artık görebilirsin ama sadece benimkini.
Yn:aman kalsın.
Dedim. Oda üzerini giyinip odadan çıktı bende banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım bu gün hiç bir şsy yapmak istemiyordum zaten bu evlilik sürecinde gayet fazla yoruldum.
Hemen kendime dolaptan 1 2 birşey uydurup aşşağı indim.
Jk yemek yiyordu bir yandanda telefona bakıyordu beni görünce kapatıp yemeyine devam etti.
Bende bi yere oturup yemeye başladım.Yemek yedikten sonra evdeki hizmetli sofrayı toplamaya başladı yardım etmek istedim ama kabul etmdi.
Jk:ben çıkıyorum.
Yn:nereye?
Jk:hayret hani beni sevmiyordun?f
Yn:aigh neyse tmm git.
Dedim ve gitti.
Bende temizlikçinin işi bitince bana evi gezdirmesini istedim nasıl olsa o benden daha çok kaldı bu evde ben hiçbir odayı bilmiyorum bi tek kendi odamı biliyorum.
Hizmetli ablanın ismi so eun muş.
Evi gezdirirken bi oda simsiyahtı dikkatimi çekmişti.
Yn:bu oda ne?
Eun:oraya kimse giremez sadece jk bey girebilir yani oraya girmek herkes için yasak.
Yn:ben bilemi?
Eun:evet jk beyin emri kimse sen bile giremezsin.
Yn:hmm tmm
Dedim ve evi gezmeye devam ettik.
Gezdikten sonra bir yere koltukladan birine oturdum.
Ama o siyah kapı aklımdan çıkmıyordu acaba içinde ne vardı aighh çok merak ediyorum ama girmicem ne olursa olsun girmicem kim bilir içinden in de çıkabilir cin de hiç bulaşmicam.Off canım çok sıkıldı buranın bahçesi vardı dimi?
Evet biraz bahçeye çıkıyım bari evde kös kös oturmaktan iyidir.
......................................................
Jk'denYn hiç birşeyin farkında değildi.
Benim kim olduğumu bile bilmiyor aptal.Ben bir mafyayım 4 ay önce yn babası benim abimi öldürdü. Nedeni ise abim yn'i seviyordu ama yn bunu bilmiyordu yn'ye onu sevdiğini söylemişti fakat yn nazikce kabul etmemişti.
Abim yn'e o kadar aşıktı ki gözü hiç birşeyi görmüyordu bir kaç gündür eve gelmiyordu durmadan alkol alıyordu.
Sonunda bi karara varmış yn'i kaçırıcaktı.
Yn'i kaçırmıştı fakat babası peşine düşmüştü.
Yn onu istemiyordu ama abim onu deliler gibi istiyordu yn kaçmaya çalışmıştı abim bunu kendisine ihanet gibi gördü ve yn i yakaladıktan sonra çok kötü dövmüştü kameraya alıp babasına atmıştı babasıda dayanamayıp abimi öldürmüştü.
Abim aslında benim üvey abim bana hiç iyi davranmazdı onu pek sevdiğim söylenemezdi ama ben küçüklüğümden beri babama bağlıyım bu yüzden abimin intikamını alıyorum işte. Bizde ölüme karşılık ölüm ne kadar saçma dimi.
Yani aslında ben abimide yn ide sevmiyorum nokta...
Plan yn i iyice kendime bağlayıp onu babasından vazgeçmesini sağlayıp babasınıda kendi ellerimle öldürücem.
Bu kadar basit.
Neyse ben şuan depodayım öldürülmesi gereken biri var babamın emri ama adamın ne yaptığını bende bilmiyorum.
Onu öldürdükten sonra bir bara geldim sadece kafa dağıtmak için geldim. arkadaşlarımla bi masaya oturup birer içki söyledik.
Şuan karşımda oturan kızı süzüyorum kız çok salak ama onunla bi gece geçirebilirim.
Kız odaya döğru yürüdü ve bende arkasından gidiyordum odaya girdim ve...
Işimiz bitdikten sonra kızı tek kurşunumla öldürüp adamlarıma onu temizlemesini söyledim ve arkadaşlarıma haber verip bardan çıktım.
O bar benim bi arkadaşımın barı yani beni hiç bir şekilde ihbar edemezler.
Saat çok geç olmuştu ve eve girdiğimde yn koltukta uyuyuyordu sanırım beni beklerken uyuya kalmış heme onu kucaklayıp odaya getirdim ve yatağa bırakıp banyoya girdim.
Banyodan çıktıktan sonra yatağa girdim ve yn bana dönük mışıl mışıl uyuyordu cidden çok güzeldi abimin ona neden aşık olduğu ap açık ortada kız çok güzel ama ona aşık olmicam ben aşklara inanmam aşk acı ve nefretden başka bir şey deyil.
Yn bana iyice yaklaşmıştı yakınadan daha düzel gözüküyor...
🎈🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaderlerimiz birleşik...
RomansSırf bu evden kurtulmak için evlenicem... Beni düşün biraz seni ne kadar çok seviyorum sevmeyi denesen... Beni hiçmi sevmiyosun... Sevseydin acı çektirmezdin... Neden aldattın tam sana güvenip seni sevicektim... Bana hiç inanmıyomusun... Seni aetık...