„Tome...."

173 26 4
                                    

Béďa si otře své mokré čelo a promluví. „Za tu dobu co jsem byl doma, jsem si uvědomil mnoho věcí a jedna z nich je ta, že mi na tobě opravdu záleží. Tome, miluju tě." jsem překvapený, že Béďa ke mě cítí to samé jako já k němu. „Já tebe taky, Béďo." odpovím roztřeseným hlasem a nervózně čekám co se bude dít. Béďa se ke mě pomalu nakloní a já hned pochopím. Spojíme naše rty a moje srdce tluče jako o závod. Po  chvilce se odtrhneme a vstřebáváme co se právě stalo. „No a taky abych nezapomněl, dneska máš svátek, že jo?" řekne Béďa jakoby se před tím nic neudálo. „Ano, to mám." udiveně zamrkám. A Béďa začne něco  vytahovat z hluboké kapsy. Podá mi čokoládu. „Promiň, že je trochu rozteklá." omluví se smutně Béďa, ale já mu pohledem naznačím, že je to v pořádku. Čokoládu si dám do svého černého kufříku a Béďa ještě vytahuje peněženku. Rychle vrtím hlavou, že peníze nechci, ale on z ní vytáhne lístek do kina. Udiveně otevřu pusu, když zjistím, že půjdu na Babovřesky. Podívám se na Béďu a on svírá v ruce další lístek, který je jeho a mrkne na mě. „Děkuju moc Béďo." poděkuju a pevně ho obejmu. Béďa se potom ke mě přiblíží a dá mi další polibek, který mu hned opětuji a v břiše se mi rozletí motýlci.

.

Později tohoto dne vyrázíme společně do kina. Béďa je plný energie a svěřil se mi, že mu to připadá jakoby zase omládl. V kině opatrně položí svou ruku na mé rameno a já si jeho jemný dotyk užívám. Ruku v ruce vyjdeme z kina, když film skončí a Béďa mě pozve do mekáče. Objednáme si společné menu, které spokojeně sníme a cestou ven mi Béďa dá zelený balónek. Poté mě Béďa odveze domů a rozloučíme se dlouhým polibkem. Ve dveřích mu zamávám a zanedlouho jdu s úsměvem na tváři spát.

air bank, i konkurenty můžete mít rádi//tomdřich//dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat