„ Što misliš o ovome?"
Gisele je podigla pogled sa svoje šalice kapučina sa šlagom na Gabrielle koja je stajala pred njom odjevena u jednostavnu crnu haljinu nalik na sako sa zlatnim gumbima koja joj je sezala do sredine bedara. Podigla je palac kao potvrdu da joj se sviđa komad pa nastavila ispijati svoj napitak.
Bilo je lijepo imati dan slobodno. U početku se začudila što su se sva četvorica složili na slobodan dan, ali onda joj je Edo rekao da Cade i Armando vode Katju i Ginu na spoj u Veronu pa se više nije čudila.
Možda je bila malo ljubomorna na njih. Ponekad je i sama željela da je netko izvede na lijepu večeru ili na šetnju gradom. Šteta što nije imala te sreće. Ili možda jest? Spustila je pogled na svoj mobitel koji je zasvijetlio na trenutak. Vožnja. Dvadeset minuta. Obuci nešto lijepo. Nasmiješila se pa natipkala kratki ok kao odgovor.
„ Mogu li pogađati od koga je?" upitala je Gabrielle srušivši se na krevet do nje.
„ Već znaš. Zašto pogađati?"
„ Hm, istina" složila se i razvalila se na leđa, „ je li to spoj?"
„ Um, ne, mislim da nije" promrmljala je, „ ne želim se nadati. Edo mi je jasno dao do znanja da među nama neće biti ničega. Ovo je vjerojatno samo prijateljsko druženje."
„ On je jako hladan prema tebe, znaš. Mislim da bi trebala odustati od čovjeka kao što je on. On će ti samo donijeti bol."
„ Eduardo nije tip osobe koja javno pokazuje svoje osjećaje. Nije takav kad smo sami."
„ Zakle, ipak probodite puno vremena zajedno" zaključila je.
Vrisnula je kada je Gisele zgrabila jastuk s kreveta i stala je udarati njime. Nije se mogla suzdržati od smijeha kada je skočila na nju i prekrila joj lice jastukom. Dopustila joj je da se ispuše pa odgurnula svoje uvojke s lica kako bi je mogla pogledati.
„ Stvarno ti se sviđa, ha?" upitala je.
„ Da" uzdahnula je Gisele i položila glavu na jastuk, „ a, već sam se nekako navikla na taj odnos koji imamo. Ne želim izgubiti prijatelja."
„ Razumijem. Dakle, što je napisao?"
„ Beznadna si" promrmljala je i opet je udarila jastukom, „ rekao je samo da idemo na vožnju i da obučem nešto lijepo."
„ Ono što je zapravo mislio jest da obučeš nešto seksi" ispravila je, „ dakle, što ćeš obuči?"
„ Ne želim tvoje asistencije. Snaći ću se sama."
Uspravila se pa ustala. Bacila je Gabrielle jastuk pa izašla iz njene sobe i krenula u svoju. U kući je bilo iznenađujuće tiho za to doba dana. Inače bi uvijek čula nekoga kako priča u nekoj od soba ili u bližem dijelu kuće.
Ušla je u sobu i spustila napola praznu šalicu na stol pa otvorila svoj ormar. Obuci nešto lijepo nikako nije suzilo njen izbor. Ah, zajebi sve to. Jednostavno će se odjenuti kako bi i inače. Navukla je sive traperice, crnu dolčevitu i kožnu jaknu pa odšetala do kutije za nakit i izvadila jedne od brojnih kolutova s kojima su je opremile. Podigla je dio kose u rep, frizuru koja joj se jako jako sviđala na njenoj valovitoj kosi i nanijela ruž. Obula je kožne čizme s vezicama pa izašla iz sobe. Točno na vrijeme. Spustila se stepenicama i proletjela kroz vrata.
Namrštila se kada se sudarila u nešto. Ne, ne nešto. Nekoga. Njega. Podigla je pogled i dobacila Eduardu svoj najbolji osmjeh prije no što se odmaknula korak nazad.
ESTÁS LEYENDO
Partija za ljubav
RomanceBili su prijatelji otkako se sjećala, no nikada ništa više od toga. Ona je za njega uvijek bila dio obitelji, sestra, prijateljica, nitko od ljubavnog interesa. On je za nju uvijek bio nedostižan, zabranjeno voće. Godinama je bila uz njega nadaju...