part 35

243 31 0
                                    

Harry's  POV:

Περπατουσα  προς  τη  μεγαλη  καγκελοπορτα  του  σχολειου, με  σκοπο να  βγω  εξω,  χαμογελωντας,  οταν  μια  γνωριμη  φωνη  με  σταματησε.

"Harry! Περιμενε!" γυρισα  και  ειδα  τον  Liam  να  τρεχει  προς  το  μερος  μου  φωναζοντας. Τον  περιμενα  μεχρι  να  ερθει  προς  το  μερος  μου  και,  οταν  το  εκανε,  πηρε  δυο  βαθιες  ανασες  και  με  κοιταξε.

"Τι  εγινε?"  αποφασισα  να  τον  ρωτησω  μετα  απο  μερικα  δευτερολεπτα,  αφου  αυτος  δεν ελεγε  τιποτα,  μονο  με  κοιταζε  χαζογελωντας.

"Εγω  επρεπε  να  το  ρωτησω  αυτο!" απαντησε  και  ειχα  αρχισει  να  υποψιαζομαι  για  τι  πραγμα  μιλαει,  αλλα  ισως  ημουνα  λαθος.

"Τι  εννοεις?" ξαναρωτησα  προσπαθωντας  να  κανω  τον  ανηξερο.  Ο  Liam  συνεχισε  να  με  κοιταζει  εχοντας  το  ενα του  φρυδι  σηκωμενο.

"Σε  ειδα  που  φιλιοσουνα  με  την  Irene! Tι  εγινε? Εχω  χασει  τιποτα?"  ειπε  χαμογελωντας  πονηρα  και  τοτε  στο  μυαλο  μου  ηρθε  η  στιγμη  που  το  κοριτσι  με  τα μακρια,  καστανα  μαλλια  και  υπεροχα  καστανα  ματια,  σταματησε  να  με  φιλαει  και  κοιταζε  γυρω  της  πανικοβλημενη.

"Ναι...εμ...βασικα,  φιληθηκαμε  και  τη  ρωτησα  αν...θελει  να  γινει  το  κοριτσι  μου!"  απαντησα  και  για  καποιο  περιεργο  λογο  κοιταξα  το  εδαφος. Ισως  επειδη  πιστευω  οτι  ειναι  αρκετα  νωρις  για  να  το  μαθουν  οι  υπολοιποι.

"Τι  σου  απαντησε? Δεχτηκε?" με  ξαναρωτησε  ο Liam  κοιτωντας  τα  ματια  μου  γεματος  περιεργεια  και  περιμενοντας  για  μια  απαντηση.

"Ναι,  δεχτηκε"  σχεδον  ψιθυρισα,  αλλα  το  ακουσε.

"Και  γιατι  δεν  εισαι  χαρουμενος? Αυτο  ειναι  καταπληκτικο  νεο,  Harry! Το  περιμενες  παρα  πολυ  καιρο!" ειπε  και  ακουμπησε  τον  ωμο  μου.Ποιος  ειπε  οτι  δεν  ειμαι  χαρουμενος? Αυτη  τη  στιγμη  ειμαι  πολυ  ευτυχισμενος,  απλα  δεν  μου  αρεσει  να  μου  κανουν  τοσες  πολλες  ερωτησεις,  οταν  προκειται  για  την  προσωπικη  μου  ζωη!

"Ειμαι  χαρουμενος, Liam! Ηθελες  τιποτα  αλλο?" απαντησα  πριν  αρχισει  να  μου  κανει  κι  αλλες  ερωτησεις.

"Εγω  και  τα  παιδια  θα  βγουμε  εξω! Θελεις  να  ερθεις? Εχουμε  να  βγουμε  ολοι  μαζι  πολυ  καιρο!" με  πληροφορησε. Πραγματικα,  δε  θυμαμαι  την  τελευταια  φορα  που  βγηκαμε  ολοι  μαζι  ως  παρεα  και  ισως  ειναι  μια  καλη  ιδεα  να  το  ξανακανουμε.

The  annoying  boy// Harry  Styles  fanfictionМесто, где живут истории. Откройте их для себя