Evvet yazmamı istemişsiniz.
Bu kendi metodum. İsim olarak aklıma bu geldi. Yani biraz ışınlanmya benzediği için. Şimdi metodun yapılışına geçelim.
1- Meditasyon yapın, zihninizi rahatlatın.
2- Dr'de nerede uyanmayı planlıyor iseniz oraya benzer bir yere oturun (Ben yatağımda uyanmak istediğim için yatağıma oturmuştum).
3- Rahat olduğunuz bir pozisyonda olduktan sonra gözlenizi kapatın. İsterseniz subliminal de dinleyebilirsniz (Tavsiye ederim metod yaparken çok işe yarıyor.).
4- Odaklandıktan sonra (Odaklanmak için orada yaşayacağınız anıları, kişileri vb. düşünebilirsiniz.)
Dr'ce uyanacağınız yeri düşünmeye başlayın. Veya bekleme odanızı.5- Düşünürken etrafınızın oraya dönüştüğünü, sizin bedeninizin oradkai bedeninize dönüştüğünü düşünün. Eğer etrafınızda sesler varsa bu sesleri adeta Dr'nizden/bekleme odanızdan geliyor gibi düşünün. Bu oldukça yardımcı oluyor. Hatta adeta bilinciniz veya ruhunuz ışınlanıyor gibi düşünebilirsiniz.
6- Bunu yaparken sadece ve sadece gideceğiniz yeri düşünün. Zaten kısa sürede değişimleri hissedersiniz. Etrafın tamamen değiştiğine emin olunca gözleriniz açın.
Bu metodu her yerde yapabilirsiniz. Arabada, parkta, hatta bir düğünde. Önemli olan nerede uyanacağınız yazmanız.
Mesela parkta uyanacağım dediyseniz metodu parkta yapmanız, araba da ise araba, düğünde ise düğünde yapmanız hayal etmebize yardımzı olur ben yatağımda uyanacağım yazdığım için yatağımda oturarak yapmıştım.
Hehe şimdilik bu kadar. Yarın sabah Lumos metodunu yazacağım.
Hadi sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim.
Non-Fictionİsmi herşeyi açıklıyor bebek;)