🌌8🌌

36 2 0
                                    

Seolhyun:

Akármennyire  is probálkoztam nem tudtam kiverni a fejemből a tegnap estét. Lehetséges azért mert ő volt az első olyan vendégem aki gyengéd volt velem és arra is figyelt hogy engem is eljuttason a csúcsra ne csak saját magát. Jól eset érintése és nedves puszijai, s minden porcikám sovárgot hogy érintsen meg és jutason el a csúcsra újra meg újra amit már rég nem érezhetem. Testem szinte izzot a vágytól amit a közelsége és férfias illata okozot. A sötét egyben kedves tekintete magába szipantot és megesküdnék rá hogy egy fiúval sem találkoztam eddig akinek ilyen szép szemei lennének. Hiába a hormonok azok hormonok. Jól éreztem magam vele mert éheztem a gyengédségre amit ugye bár a szakmám miatt kevesebbszer tapasztalhatok. Akkor is ha idolok kegyeit élvezhetem akkor sem változik a tény hogy ők ugyanolyan emberek és nyilván egy fárasztó nap után vagy idegeségükben csöppet sem gyengédek. Ennek ellenére bevallom meglepet egyes idolok itt léte. Akiket cuki fiúkáknak gondoltam azok mind bad boyok is? Sokkolt de egy idő után már azon sem lepődtem volna meg ha enhypen valamelyik cuki tagját itt láttam volna legyeskedni. Az onf tagoknak például nem rég vetközös estét tartotam. Élvezték egész végig mereven eltátot szájal vagy beharapot ajkakal ülték végig. Tudtam hogy hyojin vete rá őket erre mivel látszott rajtuk hogy ők bizony életükben nem jártak ilyen helyen. De van egy olyan érzésem hogy mostantól sokszor megfognak itt fordulni.

A mai müszakom hamar véget ért ugyan is ma Cho-Hee tartja a frontot. Ő a klub második szépség királynője. De senki nem bírja fél percnél tovább mellette, ugyan is nagyon idegesitő. Vetélytársként tekint rám mert az első számú szépség én vagyok a klubban. Hogy engem többen kedvelnek mint őt.  Kabátomon a zibzárt felhuztam és táskám pántját megigazitótam hogy ne csúszón le a vállamról.

-További szép délutánt- intetem a recepciós lánynak akinek a nevét mai napig nem tudtam megjegyezni.

-A föni beszélni akar veled-szólt útánam amire megtopantam és meg fordulva bicentetem neki majd lépcsőztem fel az emeletre. A jelző amit használ a fönökre szinte nevetséges de problom nem elnevetni magam mert nem akarom magamra haragitani mivel hirtelen haragú a csaj. Nagyon hamar felkapja a vizet. Ha nevét nem is ezt megjegyeztem.
Irodája elött megtopantam majd felemelve kezemet kopogtatam és nyitottam be.
Felemelte fejét majd mikor megpillantot kedves mosoly terült el az arcán.

-Foglalj helyet Seolhyun-mutatot a börtönben fotelre ami az iroasztala előtt foglalt helyet.

-A recepciós lány mondta hogy beszélni akarsz velem

-Igen-bolintot- Tisztában vagy azzal mennyire is szeretem ezt a Clubot. Szeretem irányitani......

-Szereted? Miért beszélsz múlt időben? -vágtam közbe felvonva szemöldökömet.

-Úgy döntöttem amint akad valaki aki megvenné a Clubot eladom neki. Szeretem a Clubot de nincs sok szabad időm foglalkozni már vele. Azért hivatalak hogy szóljak a szerződésedet meg kell majd hosszabbítani amint meg lesz az új tulajdonos-szomorú mosoly ült ki az arcomra ugyan is nem hiszem hogy valaha is lesz nála jobb és kedvesebb club tulajdonosunk. De nekem ebbe nincs bele szólásom ő döntött így. Bolintotam majd ki sétáltam a hangulatos kis irodából. Nagy sóhaj szakadt fel belőlem amint kiléptem a cluból majd a legközelebbi pláza felé vedtem az irányt mivel otthon elfogyott a kaja és nincs kedvem fagyasztott ételeket fogyasztani.

[.....]

A sorok között járkáltam annak reményében maradt még a kedvenc chipszemből amit úgy szeretek. De természetesen hogy egy tini plasztik cicának le kelet előlem nyúlnia a legutolsó darabot. Mindig ez történik de már megszoktam, sóhajtva vedtem le a polcról egy szacsko gumi cukrot és kezdem el tanulmányozni. Vigyáznom kell az alakomra ez a club kikötése szóval muszály betartanom.
Vissza ragtam a gumi cukrot a helyére és haladtam volna tovább de ekkor pillantottam meg hwanwoongot kapusztival a fején amint sietősen elfut az ablak mellett nyomában egy rakadt rajongojával.............

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Gátlások nélkül [ Hwanwoong- Oneus] 18+Donde viven las historias. Descúbrelo ahora