Kapitel 4

27 0 0
                                    

Harry tog runt min nacke och kysste mig vi kysstes inte så länge för att Niall kom in, vi slutade direkt, hi sa han lite generad, eh Sony Music called and they want to see us in the studio, you want to come with us, okey sa jag glatt, come on, we're late sa han och gick ut. Okey sa Harry come on, jag satte mig upp på andra sidan Harry, jag gick in i badrummet och tvättade ansiktet, jag borstade tänderna och tog på mig ett par svarta byxor, en vit flow-blus och ett läder skärp med nitar på jag tog också på mig ett silvrigt långt halsband.
Harry hade på sig ett par jeans och en blå skjorta, vi gick ut till de andra hand i hand.
Vi alla gick ut till en redan parkerad bil utanför, det var även en massa fans utanför.

[Harrys perspektiv]

När vi kom ut så var det en massa fans redan utanför, Selina kramade min hand lite hårdare, vi gick in i bilen som stod och väntade på oss, jag tittade på Selina om hon var okej hon satt och tittade på sin Twitter, hon är vacker.

[Selinas perspektiv]

Jag tittade på min Twitter och sedan på Instagram då ser jag en bild på mig och Harry hand i hand utanför hotellet, det stod i kommentarerna under "Harry Styles and his new bitch, she is so ugly" Harry look sa jag med darrig röst, Harry tittade på min mobil oh shit, are you okej sa han och tittade på mig som nu hade fått tårar i ögonen, why sa jag bara jag hade ju alltid varit den snälla och duktiga flickan, och nu så skrev någon något om en person som för en minut sedan de inte ens visste existerade.

[Harrys perspektiv]

Det rullade en liten tår ner för Selinas kind och jag strök bort den innan den hann trilla ner på telefonen.
Liam som satt bredvid Selina kramade om henne när han såg vad vi tittade på, jag kunde inte hjälpa att jag blev lite svartsjuk på Liam.

Jag tog hennes hand och sa, I love you so much, even if they say bad things about you, they know nothing about you, okay.

[Selinas perspektiv]

Okey sa jag till honom, han tittade mig rakt in i ögonen och kysste mig på munnen, jag besvarade kyssen.

När vi hade kommit fram och stannat framför en stor lägenhet så gick vi ner i källaren till en studio, där vi möttes utav en väldigt lång kvinna som hette Veronica och en normal lång kille som hette Peter.
Hi sa de till alla och Veronica frågade vem jag var, this is my girlfriend Selina sa Harry, oh hi sa hon överrumplad, pratar du svenska frågade hon, ja svarade jag, hon nickade.
De visade oss i till ett rum med en soffgrupp, ett litet bord och ett annat rum med stolar och mikrofoner i.
Peter som också talade svenska sa på engelska please sit down och visade oss till soffgruppen, alla satte sig ner, jag satte mig på kanten för att inte vara i vägen.

I love you Harry! - a swedish love storyWhere stories live. Discover now