Kapitel 6

27 0 0
                                    

När vi kom fram och gått in i hotellet så åkte vi upp till elfte våningen och gick fram till dörr nummer 1119 där deras samlingsrum är.
Lilly stannade upp och sa "jag vet inte om jag är redo" va sa jag "du är inte redo att träffa dina största idoler, du borde vara glad att du om någon får träffa dem, vet du hur många unga tjejer som skulle vilja vara i dina skor nu, eller?!!!"
Ja sa hon lite snopet och jag tryckte ner handtaget och gick in.
Hello sa jag, hi Selina hörde jag Zayn och Harry ropa inifrån, vi tog av oss skorna och gick in.

[Lillys perspektiv]

Vi gick in i vardagsrummet och där satt de, one direction satt och tittade på tv, Niall satt på kanten på en fåtölj i fåtöljen satt Zayn och i en tresoffa satt Louis, Liam och Harry. Det fanns även en tresoffa snett emot fåtöljen.
Selina presenterade mig för killarna, "this is Lilly!" Sa hon till de som om det var helt naturligt att vara i deras närhet. Hello sa jag hi sa Niall som verkade vara ganska snäll. Jag tittade bort mot Selina som satt i tresoffan och hon vinkade till mig att sätta mig bredvid henne. Vi pratade och skrattade hela eftermiddagen och sedan fick min pappa komma och hämta mig för att Selina skulle vara kvar och titta på film.
Det var helt fantastiskt och när jag skulle gå så fick jag en kram av alla och av Niall fick jag en liten puss på kinden! Selina viskade att det kanske inte var sista gången för mig att träffa de!

[Selinas perspektiv]

Jag tror nog att Lilly tyckte att det var en bra överraskning iallafall.
Jag stannade med killarna och tittade på en romantisk komedi och sedan skjutsade Paul mig hem.
____________________________________________________________________________________________________________________________
Hej, hej!
Kommentera gärna om vad ni tycker och om ni vill att jag ska fortsätta att skriva!!!
Puss på er!❤️💗❤️💗❤️❤️❤️❤️💗💗💗

I love you Harry! - a swedish love storyWhere stories live. Discover now