7/3/21

9 1 0
                                    

Evet hasan. Bugun sana yazisimin ama silisimin besinci gunu. Biraz erken yazmak istedim bugun. Tum gun cevrimici olup cikisini, son gorulmeni kontrol edip durdum. Spor yaparken bile seni izledim oylece. Belki bi yaziyor kelimesi gorurum diye cok bekledim ama tabi, her zamanki gibi yazmadin.
Bugun neler yaptim hmm. Sabah kalktim, kahvalti ettim. Yine recelli ekmek. Sonra arkadasimla beraber on bin adim atmak icin yuruyuse ciktik. Yuruyus yaparken bi kac defa konun acildi. Oyle seni sevdigimden falan bahsettim hala. Su an sana yazmak icin kendimi o kadar zor tutuyorum ki. Sanirim dayanamayacgim ve yazacagim bu gece. Yazmasammi acaba. Ya beni terslersen? Cok korkuyorum. Oyle cok korkuyorum ki, kalbim yerinden cikacakmis gibi. Neyse bugun neler yaptim devam edeyim. Yuruyusten sonra acele acele sarma dolma yaptim. Annemi biliyorsun, gerci bilmiyorsun ama neyse, durumu kotu diye yemek isi birazcik bana kalmis oldu. Yemegi hallettikten sonra bulasiklara giristim. Yapacak bisey bulamayinca spor yapayim dedim biraz. Bir saat pilates yaptiktan sonra dans ettim bir saat daha. Cok eglenceliydi bana baya iyi geldi. Banyo eddim hemen arkasina. Yemegimi yedim, birazdan ilacimi icecegim, sonra kolajenimi sonra da biseyler izleyip uyurum.
Allahim o kadar cok yazmak istiyorum ki su an. Cok hizli bi sekilde cevrimici olup cikiyorsun sanki de beni kontrol ediyormussun gibi. Odum kopuyor sana yazdigimi gormenden. Ama bi yandan da gor, sen yaz istiyorum. Allahim olecegim galiba bana bi cikis yolu goster.

Sadece GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin