7. poglavlje-Orašar, Romeo

970 46 5
                                    

„ Misliš da si me vrijedan? E, pa varaš se! Kako bih ja ikada mogla biti s nekim poput tebe tko me ne može učiniti sretnom? Cijelo vrijeme znam tko si. Ti ubijaš ljude iz zabave. A, ona! Pogledaj je! Pogledaj je Nikolas!"

Skrenuo je pogled preko ramena i stao u tišini promatrati Gabrielle koja im je prilazila. Jednom riječju, bila je vizija u bijelom: bosa, u dugoj bijeloj haljini, s dugom plavom kosom koja je vijorila oko nje iako vjetra uopće nije bilo. Prišla im je zaustavivši se samo na korak do njih.

„ Hej, Romeo. Nevolje u raju?" upitala je.

„ Vidiš?! Kako bih ja ikada moga biti ona?! Što si mislio Nikolas?! Da bi naš odnos mogao biti izgrađen na lažima kojima si mi prodavao? Lagao si mi o svojoj obitelji, svom poslu, njoj!"

Još je jednom skrenuo pogled na nju. I dalje je samo stajala nasuprot njih i smiješila im se. Nije se ni trudila pogledati Milu. Samo je zurila u njega.

„ Hej Romeo. Nevolje u raju?"

„ Romeo, ha?" upitala je Mila, „ pitam se kako si zaradio taj nadimak. Mora da je uključivalo mnogo tebe i nje zajedno. Na raznim mjestima. U raznim pozicijama. Sigurno ćeš uživati s njom u Pragu. Gadiš mi se. "

„ Hej, Romeo" pozvala je treći puta napokon mi prišavši, „ ovo ti nisu Dickensovi božićni dugovi. Sanjaš. Vrijeme za buđenje."

Uz drhtaj je otvorio oči i naglo sjeo u krevetu istovremeno zbacivši Boba sa sebe na pod. Duboko je udahnuo pa prošao rukom kroz kosu kako bi smirio disanje. Kriste, što je to bilo? Odmalena nije bio tip osobe koja je sanjala životopisne snove ili sanjala uopće, a sada je imao takvu noćnu moru. Bilo je toliko stvarno da je gotovo mogao namirisati Milin miris citrusa u zraku oko njih i vidjeti onaj poznati bljesak u Gabriellinim očima.

Zbacio je pokrivač sa sebe pa se uputio u smjeru kupaonice. Pet minuta i hladni tuš kasnije, osjećao se dovoljno prisebno da se spusti u civilizaciju na doručak. Navukao je sivi džemper preko majice kratkih rukava i obuo japanke pa se spustio stepenicama zajedno s Bobom koji je pun energije veselo koračao ispred njega.

„ Jutro" pozdravio je sumorno ušavši u blagovaonicu.

Kao i inače, svi su gotovo jednoglasno odvratili pozdrav. Sjeo je na svoje mjesto i natočio si šalicu čiste crne kave. Otpio je gutljaj pa ugrabio jednu od prepečenih šnita kruha sa stola. Osjećao se kao govno, a ništa bolje nije ni izgledao.

„ Dobro si, Nikolas?" upitala je Madeleine.

„ Pretvarat ću se da je to bilo retoričko pitanje."

„ Oh, sunce moje nisam mislila ništa loše, znaš to."

„ Da, da" uzdahnuo je, „ previše se brineš, mama. Samo nesanica."

„ Dakle, kakav je plan za danas?" upitao je Eduardo, „ ako ga nema, ja ću biti i više nego sretan provesti ovaj dan kvalitetno ne radeći ništa."

„ Ja idem u Milano" obavijestio je Nikolas.

Podigla je pogled preko stola na Nikolasa i kratko kimnula u znak odobravanja. Pa, barem nije zavaravao sam sebe. Nije izgledao dobro, to se objektivno vidjelo, imao je ogromne podočnjake, a oči su mu bile crvene od manjka sna, ali bar nije bio u zabludi i krivio sam sebe.

„ Smije li se znati što ćeš raditi u Milanu?" upitao je Armando oprezno.

„ Gabrielle i ja idemo u shopping" odgovorio je, „ rekla je da joj treba pomoć oko nekih stvari za sobu."

Pa, to se dobro sjetio, morala je priznati. Nije ni trepnuo dok je slagao desetak ljudi za stolom. Nije rekao ništa puno, a opet je rekao dovoljno jer više nisu postavljali pitanja. Otpila je gutljaj čaja pa mu uputila otvoreni pogled.

Dogovor za spasOnde histórias criam vida. Descubra agora