Capitolul 1 - Crazy life

71 6 0
                                    

Hei! Sunt Lucy,am aproape 18 ani,sunt o fată căreia ii place pericolul,locuiesc cu matusa mea Sara si asta e povestea mea...

-Lucy esti sigura?

-Da matusa voi sta cu Olive. Ce se poate intampla?

-Dar ziua ta?

-Ce e cu ea?

-Se apropie si eu nu voi fi aici.

-Si ce? Crezi ca vreau o zi de nastere cu tort,cadouri,pizza si suc.

-Nu e o idee rea.

-Matusa! Am 17 ani,pot decide si singura.

-Oh,ofta ea,dar trebuie sa imi promiti ceva.

-Orice pentru matusa mea favorita!

-Ok,deci 1 Fara baieti in casa.

-Ok!

- 2 Fara bautura,droguri,etc...

-Logic!

- 3 Reduci masa la un om pe zi.

-Ce?! Nici gand!

-De ce nu?

-Pentru ca matusa e diferit nu ma satur cu mancarea ta si daca mananc prea mult pot sa ajung ca vecinul Bob.

-Pai un om pe zi mi se pare destul de mult.

O doamne nu pot sa cred ca matusa nu ma lasa sa imi i-au masa cum vreau si cand vreau. A si daca am uitat sa mentionez sunt un demon (un fel ca un vampir doar ca eu i-au sufletele oamenilor). Ai mei au murit intr-un incendiu acum 9 defapt aproape 10 ani si de atunci stau cu matusa Sara. Eu sunt singura din famile care era demon,ai mei erau normali,matusa e normala,toti sunt normali cu exceptia mea. Nu inteleg de ce dar ma bucur intr-un fel. Sunt diferita si persoanele din jurul meu accepta asta deci nu ma deranjeaza.

-Bine,oftez intr-un final.

-Si de asta esti nepoata mea preferata fratele meu ar fi mandru de tine.

-Tata. Da ar fi,dar are grija de mine de sus.

-Asa e! Pai bine atunci ne vedem in curand,sper!

-O sun pe Olive?

-Da vreau sa vorbesc si cu ea.

* Dupa 3 ore*

-Daci ati inteles? Intreaba matusa deja enervanta.

-Da.. am spus amandoua simultan. Fara baieti in casa,fara bautura,fara oameni morti,fara probleme,fara scandal,etc. Am spus iar in acelasi timp.

-Perfect! Atunci ma duceti si pe mine la aeroport?

-Da!

Am iesit din casa si am realizat ca am uitat sa imi i-au chieile de la masina,telefonul, si castile sincer nu prea am nevoie de casti pentru ca toti ma cunosc drept o maniaca la cum conduc defapt zbor printre masini cu muzica la maxim. Am mers spre Ferarri-ul meu negru si cat ai clipi neam trezit la aeroport.

-Pa matusa!

-Pa! Aa si Lucy laso mai moale ok nu mai vreau viteza. Am aprobat din cap.

-S-o crezi tu. Spun cand ea se departase.

Telefonul a inceput sa imi vibreze-n buzunar si am tresarit cand am vazut cine era apelantul.

-Ce e Jay?

-E o cursa mare pe pista. Te bagi?

-Bineinteles! Vin acolo!

-E vorba de bani.

Angel vs DemonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum