-Hah úgyis megnyertem!-jelented ki a tükör előtt állva, magadnak.
-Hát persze mint múltkor.-lép be szobába Ötös.
Te pedig egy kicsit elvörösödsz, de amint leesett, hogy bejött a szobádba össze ráncolod a homlokod.
-Mit keresel amúgy a szobámban?-kérdezed mogorván.
-Ez még mindig az én szobám.-néz rád értetlenül mintha át sem költözött volna a Benébe.
-Hát persze. Minden a tiéd, elvégre mindenki csak azért él hogy téged szolgáljon. -forgatod meg a szemed.
-Pontosan. -Feleli önelégülten.
-Nah menjünk.-mondod majd lemész a párnás szobába. Ötös már ott várt rád.
-Kérdés.-kezded.
-Csak jiu jicu vagy lehet rúgni is?-mosolyodsz el.
-Lehet rúgni is de akkor én teleportálhatok.
-Oké, de tárgyakat nem lehet használni.
-Oké.
-legyen tétje?-kerdezi magabiztosan.
-Lehet-válaszolod ugyanabban a stílusban. -Ha nyersz kérhetsz valamit a másiktól. -
Elindult feléd te pedig a kezed az arcod elé emelted. Úgy csinált mintha az arcokat támadná meg, de helyette egy gyors mozdulattal felkapott, és felemelt. A csodálkozástól köpni nyelni nem tudtál.
-Wow nagyon erős vagy.
-Tudom.-mondja flegmán de a hangján hallod hogy mosolyog.
-Akkor nyertem?
-Dehogy.
Fogja magát és kiteleportál veled a konyhába, de ott elakad, mert nem tud kávét főzni.
-Háhá na most mi lesz?-mosolyodsz el ördögien.
-Azt hiszem döntetlen. -Tesz le a földre.
-Vagy csak fegyver szünet.-válaszolod.
-Ja persze inkább nyertem, és azt kérem hogy főzz nekem egy kávét.
-Nyilván, a szennyesedet ne dobjam ki?
-Nem kell köszi.-mosolyog rád.
Lefőzöd a kávét, és épp elindulsz sétálni, amikor ki lépsz az ajtón közvetlen előtted két ember áll.
-Ohh jónapot! Miben segíthetek?
-Ötös Hargreevest keressük.
-Bent van szólok nekik.
-Köszönjük de nem kell
-Ragaszkodom hozzá.-mondod nekik, mert nagyon nem szimpik, majd rájuk Csukod az ajtót.
-Ötööööös!!!-üvöltesz.
-VALAMI HÖLGY ÉS EGY FÉRFI KERES!-mondod majd vársz.
Bemész a konyhába majd látod hogy egy kenyeret ken.
-Keresnek.
-Rendben mindjárt megyek.
Lenyalja a kést de olyan szerencsétlen, hogy megvágja magát. Te pedig hangosan fel nevetsz.
-Ez nem volt szép, meg gyógyítod?-kérdezi.
-Biztos hogy nem, nyálazd be majd elmúlik. -
Válaszolsz.
-Kösz-sistereg majd kisétál az ajtóhoz a késsel a kezében. Amikor meglátja őket az arca eltorzul, de nem tudod leolvasni róla a gondolatait.
Becsukja maga mögött az ajtót, te pedig kíváncsian kinézel az ablakon. Látod ahogyan beszélgetnek majd a férfi megragadja Ötös karját, mire Ötös rugkapál és meg vágja a férfit.
Be teleportál.
-Ők kik voltak?-teszed fel a kérdést.
-Ők Hazel és Cha Cha, de még mindig itt vannak. -válaszol, majd ujra ki teleportál.
Amikor látod az ablakban hogy be jönnek a házba, és Ötös már ki van ütve, ki teleportálsz amilyen halkan csak tudsz, és Ötössel együtt be. Erre ő felébred.
-Ugyes-pattan fel az ágyból. -Szólj a többieknek addig én elintézem ezeket. -Ki teleportál, te pedig elindulsz hivni a többieket.
Be nyitsz Lutherhez, ahol épp Allisonnal beszélget.
-Gyertek srácok megtámadtak. -mondod majd mész meg keresni Klaust de ot sehol sem találod.
-Diego!-uvoltod. -KLAUS!!!
Semmi.
-DIEGOOO!!! KLAUSSS!!!!
Semmi
Hirtelen meg hallod, hogy a hátad mögött valaki lélegzik. Meg fordulsz és érzed hogy suhog valami, mire automatikusan legutolsz. Ekkor jösz rá, hogy bot van nála. Össze szorítod a szemed, és elképzelsz egy pisztolyt. Nem lesz megfogható, de a nő beveszi.
-KEZEKET FEL!-üvöltesz rá. Mire ő fogja magát és elfut. Tudod hogy nem ér semmit az a pisztoly, így fogod magad és elteleportálsz. Ötös a hallban fekszik. Meg fogod a kezét és fel teleportálsz vele a szobádba. Meg fogsz egy vázát, majd a konyhába teleportálsz mert ott hallottad a hangokat. Lent a nő meg Allison üti egymást a billiárd asztal botjaival. Észrevétlenül oda teleportálsz a nő mögé és a vázát a nő fejének csapod. Ő megfordul, de semmi jele annak, hogy megsérült volna. Egyet hátra lépsz. Allisont sem látod, mivel a nő kitakarja. Elindul feléd, rajtad pedig eluralkodik a félelem. A hátad a falnak nyomódik. Még lép feléd egy párat, de hirtelen......
BINABASA MO ANG
Emília Hargreeves szigorúan titkos naplója! //BEFEJEZETT//
FanfictionEmília Hargreeves vagyok, egy teljesen nem átlagos lány. BEFEJEZETT