bölüm -1- Yakışıklı çocuk

78 1 1
                                    

"ztt..! ztt..!ztt..!"

Saçmasapan bir güne yine saçmasapan olan bir sesle başladım ahh..! Bu sesten nefret ediyorum.!

Elimi komidinin üzerinde gözlerimi açmadan gezdirdim. Bir kaç şeyi devirdikten sonra sonunda alarmımı bulup susturdum. Yaz tatilinden yeni çıkmıştık ve bu benim 11.sınıfımdaki ilk günüm. Diğer lisemi değiştirmek zorunda kalmıştım. Tabii ailemin zoruyla !. 

Üzerimdeki ince pikeyi atıp yavaşça kalktım. Ellerimi yüzüme koyup ovuşturduktan sonra puf terliklerimla birkaç adımda dolabıma ulaştım. Okulun iğrenç ve kısa formalarımı benimle beraber annem de beğenmesede dizimin üç karış altında biten etektense dizimin bir karış üstünde biten eteği tercih ederdim.

Şeritli koyu yeşili eteğimi giyip üzerime kırmızı dar tşort u geçirdim tşort un sol üstünde "Mersin Akşam Lisesi" yazıyordu. kıyafetimin altına koyu yeşil converslerimi geçirip aynada kendime baktım.Saçlarım taranmamasına rağmen düzgün görünüyordu.Dalgalı saçlarım açık kumralın altında sarılar bulunduruyordu. Aynada kendime gülümsedim.

Odamdan çıktığımda karşıdaki odada hala hunharca uyuyan kardeşim Arda'nın kapısına birkaç kez geçirdiğimde homurdanarak üstünü giyinmeye başladı. Mutfaktan gelen muhteşem kokulara doğru ilerlerken saatin geç olduğunu farkedip homurdanarak aşağıya indim.

Dışarıdan bakılınca da güzel görülen üç katlı dubleks evimizin içi fazla dağınık olmasına rağmen idare ediyordu. Kapıda bekleyen şöförü takmadan yürüyerek okula gidiyordum. 

Arkamdan gelen seslere kulak asmadım. Bugün yürümek istiyordum. Yolun yarısına geldiğimde bir kalabalığın doluştuğu yer gözüme ilişti. Önce takmadan yürüsem de sonra merak edip durdum. Kalabalığı aştığımda bir adamın elinde tuttuğu bıçağı görmemle ağızımın açılması bir oldu. Gözüm diğer adama kaydığında gözümü adamdan alamadım.

Bıçaklı adama alaycı bakışlar atarken dudaklarının kıvrılması, gözlerindeki o yoğun yeşil ile mavinin ortaya çıkadığı turkuaz renk, saçlarının açık kumral rengi ve ucundaki o sarılar beni öylesine cezbetmiştiki bir an canının tehlikede olduğunu unuttum. Bir anda herkesden bir çığlık kopunca hayallerimden çıkıp olanlara baktım. Adam elindeki bıçağı yakışıklı çocuğa saplacaçağı anda bir anda arkadan itilerek bıçağın önüne ben düştüm. Düştüğüm anda karnımın yan tarafında yoğun bir acı hissettim.

Tatlı SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin