Buğulu düşüncelerimi Kelly'nin çığlığı bozdu.Kelly evlatlık olarak verildiğim ailenin öz çocuğu ama öz kardeşten farkımız yok.
K: April hadi artık sabahın 6’sından beri hazırlanıyorum ve sen daha elini yüzünü bile yıkamamışsın Tanrı aşkına!.
A: Ahh Kelly.Bu kadar özenmene hiç gerek yok altı üstü liseye gidip sıkıcı birkaç ders dinleyip geri geleceğiz.
K:Senin için bu kadar fakat benim için lise HAYATIM!.Çünkü oraya gitmemin tek sebebi Harry Styles onun karşına en iyi şekilde çıkmam lazım bunu bir türlü anlamıyorsun!’’
Ve konu yine dönüp dolaşıp Harry Styles’a gelmişti.Şu büyük dünyada eşi benzeri olmayan Harry Styles’ten bahsediyorum,Kelly onu çok seviyor fakat Harry bundan pek memnun değil çünkü Kelly onu her fırsatta yalnız bırakmayıp,durmadan konuşuyor.Düşüncelerimden sıyrılıp banyoya geçtim elimi yüzümü yıkadım ve yüzüme bir defa daha baktım sanırım bugün beni yorucu bir gün bekliyor.Daha sonra dolabımın karşısına geçtim bugün canım abartılı giyinmek istemiyor o yüzden kısa şort ve siyah bir T-Shirt üstünede deri bir ceket geçirdim,hafif makyajımı yapıp aşağı indim Kelly’nin öldürücü bakışları üstümdeydi çünkü onun saatiyle geç kalmıştık.Babam da gazetesini okurken bir yandan Kelly'e bakıyordu halini görmeniz lazım.
Bayan Ouellet : Kızlar hiç birşey demeden mi gidiyorsunuz daha gitmenize çok var sanıyordum ?
K: Anne saat kaç haberin var mı geç kaldık bile !?
A : Siz ona bakmayın Harry Styles okuldan kaçar diye korkuyor.
Bayan Ouellet : Hııı.Şu konu neyse ben sizi fazla tutmayayım o zaman.
K: ''Senle sonra görüşücez April.'' Diyip kapıdan çıkmıştı.Ardından hemen ben de çıktım arabaya bindikten sonra arabayı çalıştırıp yola çıktık.Her dakika boyunca telefonundan saate bakıp duran Kelly’e gülmekten kendimi alamıyordum.
*****************
Bir süre sonra arabayı park edip indik.Kelly hemen arabadan inip sınıfa çıktı Harry genellikle tenefüsler de kızları sınıfta etrafına toplar mantıksız şeyler anlatırdı başka nerede olabilirdi ki zaten ? Bende hiç bir şey yemeden çıktığım için kantinin yolunu tutup kendime bir fincan kahve aldım.Ne?Sabahleyin kahvaltımı kahve olarak değerlendiriyorum.Kahvemi alıp dışarı çıktım gezmeye başladım.Lisenin arkası tamamen denizdi her fırsatta gelir denizi izlerdim.Hayranlıkla bakmaya devam ediyordum ve yanımda biri durdu.Yanıma baktığımda bu kişinin Harry olduğunu gördüm oda bana bakıyordu.Aynı anda birbirimize gülümsedik.
H: ''Demek ki sende bu manzarıyı seviyorsun April?'' İsmimi vurgulayarak söylemesine pek anlam verememiştim.
A:'' Evet.Burası büyüleyici bir yer bir yandan huzuru anlatırken bir yandan yalnızlığı anlatıyor.'' İç çekmiştim..Tam ağzını açıp bir şey söyleyecekken zil bunu bölmüştü birlikte sınıfa doğru yürüdük sınıfa girdiğimizde Kelly telefonuyla ilgileniyordu diğerleri ise kendi aralarında takılıyordu.En arka sıralardan birine geçtim Harry’de önümde oturuyordu tabi Kelly bunu gördüğü için hemen Harry’nin yanına oturdu bir süre sonra da heyecanla konuşmaya başladı Harry gülümseyip geçiyordu fakat sıkıldığı çok belliydi.
Bir süre sonra Bayan Young geldi Harry hemen o fırsatta yanıma oturdu şaşırmıştım,Kelly'nin de üzüldüğü çok belliydi.Bir süre sonra derse başlamıştık.Harry kulağıma yaklaşıp ‘’ Bir bütün dersi Kelly’le geçiremezdim umarım sende onun gibi sıkıcı değilsindir’’ diye fısıldadı ve her zamanki sinsi gülümsemesi yüzündeydi.Biraz terlemiştim doğrusu.
*****************
Zil çalmıştı.Defterlerimi toplayıp elime aldım herkes toplanıp gitmişti en başta da Kelly beni beklememişti.Sınıftan tam çıkıyordum ki Harry bir anda önümden doğru giderken kapıyı kapattı ve bana döndü.
H:'' April bu gece boş musun?Belki bir yemek ikimizede iyi gelebilir ne dersin?'' Şaşırmıştım hem de çok çünkü ben Harry'den fazla hoşlanmazdım bir tepki veremedim sadece öyle bakıyordum.
H: ''Peki anlaşıldı bu akşam saat 7'de seni evden alırım görüşürüz güzelim'' Yine o tiksindirici gülümsemesiyle kapıdan çıkıp gitmişti.Kalbim çok hızlı atıyordu ben ne yapacaktım? En önemlisi Kelly'e ne diyecektim.Beni asla affetmezdi.
--------------------------------------------
Yine ben dün yeni katılmıştım bu aileye ♥ .Baş Karakterlerden biri April ve Selena Gomez olmasını isteyenler vardı bende kıramadım :) . Ve ilk hikayem umarım beğenirsiniz hepinizi ayrı ayrı seviyorum yorumlarınız ve beğenileriniz beni çok mutlu eder. ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Birth of Love
RomanceMerhaba ben April,April Blank.Henüz 17 yaşındayım.Hikayemi merak ediyorsunuz büyük ihtimal ve ara ara bende yaşadıklarımı normal bulmuyorum.Çok küçükken gerçek ailem tarafından başka bir aileye verilmişim çünkü gerçek ailemin durumu pek iyi değilmiş...