44- Ç&G Pozisyon

4K 328 190
                                    


°°°

Seelaam :)

Bölüm ancak yetişti.
Rötar bu yüzden..
Yazım yanlışları ve hatalar olabilir çünkü kontrol edemedim.

Yazım yanlışları ve hatalar olabilir çünkü kontrol edemedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugüne dair söyleyeceklerimse
sadece bu kadar...

Buyursunlar..

[□■□■□]

●●●

Yüzüne yaklaşık bir karşılık mesafede, üzerine abanmış ve üflemek için dudaklarını öne doğru uzatmış bir haldeykeeenn, beklenen oldu ve Gökçe tabii ki gözlerini açtı.

Ben sövmeyim de kim sövsün şimdi?

●●●

Ben söveyim bence. Hatta ben, benim beynimi sikeyim, şansıma bahtıma tüküreyim amk.! Neden? Çünkü lanet olasıca canım şansım şu an yine benimle değil.

Şansımı yüzüme vurmaktan asla vazgeçmeyen hayat ve ona yardım ve yataklık yapmaktan zevk alan talihim, Gökçe'nin beni bu şekilde görmesini sağladığı için nassıl mutluyum anlatamam.

Bulunduğum pozisyon tam olarak onu öpmek için fırsat kollayan tacizci bir sapık pozisyonu... Ve benim aklımdan o an asla onu öpmek geçmiyorken, bunu Gökçe'ye nasıl açıklayacağımı hiç bir şekilde bilmiyorum. Şu an Gökçe'yi öpmeyi düşünmediğimi düşündüğüme bile şaşkınım açıkçası!

An itibariyle arama motoruna 'Sleep porn' yazınca, ekrana ben çıkarım artık direkt. Öyle bir haldeyim an itibariyle pozisyon olarak. O derece diyorum yani, gerçekten...

Bak, var ya yemin ediyorum, Allah benim sonunda cezamı verdi... Yeliz'in az önce mutfakta söylediği, Gökçe'de gördüğü o umut ışığı da az önce kaybolup gitti avuçlarımdan. Daha bu saatten sonra Gökçe'nin bana bakacağı varsa da bakmaz amk. Ne işi olur ki kızın bu tip tacizcilerle böyle di mi?

Bana biriniz bi bıçak verin, kendimi keseceğim şimdi. Bence tek çözüm bu amk!

Uyku mahmurluğunu hemen üzerinden atan Gökçe, "Çisem.? N'apıyorsun?", diye sordu tabii ki doğal olarak. Mantıklı olan soru, bu soru çünkü...

Ama benim Gökçe'ye verilecek mantıklı bir cevabım yok, onu nereme sokayım bilemedim işte.

Kıza, 'Numara yapıp yapmadığını anlamak için yüzüne üfleyecektim.' mi diyeyim? Bu mu mantıklı cevap? Tamam, o an çok mantıklı gelmiş olabilir. Ama değil! Eylem mantıklı değil ki, doğru da olsa cevabı mantıklı olsun hımına goyayım...

Sonunda doğrulmayı akıl edip, kalkarak uzaklaştım üstünden. "Hiç.", dedim yerin dibine girerek. "Uyuyor musun diye bakıyordum sadece."

YER GÖK bir olsa / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin