Merhabalarr bölüm attım UwU
------------------------------------------------------------------------------------------------
Sabah kalktığımda dün akşam eve aldığım kedi için yaptığım yatağa bakmıştım. Acaba mimar mı olsam diye düşündüğümde annemin odama girmesiyle panikleyip yatak ötümü kediye doğru fırlattım. Annem şüpheli gözlerle beni süzerken ona sakince bakıyordum.
"Ne duruyorsun babangil çıkıcak. Okul var bugün."
"Okul bitmemişmiydi ya."
"Daha yeni başladın Jennie."
"Ama rüyamda oku-"
"Adı üstünde rüya."
"Belki gerçek olur diye düşünmüştüm."
"Kalk hadi geç kalıcan."
Ben neden her sabah oflayarak kalkıyordum hiçbir şekilde bilmiyordum. Okul gömleğimi ve eteğimi giydim, çantamıda alıp odamdan çıktım. Okul yakın olduğu için yürüyerek gidiyorduk Levi abigil olunca kendimi mahalle ile birlikte okula gidiyormuş hissediyorum.
"Yine o veletlerle görüşmeyeceksin değilmi."
"Ne yapayım sizinlemi geleyim."
"Gerekirse evet."
"Beni korumanıza gerek yok ben iyiyim alıştım zaten."
"Eğer o beyinsiz veletleri bulursam bir güzel dövücem onları."
"Siz bana böyle yaparak isanlardan soğuyorum."
"Bizimde amacımız bu."
"Tamam, bundan sonra Jennie diye bir kardeşiniz yok."
"Ama benim hala kardeşim sayılıyorsun."
"Baba, abimgil neden bu kadar zeki?."
"Çocuklar kavga etmeyin, hadi herkes doğruca sınıfına."
Sınıfa girdiğimde bir kaç kişi vardı çünkü öğretmenlerin geleceği zaman gelmiştim. Sırama oturdum, o sırada sınıfa dün tanıştığım çocuklardan bir kaçı gelmişti. Annie, Bertholt, Riener, Ymir ve durmadan evlenelim dediği kız Chirista. Chirista beni görünce yanıma geldi.
"Eh şey merhaba Jennie, çok güzel olmuşsun."
"Ah şey teşekkür ederim."
"Dersimiz matematik. Matematik hocası senin babandı değilmi."
"Evet."
"O zaman matematikte iyisindir bir soru soru-"
"Benim matematiğim 1, her ne kadar matematik hocasının kızı olsam bile."
"Oh, genellikle zeki olurlar."
"Ben onlardan değilim."
"Olsun umm teşekkür ederim."
"*kafa sallamak*."
Dediğişeye kafa sallamakla yetindim, o sırada Armin, Eren ve Mikasa girmişti. Hepsi sıralarına oturdu yavaş yavaş herkes geliyordu. Hoca derse girdiğinde herkse sessiz olmuştu. Dersin bitmesine 13 dakika vardı ve Sasha denilen kız gerçektente zilin çalması için geri sayım yapıyordu.
"Jennie bu soruyu sen yap."
Kafamı kaldırdım şaşkın bir ifade ile babama bakıyordum. Sıramdan kalkıp tahtaya ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eren ve Ben
FanfictionErwinin kardeşi nasıl bu kadar Erwinden bağımsız olabilir.Erenle tanıştığında ne hissettti acaba bu kız.(kendisi bilir biz bilemeyiz.)