Сергій саме взував другого черевика, коли почув з кімнати зойк дружини:
– Йой! Все, приїхали, – голос, наповнений розпачом та вселенським горем.
Сергій неквапливо зашнурував черевика і звернувся, повернувши голову в бік кімнати:
– Що там на цього разу трапилося? Нічого не розбила?
В одвірку з'явилася Олена. Її очі вже встигли почервоніти та набратися сліз по самісінькі вінця, ось-ось потечуть через край.
– Мабуть, йди сам. Я нікуди не піду, – заявила вона.
– Це вже, точно, приїхали, – знизав плечима Сергій. – Що цього разу скоїлося?
– Ось, – дружина простягнула перед собою руку.
Сергій підійшов ближче, подивився уважно на руку, посмикав її, понюхав, про всяк випадок, знов знизав плечима і підсумував:
– Наче все нормально. Нічого не зламала.
– Ти знущаєшся наді мною? – з тремтінням у голосі запитала дружина.
Сльози, нарешті, розірвали греблю вій і потекли щічками.
– І гадки не мав знущатися. Але я нічого не бачу.
– Ось, – викрикнула Оленка і виставила вперед середнього пальця.
– Знаєш, дякую за твій «фак», – почав заводитися Сергій, – Нагадую, що це тобі хотілося вийти, прогуляти свою дупку.
– Я показую тобі, що зламала нігтя, а ти – дурень.
– Де зламала? – не витримав і посміхнувся Сергій.
– Чого ти либишся? Осьосьочки, бачиш, відклеївся трошки.
– Я не побачив, то ніхто не побачить. Ходімо вже, – махнув рукою Сергій і пішов до вхідних дверей. Ззаду долинув голос дружини, в якому змішалися розпач, злість і безпорадність:
– Сергію, ну...
Чоловік мовчки продовжував свою справу, тобто відчиняв двері.
– Ну..., – почув він знову.
Роздратовано розвернувся та взутим пішов до кабінету. Проходячи повз молоду дружину легенько посунув її убік. Чимось там погрюкав усередині кімнати і швидко вийшов.
– На, приклей та пішли вже, бо я починаю нервувати, – Сергій простягнув в руці тюбик.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Проблеми
Short StoryЧи є таким серйозними ті проблеми, що буває, гризуть нас зсередини? Чи такі вже незначні проблеми жінки, яка знаходиться поруч?