Selamlar ve günaydınlar
Nasılsınız :)
Bende iyiyim
İyi okumalar
Hira'dan
"Ne, Esma sen neler diyorsun ?" dedim üzerimdeki bariz şaşkınlıkla.
"Ne demek ne diyorum, gayet açık değil mi Hira ?"
Hayır, hiçbir şey açık falan değildi. Esma, saçmalıyordu.
"Hayır açık falan değil, böyle bir şey imkansız. Ben, aynı anda iki kişinin yanında böyle iyi hissedemem."
Esma, elimi omzuma atıp başımı omzuna yasladı. ''Ah! be Hira'm ben anladığımı söylüyorum. ''
''Ve korkarım ki onlar da seninle aynı durumda olabilir.''
"Nasıl yani ? "
Kafamı omuzundan kaldırıp, dikkatle onu dinlemeye başladım.
"Yani Siran zaten seni seviyor, Emiri de anlamamak için salak olmak lazım yani onun da gönlü var."
''İyi de ben ikisini de sevmiyorum ki.''
''Hira şu an buna isim vermek senin için zor olacaktır ama sen ikisinden de hoşlanıyorsun ve bu durumda...''
Sıkıntılı bir nefes vererek devam etti sözlerine.
''Seçim yapmak zorundasın, Hira'm."
Seçim yapmak mı ?
İyi de çok saçmaydı, benden istediği. Nasıl seçebilirdim ki Esma, çok mantıksız düşünüyordu."
''Esma neyin seçimini yapacağım ki ikisini de sevmiyorum, ben."
Esma bana gülerek baktı
"Hira ben, gördüğümü söylüyorum."
Gülmseyerek oturduğu yerden kalktı.
"Kendini boşa zorlama. İkimiz de biliyoruz nasıl hisler olduğunu ve sen artık ne Siran'ı oyalayabilirsin, ne de Emir'i."
Esma'nın sözlerine sinirlendim. Bana ne demek istiyordu ? Bu dedikleri çok yanlıştı.
"Esma ben, kimseyi oyalamadım, kimseye de ümit vermedim."
Esma, kalktığı yatağa geri oturup tebessüm ederek bana dönmüştü.
"Ah benim saf arkadaşım onlarla konuşman bile onlar için bir umut, bir ümit ve sen inkar etsen de onlar sana iyi geliyor. Bu nasıl oluyor bilmiyorum ama oluyor. O yüzden bir kalpte iki kişi duramaz. Seçim yapıp, diğeriyle bağını koparman lazım."
Esma başka hiçbir şey demeden kalkıp odamdan çıkmıştı. Şimdi ne yapacaktım Allahım nasıl seçebilirdim ki ben, ikisini de çok seviyordum ve bana göre arkadaşça olan sevgi Esma'ya göre öyle değildi.
.
.
Tüm gece düşünmekten düzgün uyuyamadım bile. Ben gerçekten de böyle karakterde miyim, o nefret ettiğim iki erkeği aynı anda idare eden karakterlerden olan biri gibi mi görünüyordum ? Olamam ki ben, öyle biri değildim.
"Abla." Zeynep'in odaya dalmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım.
"Efendim bir tanem." Heyecanla bir şey anlatmaya başladı.
"Abla bugün tiyatrom var, geleceksin değil mi ?"
Ah unutmuştum Zeynep'in tiyatrosu vardı bugün. Siran, Emir derken kafamdan uçup gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİÇLİK
Roman pour Adolescents"Sahneden inebilirsin." "Perde kapandı." "OYUN BİTTİ!" . . . bir uğramaktan zarar gelmez :) tüm haklar aklımdadır :)