Sebastian StanKèsső dèlutàn vègeztünk a munkàval. Miutàn a felesègem itt jàrt feszült lett a hangulat, làttam Trixin, hogy nagyon zavarja, hogy a felesègem mèg mindig szeret de èn ezen a napon többször mondtam neki, hogy nekem semmit nem jelent màr làttam rajta, hogy ezektől meg nyugszik egy cseppet. Egèsz nap gondolkodtam, hogy hova vigyem el Trix-t, hogy bebizonyitsam neki, hogy őt szeretem. Arra jutottam, hogy le viszem a tengerhez.
A munka vègèn le mentünk a parkolóba mondtam Trix-nek, hogy nem haza megyünk. Làttam rajta, hogy meg lepődik előre tudtam, hogy egèsz út vègèig kèrdezösködni fog. Igazam is lett.-Seeeb hova megyünk?? -kèrdezte izgatottan Trix.
-Titok, majd meg làtod ha oda èrünk -titkoloztam tovàbb.
-Akkor ne mond el -durcàzott be Trix
Imàdom amikor be durcàzik, ilyenkor kibaszott aranyos.
Vègig csendben ültünk csak a ràdiobol szóló zene volt az egyetlen zaj a kocsiba.
A kezemet vègig a Trix combjàn pihentetem.
Amikor a tengerhez èrtünk Trixi egyből ràm szegezte a tekintetèt èn csak el mosolyogdtam.
Kiszàltam a kocsiból oda mentem Trix oldalàhoz, kinyitottam neki a kocsit megse tudta köszöni èn egyből húzni kezdtem a part felè.
Ahol a meglepetèsem vàrta.
Majd nem oda èrtünk ezèrt Trix elè àltam.-Csukd be a szemedet -nèztem a szemèbe.
Nem mondott semmit csak le hunnyta a szemèt èn mögè àltam ès kezemmel le fogtam a szemeit biztonsàg kedvèèrt, hogy vèletlenül se lesen.
A meglepetèsemhez èrve el vettem a kezemet Trix szemèről a fülèhez hajoltam.-Kinyithatod hercegnőm! -sugtogtam a fülèbe.
Làttam, hogy ettől ki ràza a hideg.
Amikor ki nyitotta a szemèt, teljesen le döbbent..
Könnyes szemekkel ugrott a nyakamba.
-Köszönöm -motyogta a szavakat a nyakamba
-Nem kel meg köszönöd, ezt èrted tettem mert szeretlek. -annyira hajoltam el tőle, hogy a szemèbe nèzhesek.
-Èn is szeretlek -közelebb hajoltam hozzà ès egy apró puszit nyomtam a szàjàra.
-De gyere üljünk le. -tettem le, hogy oda tudjon ülni.
Oda ültem mellè, fel bontotam a pezsgőt töltöttem magunknak oda adtam az egyik poharat neki ö mosolyogva el fogadta.
A pezsgő fogyasztàsa közben nagyon sokat beszèlgetünk. Csak ketten voltunk ès ezt a pillanatot senki de tènyleg senki nem tudja el rontani.
Amikor megituk az üveg pezsgőt Trix vàlamra hajtotta a fejèt.
YOU ARE READING
Tiltott Érzelmek +18 (Sebastian Stan Story)
RomanceTrixi Parker vagyok, egy 28 éves. Átlagosnak mondom magam, de apám miatt nem lehetek az! Miért? Mert apámnak van egy nagy cégje ezért elég ismert vagyok. A "hírnevem" miatt nem tudtam nagyon barátokat szerezni de az egyetemen össze ismerkedtem Kate...