42.Bölüm: Ölüm

9.3K 433 32
                                    

Bu ara çok yoğun olduğumuz için (gezdiğimiz için) pek yazamadık. Aksattığımız için çok özür dileriz.

Iyi okumalar 💕

__________

Kağan'ın evine girdiklerinde genç adam üzerini değiştirmek için odasına koşmuş ve yatağının üzerindeki güzel gitarla gülümsemesi kocaman olmuştu.

"Işıl!" Genç kadın koşarak sevgilisinin yanına gitti.

"Yeni bebeğin." Işıl göz kırparken Kağan sevgilisinin yüzünü ellerinin arasına aldı.

"Bu gitara verdiğin parayla kendine güzel bir moda evi açabilirdin Işıl?"

"Gerçekten mi?" Genç adam başını sallarken Işıl tekrar gülümsedi.

"Para kazanmak, seni mutlu etmekten daha güzel değil."

"Seni öpmek istiyorum." Kağan kadının hafif pembe dudaklarına kayan bakışlarını daha fazla görmezden gelemeyerek dudaklarını öpmeye başlamıştı.

Işıl'da bunu bekliyormuşçasına ellerini adamın beline dolayıp başını hafifçe yukarı kaldırdı ve bu yumuşak öpücüğe karşılık verdi.

_________

Aysun acilen gelen bir normal doğum vakası yüzünden saat biri gösterirken nihayet hastaneden çıkmıştı.

Bacakları yorgunluktan tir tir titriyordu. Doğumunu yaptığı kadınlar dün gece deli gibi içtiğini ve bu gün girdiği doğumlarda bile kafasının hala hafif şekilde kıyak olduğunu bilse korkudan ölürdü.

Aysun bu sorumsuzluğuna neden olan Umut'u düşünüp sinirlenmiş sanki bunu bekler gibi istemediği ot burnunda bitmişti.

"Sen söylemeden ben söylüyorum, dün gece hakkında hiç bir şey merak etmiyorum."

"Öyle mi doktor, oysa dün gece çok mutluyduk. Bence sen kesinlikle hep sarhoş olmalısın."

"Kes sesini." Aysun'un sert tavrına gülümseyip kadının koluna girdi Umut.

"Bu gece işin var mı?"

"Senin hiç enerjin bitmiyor mu Umut? Davalara girip ölüp bitmene rağmen gecenin birinde burda ne arıyorsun?"

"Seni bekledim."

"B.beni mi bekledin?"

"Sana bir kahve ısmarlarım diye düşündüm. Ne dersin?"

"Niye bana kahve ısmarlıyasın? Senden hiç hoşlanmıyorum ve hareketlerin beni huzursuz ediyor ve bu saatte kahve içersem uyuyamam." Umut yılmadan genç kadınla yürümeye devam etti.

"O halde yol üzerinden kahvelerimizi alalım ve seni evine bırakayım. Bu sabah buraya birlikte geldik. Araban evinde. Taksiye para vermek yerine arkadaşınla git."

"Evet bu sabah babanla birlikte hayatımda en çok utandığım yolculuğu yaşadım. Bizi sevgili sanıyor!"

"Ne güzel işte. Artık bu hastanenin gelinisin sen!"

Aysun sinirle topuklarını yere vururken Umut tatmin olmuşçasına gülümsedi.

"Mızmızlanma doktor. Hadi gidelim."

__________

Işıl gecenin ikisinde çalan telefonu ile gözlerini hafifçe araladı. Kağan yorgunluktan olsa gerek hiç bir şekilde kımıldamamıştı.

Genç kadın kapalı gözlerle komidinin üzerinden telefonunu aldı ve konuştu.

"Alo?"

"Işıl?" Abisinin telaşlı sesiyle gözlerini ovuşturup komidinin üzerindeki lambayı açtı Işıl.

ELVEDA SOSYETE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin