Totul era intunecat de ceva vreme iar fata se plimba pe un coridor intunecat avand in mana o lumanare care din fericire pentru ea nu se stingea de cand avuse accindentul se trezi aici si incepu sa mearga pe coridoul intunecat si nesfarsit se gandea oare daca o sa reuseasca sa se intoarca la familia ei vrea sa isi ceara scuze de la Jungkook si Luna pentru cum a vorbit cu ei chiar daca relatia lor nu e ok deuarece sunt verisori era bucuroasa sa stia ca or sa fie bine spera sa is gaseasca si ea pe cineva dar cine o sa o vrea cu o asa boala? spera sa mai poata vorbi si cu Mister incepea asa putin sa ii duca dor.
?:stai linistita ca o sa ii revezi pe toti asta daca ajungi inapoi in lumea celori vii.
Sue sa sperie cand aude vocea ea asa ca nu vede groapa din fata ei isi inchide ochi in timp ce cade in groapa dintr~o data aude niste zgomote cand deschide ochii era pe pamant cam nisipos cu o culoare cam negricioasa iar cerul eram cam rosiatic din care ploua cu sange si se auzeau strigatele oamenilor fata se uita in jur si vede ca tot e facut din oase si pamant.
?:nu te speria asta nu este iadul acesta e lumea sufletelor aici vin oameni care sunt in coma de aici singuri is fac drumul final.
Sue se intoarce si vede un baiat cu parul violet care are varsta de 9 ani.
Sue:tu cine esti ?
?:sunt constinta ta m~am transformat intr~o amintire de a ta mai veche numai ca acum nu iti amintesti de aceasta persoana.
Sue:si nici nu o sa imi amintesc prea curand deuarece am amnezie severa permanenta daca imi amintesc bine sau asa scrie pe mana mea in fine.
?:daca reusesti sa ajungi inapoi in lumea celor vii boala ta o sa se vindece intr~un anumit timp si o sa iti amintesti de tot ce sa intamplat in viata ta.
Sue:vorbesti serios ?
?:da eu nu pot minti.
Sue:pot sa iti spun Costi de la constinta ?
Costi:da.
Sue:hai sa mergem Costi si poti sa imi spui mai multe pe drum.
iar cei doi pornesc la drum.
Sue:la ce te refereai la drumul final ?si ce e cu locul asta?
Costi:aici sunt cateva variate de iesire ori ajungi pana la final si mergi sus in lumea omenilor asta inseamna ca nu trebuie sa mori nu cazi peste marginea drumului in lacul de sange nu trebuie sa fi omorata ,strapunsa de o boala, otravita, sa fi omorata de ceva ascutit sau strangulata cu funia daca toate astea se intampla o sa fi aruncata de creaturile de aici in lacul morti si o sa ajungi in iad sau daca mori de buna voie te sacrifici pentru cineva atunci ajungi in rai si daca reusesti sa ajungi la finalul lumi fara sa patesti cele enumerate atunci o sa fi dusa dinou in lumea celor vi dar vei uita tot ce sa intamplat aici pana cand o sa mori si atunci iti vei aminti .
Sue:wow atat pot zice.
Costi:te inteleg stai linistita.
Sue:au mai fost oameni care au supravetuit aici?
Costi:nu prea dintr~un miliard de oameni a reusit sa supravetuiasaca doar unul care nu avea ce cauta aici el sa sacrificat pentru iubita lui dar si~a pierdut umanitatea din cauza asta si acum e in lumea omenilor inapoi.
Sue:deci il sti pe omul ala?
Costi:da.
Pe cand sa il mai intrebe ceva auzi un urlet iar pamantul se cutremura din el iesi un ciclop si Costi se retrase intr~un colt.
Costi:trebuie sa il omori altfel o sa te manance si no sa mai pleci de aici.
Sue statea si se uita la mostru si nu stia ce sa faca ca sa scape iar pe langa mostru mai erau si ceva schelete fata se uita in jur si vazu ca intr~un om era plantata o sacure asa ca o scoase(stiu nu prea are sens ce zic aici dar mno asa mi~o venit ideia ce sa fac)incepe sa omoare scheletele in timp ce se fereste de loviturile ciclopului asta find cam greu pentru ca capatase cateva lovituri dar intr~un final reuseste sa scape de toate sheletele si acum incerca sa gasesaca o cale cum sa scape de ciclop.
Costi:vezi ca sa moara trebuie sa ii smulgi ochiul si sa il pastrezi te va ajuta sa deschizi usi.
"superb nu~i destul ca trebuie sa ma bat cu el mai trebuie sa ii iau si ochiul foarte nasol"
Fata is dadu seama ca trebuie sa se catere undeva la inaltime ca sa poata sa ii strapunga ochiul dar pe cand sa incerce ideia ciclopul o ia si o tranteste de pamant iar acesta incepu sa scuipe sange.
Costi:ce ti~se intampla aici ti~se intampla si in viata reala adica acum din gura ta curge sange si asta se exprima ca si cum ai fi fost otravita sau ceva de genul daca tin bine minte.
Sue se ridica cu greu de jos deja find nervoasa.
Sue:deja m~am saturat adica toata viata am facut tot ce mi~sa spus ca sa ajung sa ma aleg cu o boala handicapata plus sa fiu lovita de masina ca ce? sa fiu aici sa ma bat cu o creatura hidoasa ca sa ma pot intoarce acasa da ce pana mea sunt eu aici calu de bataie a lumi sau ce dracu.
Toate armele din jurul fetei incepe sa se ridice facand un cerc in jurul fetei acesta ridicandu~si privirea un ochi findu~i rosul iar celalalt findu~i auriu parul schibandu~se intr~o culoare visinie iar toate armele se indrepta spre ciclop acesta fin omort pe loc cazand pe spate iar fata se duce sa ii smulga ochiul apoi se uita la Costi care era incremenit.
Sue:ce e ?*revenindu~si la normal*
Costi:ti~sa schimbat infatisara mai naite si nu stiu cum e posibil asa ceva,ai avut interactiune cu vreo creatura sau ceva?.
Sue:nu din cate imi amintesc dar schimbarea asta e grava?
Costi:nu cred stai linistita hai sa avansam si vedem ce facem pe parcurs e mai bine asa finca vezi ca timpul de aici e limitat.
Si iar pornesc la drum fata ramane inca pe ganduri dar nu is lasa securea din mana pe drum a mai avut de omort sechelete iar acum era intr~o barca facuta din oase pe un lac de sange fetei nu~i placea in lumea asta deoarece totul avea legatura cu sangele,oase de oameni de animale si strigate oamenilor in durere dar m~ai tot timpul ploua cu sange dupa spusele lui Costi deja trecuse doua zile acum find a treia zi de cand era in lumea sufletelor si avea numai o saptamana sa scape de aici altfel era aruncata in iad.
Sue:si asa arata pentru toti lumea asta a sufletelor ?
Costi:cam da dar tu trebuie sa te concentrezi sa iesi de aici finca mai ai multe de trait.
Sue:sper sa ies in curand din lumea asta mi~se pare prea ciudata.
Atunci din apa apare mai multe femei sarpe cu parul plin de serpi si se indrepta cu viteza mare spre fata aceasta se ridica in picioare is pregateste securea si incepe sa le taie capul la fiecare ajugand sa fie iara plina de sange iar dintr~o data se face un vartej de apa si e absorbita de apa.
Si am terminat capitolul stiu poate nu a fost asa bun cum ati fi vrut imi cer scuze daca nu va placut eu sper sa va placa si o seara frumoasa sa aveti .
CITEȘTI
Oppa or Daddy?🔞
Teen FictionEl:haide fă-i pe plac lui daddy. Mergând spre ea. Ea:perversule nu ești daddy-ul meu. El:dar o să fiu. O împinge în pat. Ea:ești bou sau ai băut? El:nici una nici alta*îs desface cămașă * Ea:nici nu te cunosc*nervoasa* El:nici nu trebuie. Ea:nu mă...