חוף הים

28 1 2
                                    

ג'ונאס והארי היו הילדים היחידים בחוף הים באותו היום. 

המים סערו והצליפו, החול היה טובעני ובוגדני, והרוח הטתה את גופך לכיוונים שונים. בלי שליטתך. אבל זה מה שהנערים הכי אהבו בחוף

לפתע הם לא היו היחידים. נערה ניצבה בחוף מולם, רגליה שקועות עד הברכיים במים הצלולים. שערה השחור נח בעדינות סביב פניה, לא זז סנטימטר בגלל הרוח. לא משנה עד כמה גלים הכו בעורה השזוף, זה לא הפיל אותה ולא השפיע עליה. עיניה הירוקות היו חודרות. היא לבשה בגד ים שלם בצבע כתום אפרסק עם עיטורים בצורת זיגזג בצבע חמאה ולבן. 

הארי הסתכל על הנערה בחשדנות. לא נראה שהיא שמעה אותו או הגיבה אל משהו שהיה שם. ג'ונאס לעומת זאת, כמו שעשה לכל נערה יפה שפגש, מיד ניגש אליה וניסה להתחיל איתה בצורה מביכה. "מה בחורה כמוך עושה במקום כזה?", שאל אותה. 

הנערה לא הגיבה. 

ל"מה את לובשת בגד ים שלם? תלבשי בקיני, זה יחמיא הרבה יותר ליופייך", אמר וסוףסוף הנערה הפנתה אליו את מבטה. 

.ככה יותר קל לי להרוג אותך, ג'ונאס", ליחששה הנערה"

הארי מיד נסוג לאחור. הם לא הציגו את עצמם, מאיפה היא יודעת את שמו של חברו הטוב?

 הנערה תפסה את  ידו של ג'ונאס והטיחה אותו על החוף. ג'ונאס ההמום. נעמד וניסה לתת לה אגרוף, אבל היא התחמקה והשתמשה ביד כדי לטפס עליה ולהתיישב על כתפיו. בתנועה חלקה גרמה לג'ונאס להתרסק על הרצפה וקול פיצוח מחריד נשמע מהאזור שבו נמצאת המפרקת של ג'ונאס. האור כבה מעיניו.

 לא!", צעק הארי והסתער על" הנערה.

הוא שלח בעיטה שהיא בלמה והשתמשה בה להפוך את הארי על גבו, ואגרוף שהיא הפכה אותו ישירות אל פרצופו של הארי. באף מדמם ומפוצח הארי נסוג וברח מחוף הים, והנערה הסתכלה עליו בורח. עיניה זהרו באור אדום.

התחלות חדשותWhere stories live. Discover now