FL: Chapter ONE

1.2K 45 80
                                    

+×+ MARCH 04th, 2018 +×+

"Yeonjun, pes et; senin bir ödlek olduğunu biliyoruz", diye bağırdı Kai. Yeonjun, penceresinden komşusunun odasına tırmanırken, "İzle ve öğren çocuk" dedi. Soobin'in balkonuna indi ve odasında kimseyi görmemek için etrafına baktı. Yeonjun slaytları açmaya çalıştı ve hızlı bir hareketle cam kapıyı iterek Soobin'in temiz yatak odasını açtı; Evet, Yeonjun'dan daha temizdi.

Yeonjun, odada kimsenin olmadığından emin olmak için bir kez daha etrafına baktı ve sanki paketlenecekmiş gibi rastgele saklanan tüm temiz kıyafetleri bulmak için dolaba doğru ilerledi. "Soobin herhangi bir yere mi gidiyordu?", Bu fikri çabucak reddetti ve Soobin'in iç çamaşırını bulmaya odaklandı. Bir yığın iç çamaşırına baktı ve içten bir dans yaptı. En üstteki siyah iç çamaşırını kiraz izleriyle kaptı ve sessizce geldiği balkona doğru geri döndü.

Yeonjun balkona gitmeden hemen önce biri odadaki ışıkları yaktı. Yeonjun içinden küfretti ve kafası karışmış görünen bir insan görmek için arkasını döndü, ona yeminli düşmanı, tek ve tek Choi Soobin demeyi tercih etti.

Soobin kaşlarından birini kaldırarak "Saat 2'de odamda iç çamaşırımla ne yapıyorsun?" Diye sordu.

"Kahretsin! Gitmeliyim; Bu arada şirin iç çamaşırı Choi" Yeonjun göz kırptı ve Soobin'in iç çamaşırlarıyla penceresinden dışarı fırladı.

Soobin ne olduğunu anlayamadı. Yeminli düşmanı sabah 2'de odasına girdi ve kiraz baskılı iç çamaşırını çaldı, aynı zamanda sevimli iç çamaşırı olarak da adlandırdığı iç çamaşırıydı ve Soobin bu konuda hiçbir şey yapmadı ... Soobin durumu kavradığında iç çamaşırını geri almaya karar verdi. Balkonundan Yeonjun'un kendisinden biraz daha yüksek olan oda balkonuna atladı.

Oda balkonları birbirinden santimetre uzaktaydı. Diğer komşuların aksine, tamamen farklıydılar ve birbirlerini her zaman utandırıyorlar, diğerlerinin huzur içinde nefes almasına izin vermiyorlardı.

"Lanet Yeonjun Choi! İç çamaşırımı ver bana-", Yeonjun'un arkadaşlarının oldukça dağınık odasında oturduğunu görünce yarı yolda durdu. Soobin gözlerini devirdi ve gençleri daha da kızdırmak için iç çamaşırını çoktan saklamış olan Yeonjun'a yaklaştı. Yeonjun masumca ellerini kaldırdı "Bende yok", dedi.

"Sapık çapa", dedi Soobin sıktığı dişlerinin arasından. "Hey ben masumum", dedi Yeonjun genç olanı biraz geriye iterek. "Kıçım masum", Soobin gözlerini devirdi. "İç Giyim Hırsızı", Soobin kıs kıs güldü ve balkonuna geri döndü. Yatağına atlayıp uyumadan önce cam panjurları kapattı ve perdeleri çekti. Soobin yorgundu ve zaten yeni okuluna geçiyordu.

Soobin, ailesini, evinden birkaç istasyon uzakta, araba ile tam olarak 3 saat uzaklıktaki ünlü bir yatılı okulda okumasına izin vermeye ikna etmeyi başarmıştı. Elbette anne babasını ve arkadaşlarını geride bırakmak istemedi ama sonunda geleceği için iyi olacağına karar verdi. Soobin, her zaman tanınmış avukat olan ailesine hayran olduğu ve bu okuldan ve kolejden mezun olması portföyüne iyi geleceği için gelecekte bir avukat olmayı hedefliyordu.

Sadece birkaç yıl içindi ve Soobin geri dönecekti. Diğer arkadaşlarına çoktan haber vermişti ve onlar, ancak Soobin her Pazar onları arayacağına söz verdikten sonra ona izin verdiler. En önemlisi, bir nedenden dolayı onu her zaman kızdıran Yeonjun olmadan yeniden başlayacaktı. Yeonjun'a bile okulunun değiştiğini söyleme gereği duymadı.

+×+ MARCH 05th, 2018 +×+

Soobin sabah 7 civarında kalktı ve sabah rutinini yaptı ama bu sefer okula gitmek için değil, söyleyebileceğiniz gibi yeni yatılı okulu veya üniversitesine giden trenine yetişmek için. Valizini topladı ve öğleden sonra 2 civarında ayrıldı. Başlangıçta planları Soobin'i arabaları ile bırakmaktı, ancak dün gece bir dava ortaya çıktı ve bunun yerine onu trenle göndermeye karar verdiler. Gyeonggi-do'dan Seul'e veda eden Soobin, vedalaştıktan sonra onu Seul'e götürecek trene bindi.

Öte yandan Yeonjun ve arkadaşları okuldaydı. Yeonjun, Soobin'in henüz gelmediğini görünce şaşırdı. Soobin'in hayatında ilk kez geç kaldığını ve okulun geri kalanına geleceğini  varsaydı. Yeonjun'u şaşırtarak, ilerleyen saatlerde de gelmemişti, hatta ondan sonra bile, Soobin sonraki iki gün de okula gitmemişti. Egosu daha büyüktü ve Soobin'i özlemiş gibi görünmek istemiyordu, bu yüzden arkadaşlarına da nerede olduğunu sormadı. Tuhaf bir şekilde, perdeler önümüzdeki iki gün boyunca hiç açılmadı.

+×+ MARCH 07th, 2018 +×+

Kendisiyle tartıştıktan sonra, Soobin'in ailesine bunu sormaya karar verdi. Soobin'in verandasında duruyor ve hala zili çalıp çalmaması gerektiğini düşünüyordu. Bu yüzden derin bir nefes aldı ve Soobin veya ailesi yerine baş uşağı tarafından karşılanmak için kapı zilini çaldı. "Ah, Soobin iki gündür derslere gelmedi ... Ben sadece birkaç not vermek için uğradım", dedi Yeonjun utanarak ensesini kaşıdı.

Baş uşak, "Soobin-ssi neden notlara ihtiyaç duysun? Soobin başka okula transfer oldu" demeden önce ona kafası karışmış bir bakış attı. Yeonjun orada bir hayaletten daha solgun görünüyordu; renkleri süzüldü ve yerine dondu. Tek yapabildiği, arkasında kafası karışmış bir baş uşak bırakarak kendi evine gitmeden önce bir 'oh' idi. Demek bu yüzdendi her şeyi şimdi anlamıştı... Soobin neden gideceğini söylemedi? Acaba  başkalarına gitmekten bahsetti mi?

Yeonjun, Soobin'in günler önce gruptan ayrıldığını görmek için hızlı bir şekilde toplu grup sohbetini açtı. Daha önce pek çok sohbet olduğu ve grup oldukça aktif olduğu için fark etmemişti; Sonuçta, üç sınıfın hepsinde toplamda yaklaşık 100 öğrenciydiler.

_Crackhead Batch_

Mankafa Choi ayrıldı

[869 okunmamış mesaj]

----------

Bugün

Soobs'un okulu terk ettiğini duydum |

Soo'yu duydum |

Choi okuldan mı transfer edildi?

MİNGİ

Herkes bilir  lol


Wtf, ben bunu neden yeni öğreniyorum?

son öğrenen benmiyim?


YUNHO

Muhtemelen, insta'sında duyurdu, görmedin mi?


Hayır onu takip etmiyorum

|--------------------------------------|

Bunun üzerine grubunu kapattı ve telefonunu masasına fırlattı. İtiraf etmekten nefret etse de, rahatsız edecek  kimse olmadığı için kendini gerçekten boş hissediyordu. Gerçekten genç olanı özlüyordu ama görmezden gelmeye karar verdi ve artık kimse onu rahatsız etmeyeceği için mutlu olmaya çalıştı. Gözaltı sırasında ödevini tamamlamıştı, evet akademik yılının üçüncü günü gözaltına alındı.

Telefonunu aldı ve aramak için Soobin'in numarasını açtı ama aleyhine karar verdi. Bunun yerine Instagram'ını açtı ve takip düğmesine bastı.

_Binnie_choi_ isteğinizi kabul etti

_Binnie_choi_ sizi takip etmek istiyor

[Kabul Et | Sil]


///////////////////////////////////

nası olmuş çevirmeye devam edeyimmi ??

[M] FORBİDDEN LOVE * ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin