+×+ AUGUST 04th, 2018 +×+
Yeonjun, kendisine burs verildiği için yeni yatılı okuluna transfer olacağından çantalarını topluyordu. Bir kısmı heyecanlanmıştı çünkü Soobin'i görecekti ama bu düşünceyi bir kenara bırakmıştı. Instagram'da birbirlerini takip ettikten sonra yorum bölümünde yine birbirlerini utandırmışlardı.
Soobin, sömestır sınavları sürdüğünden beri aktif değildi ve bu yüzden Yeonjun'un okuluna geleceği hakkında hiçbir şey bilmiyordu. Yeonjun, genç olanı aramak isteyen telefonunu eline aldı ama buna karşı karar verdi.
*foto*
12 dakika önce
choi.jun choi Soobin başarısız olma!
_Binnie_choi_ @ choi.jun Ben sen değilim tatlım ;)
choi.jun @_Binnie_choi_ 6. sınıfta matematikte başarısız olmadın mı?
_Binnie_choi_ @ choi.jun off, siktir git pislik -_-
choi.jun @_Binnie_choi_ seve seve bebeğim;)
Soobin_LostBraincell bizi gururlandırıyor !!
daha fazla göster...
Yeonjun diş macununu sıkarak hafifçe güldü. Valizini alıp aşağı inmeden önce ağzını çalkaladı ve sabah rutinini tamamladı. Soobin'in ailesinin aksine Yeonjun'un durumu tam olarak iyi değildi ve ebeveynleri üzgün ya da mutlu değildi, Yeonjun ile ilişkilerini en iyi şekilde etkilemiyorlardı.
Yeonjun, "Anne baba güle güle", en azından bir kucaklama beklediğini söyledi ama onlar ona cevap bile vermediler veya veda bile etmediler. Yeonjun iç geçirdi ve dışarı çıktı. Ailesi ayrılmanın eşiğindeydi, artık buna alışmıştı. Cep harçlığını veya okul ücretlerini asla kesmediler ama her geçen dakika uzaklaşıyorlardı.
Seul'e ulaştı ve parlak bir gülümsemeyle trenden indi. Yepyeni bir başlangıç yapıyordu. Instagram'ını açtı ve fotoğraf yayınladı.
*foto yeonjun*
18 dakika önce
_Binnie_choi_ wtf ?! Seul'de misin?
gyu_bear @_Binnie_choi_ kesinlikle bir kaya kutusunun altında yaşıyorsunuz
_ Binnie_choi _ @gyu_bear -_-
kim_hongjoong @_Binnie_choi_ Yeonjun sizinle aynı üniversitede burs kazandı
_Binnie_choi_ @kim_hongjoong Bu konuda şaka yaptığını sanıyordum ...
yeonjuns_wife beni boğabilirsin ve ben şikayet bile etmem
daha fazla göster...
Yeonjun gülümsedi ve telefonunu arka cebine koydu ve merkez ofise gitti. "Affedersiniz? Ben yeni transfer öğrenci Yeonjun Choi'yim, programımı nereden alabilirim?" diye sordu resepsiyondaki çalışana . Bilgisayarda bir şeyler aramak için tembelce bir yazı yazdı. Çekmecesini açtı ve bir sürü anahtar çıkardı. anahtarı verdi ve anlasa da anlamasa da pek rahatsız etmeden bilgisayarına geri döndü.
"Eh, bana yurt numaramı ve yol tarifimi söylemedin", diye sordu Yeonjun ve başını kaldırdı. "Erkek yurdu, ikinci kattaki B kanadı, 2305 numaralı oda" dedi ve Yeonjun daha mantıklı birine yön sormaya karar verdi. "Aah, pardon, bana erkek yurdu, kanat B'ye giden yolu söyler misin?" Diye rastgele bir kız öğrenciye sordu.
"Ah, bu şekilde", en çok daha uzaktaki binayı işaret etti. Yeonjun hızla ona teşekkür etti ve yeni odasına doğru yol aldı. Oda arkadaşının pislik olmamasını diledi.
2302...
2303...
2304...
"2305!", Yeonjun, duştan yeni çıkmış yarı çıplak bir adam tarafından karşılanmak için kapı kolunu çevirirken, "2305!" Diye haykırdı. Yeonjun'un gözleri, önündeki çocuk yarı çıplak olduğu için değil, Soobin olduğu için büyüdü. "Vay canına! Sen benim yeni oda arkadaşımsın!" Dediler hep birlikte.
Bazı öğrenciler kargaşada durmuştu ama Soobin hızla Yeonjun'u içeri çekti ve kapıyı arkalarından kapattı. Soobin, "Oda arkadaşımın Daniel olduğunu sanıyordum", diye mırıldandı. Yeonjun, "İngilizce adım, ceviz kafa", gözlerini devirdi. Soobin, Yeonjun'un yatağının karşısında otururken "Kulağa bu kadar tanıdık gelmesine şaşmamalı"
Yeonjun onu işaret ederek "Biraz gömlek ya da başka bir şey giy" dedi. "Neden? Aletin bana muhtaç mı?" Diye sordu . Soobin kaşını kaldırdı ve Yeonjun ona gözlerini devirdi. "Hayır, sadece görsel kirliliğe neden oluyorsun", Yeonjun, Soobin'e rastgele bir gömlek fırlatarak alay etti.
"Tamam, bazı kurallar koymamız gerekiyor, eski oda arkadaşım bir pislikti", dedi Soobin bir saniyeliğine geri dönüş yaparak. Yeonjun bavulunu açarken başını salladı. "Yurtta sikişmek yok, ya yurtlarına ya da bir otele ya da her neyse; mastürbasyon yaptıktan sonra pisliği daha iyi temizle", Soobin eski oda arkadaşı yüzünden banyoda birçok kez beyaz sıvıyı görmek zorunda kaldığını hatırlayarak içini çekti.
Yeonjun tükürüğüne takıldı. Yeonjun, "Bunun yurdu temiz tutmakla ilgili bir şey olduğunu düşündüm" dedi. Soobin, "Bu yurdu temiz tutmakla ilgili" dedi. Yeonjun, "İyi" dedi. Soobin merakla sordu "Senin herhangi bir kuralın falan yok mu?" Yeonjun, "Sadece benim eşyalarıma dokunma ve kim dışarı çıkarsa ikisine de yiyecek getirir" dedi ve Soobin bunun yeterince adil olacağını bildiği için kabul etti.
*yeonbin foto*
TADA bakın yeni oda arkadaşım kimmiş?
45 dakika önce
king_taehyun Komşularınız için üzülüyorum ...
gyu_bear @king_taehyun aynen ... O.O
_Binnie_choi_ @king_taehyun & @gyu_bear abartmayı bırakın: /
park_hwa @_Binnie_choi_ en son öğretmen masasını kırdınız ...
choi.jun @park_hwa bu yanlışlıkla oldu ..
Yeo.sang @ choi.jun 40 kg ağırlığındaki bir masayı yanlışlıkla nasıl kırarsın ?? !! -_-
_Binnie_choi_ @Yeo.sang .......
choi.jun @Yeo.sang .........
Yeonbin_is_real lanet olsun bu ağız sulandıran bir yemek .....
choi.jun @Yeonbin_is_real Evet ağız sulandırıyorum ;)
Yeonbin_is_real @ choi.jun omg !!! Beni fark etti !!! * dramatik bir şekilde bayılıyor
daha fazla göster...
--------------------------------------------
biraz yaysanıza fici Allah rızası için biraz büyüsün artık hesap bide yazmaya dvm edeyimmi? çok karmaşık yaa !! off
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[M] FORBİDDEN LOVE * ÇEVİRİ
Fanfiction[SMUT] Soobin kaşlarından birini kaldırarak "Sabah saat 2'de iç çamaşırımla odamda ne yapıyorsun?" Diye sordu. "Kahretsin! Gitmeliyim; bu arada şirin iç çamaşırın Choi " Yeonjun göz kırptı ve Soobin'in iç çamaşırlarıyla penceresinden dışarı fırladı...