₊❏❜ ⋮[𝟎𝟎. 𝐖𝐬𝐭𝐞̨𝐩]

676 18 39
                                    

╰─➛✎﹏ | 𝕲𝖊𝖓𝖊𝖟𝖆 .°• ੈ♡₊˚•.
Na Wattpadzie można znaleźć książki o różnych tytułach związanych z shipami świata countryhumans. Nie będę zagłębiać się, czy powinniśmy shipować państwa, czy jest to dobre etc., ponieważ nie o to chodzi w tej książce. Wracając jednak do tematu. Nie rozumiem obrażania shipów. I nie, nie mówię tylko o stereotypowych gerpolówlach, plujących na inne shipy z Polską czy Niemcami. Ja się z żadną taką nie spotkałam, a jestem na tej aplikacji sporo czasu. Czym jest, więc ta książka? Proste pytanie i prosta odpowiedź. Chcę pokazać, że żaden ship nie jest zły, a złe jest co najwyżej jego przedstawienie. Przecież typowy Gerpol można zamienić w książkę Egipt x Litwa i większość ludzi zacznie nie lubić tego shipu, bo nie podoba im się jego przedstawienie. Takiego konceptu na książkę nigdzie nie widziałam, toteż uważam ją za oryginalną.

╰─➛✎﹏ | 𝕴𝖓𝖘𝖕𝖎𝖗𝖆𝖈𝖏𝖊 .°• ੈ♡₊˚•.
Nie mam nic przeciwko, użyciu któregoś z moich pomysłów jako bazy do książki czy one-shotu. Jeżeli ktoś to zrobi, bardzo proszę o podesłanie mi książki. Z przyjemnością przeczytam.

╰─➛✎﹏ | 𝕻𝖗𝖔𝖕𝖔𝖟𝖞𝖈𝖏𝖊 .°• ੈ♡₊˚•.
Miejsce do pisania propozycji shipów do kolejnych rozdziałów. Te tzw. zamówienia nigdy nie będą zamknięte (chyba, że książka zostanie zawieszona bądź zakończona) ➵

|I爱I| Pary Krajów W Moich Oczach, CountryhumansOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz