Multi'Arpi'
-ilk önce yandı özge'can'ımız diyorum,toprağı bol olsun-
Arpi-
Günüm çok berbat geçmişti.
Neden mi? Bu da soru mu? Ya en yakın arkadaşımın düştüğü durum berbattı. Yani sadece onun kötü duruma düşmesi değil, üzülmesi kötüydü. Biz farklıydık işte, çünkü o benim canımdan can. Ne yapacağım? Onu nasıl üzerim? Bugün konuşmak istenmiştim, lüzumsuz hoca yüzünden suya düştü.
Yiğit'i sevdiğimi ve beraber olduğumuzu nasıl söylerim?
Ne diyeceğim? " Yiğit'e karşı koyamadım, bir şeyler yaşadık?"
Ah! Çok saçma. Bu bir kenarda dursun. Yiğit ben ve Ogün arasında. Tabi ne kadar durur bilmiyorum. Bugün kıyamadım zaten kötüydü, tamam Ogün'le sarıldığındaki mutluluğu iyiydi ama neticede kötüydü. Sky gelmişti, okuldan geldik on numara bir karşılama yaptı,daha ablasına sarılmadan beni aldı kucağına, kabul ediyorum Carly bozuldu. Beraber yemek hazırladık.
Hazırladık.. Tamam çalıştık. Sürekli beni izledi, tabi benim de ilgim kaydı ona. Gözleri gülüyordu. Scrabble oynadık, yeni kelimeler saçmaladık.
Boşluktayım ne yapacağım?..
" Arpi? Kek diyorum pişti "
" Ha? Tamam bakalım " omzuma dokundu, bunu yapmasaydı iyiydi.
" İyi misin prenses?" Gülümsememek için kendimi tutuyorum zaten neden bu kadar ince?
" E-evet , ya aslında siz devam etseniz? Ben çıksam? Carly banyoda mı? "
" Yavaş gel, birincisi olur, keyfine bak sonra görüşürüz. İkincisi evet banyoda " mutfağa girdi bende hızla yukarı çıktım, büyük banyoda yoktu odasındaydı sanırım. Odasına girip kapıyı tıklattım " Carly? " kapı bir anda açıldı ' hiihh!'
" Evet?"
" Ya ben gitsem? Siz devam etseniz" tek kaşını kaldırdı ve anlamaya çalıştı.
" Kötü bir şey yoksa tabi gidebilirsin " elini yüzünü havluya kurlarken yanaklarını öperek tekrar ıstlattım. Çantamı sırtıma aldım " Görüşürüz bebek " koşar adım salona sindim sessizce evden çıktım , yürümeye başladım. Telefonumu kurcaladım.
Gönderilen : Platonik Eniştem.
' Selam, şey Ogün müsait misin? Nerdesin?'
Telefonum ışığı kapanmadan şarkı açıp kulaklık taktım cevap vermeyecekti sanırım. Tam cebime atacakken titredim.
' Evdeyim? Kötü bir şey yok değil mi? Evden çıkamam ama gelmek istersen müsaitim'
Derin bir nefes aldım, Carly'nin kulağına giderse ben ölürdüm. Yapacak başka bir şeyim yoktu.
' Tamam, geliyorum teşekkürler ' sokaktan hızlıca saptım limandan daha kısaydı sanırım.. Annem Carly'de kalacağım diye biliyordu. Ah! Ayvayı yiyeceğim. Sitenin önüne geldim fakat katı numarası tamamen silinmişti, Yağız soyadını görünce hemen çaldım. Kapının açılmasıyla içeri çekilmem bir oldu, merhaba bile demeden içeri katmıştı beni. Soruttum
" Sana da merhaba!!" beni hızlıca odasına götürdü ve kapıyı örttü.
" Dökül" ya bu çocuk çok zekiydi. Ayrı bir havası vardı tabi Carly boşa sevmiyordu. Derinlerden kendimi yukarı çektim.
" Sorun ben , aslında Carly belki de Yiğit bilmiyorum ama büyük bir sorunum var yani kesin var, bittim ben. " hızlıca yatağa oturdum ve dirseklerimi dizlerime yaslayarak ona baktım , yanaklarımı şişirdim.
" Önce bir sakinleş. Carly nasıldı? "
" İyiydi, maç iyi geldi."
" Sevindim, şimdi anladığım kadarıyla sıkıntı sen ve Yiğit yani olanlar. Carly neden?"
" Çünkü erkek kardeşi benden hoşlanıyor ve böyle işte. O Yiğit'i herkesten kıskanır. Yani çok yakınlar"
Odanın içinde volta attı, üçüncü turdan sonra başım dönmeye başladı.
" Sen sakin ol, düşüneceğim"
" Tamam, lavoba ne tarafta? " eliyle sağ tarafı gösterdi, çantamı ve telefonumu yatağa koyup elimi yüzümü yıkamaya girdim.
-
" Demek 'Platonik Eniştem' ha?" gülümsedi, üstüne çullandım ve telefonumu aldım.
" Karıştırdın mı? Sana inanmıyorum.!"
" Ben sadece şarkıyı durdurmak istedim paranoya hastası!" arsızca sırıttı. " Bunu sevdim, peki.. Doğru mu? Yani ş-şey Carly? "
" Evet , hayır yani bilmiyorum. " belli etmemeye çalıştım. Çuvallamıştım.
" Yani evet. Cidden şaşırdım" bana baktı telaşımı anlamış olacak ki " Tamam aramızda, söz veriyorum belli etmeyeceğim!"
Ona inanmaktan başka çarem yoktu, zaten ondan yardım almaya gelmiştim.
" Peki, ne zamadan beri?"
Tavana baktım tarihi hesapladım " İki sene 8 ay 23 gün " ağzı açılmıştı şaşkınlık mimiklerini sardı " Numarasını da aldım bu arada , merak etme bilmiyorum"
" Tamam tamam pekala. " Zor duruma düşmüştüm. Yaptın yine yapacağını.. Telefonumu karıştırmıştı, ortak karar ile doğru zamanda Carly'e anlatmayı seçtik. Kendimi suçlu hissediyorum..
Affet beni meleğim..
YAZDIM , İYİ OKUMALAR. 3. BÖLÜM UZUN OLUR BU DEVAMDI. İYİ OKUMALAR TEŞEKKÜRLER. VOTELERİ BEKLİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT BENİM ; BAŞROL ONUN
Novela JuvenilBir genç kız. Bir erkek. Paramparça bir aile. Platonik bir aşk... " En değerlin kim? Söylesene?" Ne demeliydim?