Prolog

10 1 0
                                    

Integrovaný bezpečnostní interní systém (IBIS)
Vatování uživatelům: Použití tohoto rozhraní je vyhrazeno pouze zaměstnancům agentury s bezpečnostními prověrkami A - 17 nebo vyššími.

Neoprávněný ořístup do systému bude mít za následek okamžité zrušení a odebráníbveškerých práv a výsad poskytnutých zaměstnancům podle § 1256 stanov AIPAJ.

Bezoečnostní protokoly související s použitím systému IBIS, viz odstavec 4 stanov.
Uživatelské jméno:

ChiCubsFan
Heslo:
*******

Výtejte, ChiCubsFan!

Prosím, zvolte si soubor:

Rozhraní s oprávněním:
Z.E.S.
Akta
Systém SATCOM
Součastné operace
Adresář agentuty
Archivované operace
Protokoly DohMed
Služby vyhledávače
Útvar speciálních zbraní a taktiky
IBIS

Zabezpečený emailový systém (ZES)

Varování uživatelům: Zabezpečený emailový systém (ZES) používá k doručování, ukládání a vyhledávání citlivých údajů agentury šifrovací softwere. Neoprávněné sdílení, šíření nebo zpřístupňování tajných zpráv či dokumentů první, druhé či třetí třídy je přísně zakázáno.

Zaměstnancům, kteří poruší protokol ZES, budou okamžitě zrušena a odebrána veškerá práva a výsady jim poskytnuté podle § 1256 stanov AIPAJ.

Veškeré emaily a přílohy v rámci ZES jsou opatřeny sebezničujícím softwerem. Zprávy a přílohy neuložené do inviduálního uživatelského rozhraní budou automaticky mazány po sedmdesáti dvou hodinách od doručení. Uživatelé si musí zalohovat veškerá data nepodlehající časovému omezení.

Zadejte heslo ZES

(UPOZORNĚNÍ! Toto NENÍ vaše heslo pro vstup do IBIS: _ _ _ _ _

Vítejte v ZES, ChiCubsFan!

Máte 1 novou zprávu !

Zprávu si můžete přečíst po kliknutí sem.

Komu:  ChiCubsFan

Od: Vodnář

Předmět: Nový operační protokol ve věci operace Utopia (taj. třetí třídy)

Agent Devět vydal příkaz k extrakci zvláštního subjektu Alfred Kropp.

Okolnosti si nyní žádají pozastavení Utopie do zneškodnění Z. S. Kroppa.

Jste tudíž oprávněn použít veškerých nezbytných prostředků k zneškodnění Z. S. A. K. před provedením extrakce.

Pro účely tohoto příkazu platí, že pojem "veškeré nezbytné prostředky" zahrnuje krajní extrakci uvedeného subjektu.

Vodnář

Poznámka autora: začátek nic moc ale prosím nevzdávejte to a čti te dál je to jen pro pochopení. děluji

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 17, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Alfred Kropp - Pečeť krále ŠalamounaKde žijí příběhy. Začni objevovat