Harmadik Fejezet: Félek

257 8 0
                                    

Hihetetlen hogy csak annyit tudott mondani hogy keressem meg a Salvatore testvéreket, pont én aki itt él kemény 2 napja, igazából boldogultam volna de bevallom örültem annak hogy Elena arra sétált, élőfordulhat hogy én még éjjel is az utat kerestem volna hogy merre keressem a házat.
-Szia Vicki!
-Oh Elena micsoda meglepetés.
-Elveszettnek tűnsz mit keresel?
-Inkább kit, vagyis Kiket.
-Oh akkor kiket?
-Damont és Stefant
-Oh.. Gyere elkísérlek szívesen.
-Köszönöm.
-És mond csak, miért keresed a fiúkat?
-Bonnie akart mondani valamit, de nem merte ezért azt mondta hogy őket keressem mert jobban tudják.-hát persze hogy Elena is tudta hogy mit akart Bonnie elmondani, a családunk és az egész város titkát amit előlem a Szüleim születésemtől fogva majdnem huszonkét évig rejtegettek.
-Mi a baj?
-Hm? Ja öhm semmi, viszont innen már tudni fogod az utat bocsi hogy így elrohanok de nekem mennem kell.-hát ez csodás volt, senki sem mond semmit, mégis nekem olyan érzésem volt hogy mindneki tudja, de akkor nekem miért nem lehetett elmondani? Ez is foglalkoztatott de leginkább az hogy mit fogok nekik mondani? Hogy az unoka testvérem ide küldött mert nem akarja elmondani a családi titkot, és az egész város titkát? Ezen viszont  jóval kevesebbet gondolkodhattam Mert célba értem, már csak be kellett volna kopognom az ajtón amit én természetesen nem mertem.
-Oké.. Gyerünk.-Már éppen kopogtattam volna amikor a hátam mögött túl ismerős hangokat hallottam.
-Szia.
-Úristen! Nagyon megijedtem tőletek!
-Nem akartunk megijeszteni, ugye Damon?
-Persze, hogy nem de te mit keresel itt?

 -Úristen! Nagyon megijedtem tőletek! -Nem akartunk megijeszteni, ugye Damon?-Persze, hogy nem de te mit keresel itt?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Engem.. Bonnie küldött. Szerinte ti el tudtok mondani valamit amit ő nem.
-Tudjuk mit akart neked mondani, és azt is tudjuk miért nem mondta el, de ezt ne itt kint beszéljük meg.Kérlek gyere be.-én bementem és le ültem a nappaliba a fiúk pedig oda kint még beszélgettek.
-Stefan ez így nem lesz jó!miért mi mondjuk el neki azt amit a kis Benett boszorkánynak kellett volna!?
-Mert Bonnie úgy érezte mi többet tudunk neki annál mondani mint ő.
-Vagyis azt is mondjuk el neki hogy mi..
-Igen azt is!
-Jó de ha kifut a házból nem én fogom vissza hozni hogy töröld az emlékeit.
-Ugyan Damon, ne tagadd hogy kedveled.
-Jó kedvelem igen és?attól még ebből nem lesz semmi. - miután ők is bejöttek elkezdtek kérdezni hogy mit tudok a családomról, de én csak annyit válaszoltam hogy szó szerint semmit.
-Látod Stefan, én megmondtam sötét a tudománya a családjáról mint az ablaküveg.
-Jaj már Damon, kérlek bocsásd meg neki, szóval a családod történetének köze van a Salemi boszorkányokhoz róluk mit tudsz?
-Nem sokat, annyit amennyit tanultunk töriből.
-Annyi pont elég, és most térjünk vissza a családodra. Emily Benett 1864-ben élt, kettőtök közül Bonnie hasonlít rá a leginkább de nem ez a lényeg, Emily segített egy Katherine Pierce nevű lánynak hogy megvalósítsa azt a tervet amivel két ifjú örök szenvedését okozta, viszont rá jöttek és az ősötöket.
-Boszorkánysággal vádolták.
-Hogy tessék?
-Te tudtad?
-Nyugodjatok meg, persze ezt a részét tudtam,de nekem nincs erőm. Legalábbis még nem tapasztaltam hogy lett volna. Viszont azt nem tudom ti mit akartatok mondani.
-Noss... A két ifjú akiket Emily "megátkozott".
-Igen?
-Azok mi vagyunk.
-Az lehetetlen.. Ha csak, ti vámpírok vagytok!?nem az lehetlen akkor már rég  elpusztultatok volna a naptól.
-Mi nem tudunk, hála ennek a gyűrűnek.
-Nem, Nem Nem! Én ezt nem tudom elhinni! Képes voltam bejönni két vámpír házába. Ez egy öngyilkos merénylet volt ellenem!? Ti meg akartok ölni!?
-Kérlek nyugodj meg, mi nem fogunk megölni, csak most zaklatott vagy, ezt én teljesen megértem de nem fogunk megölni.
-Nem bízok bennetek! Hagyjatok elmenni!
-Egyedül a sötét erdőbe? Hogy véletlenül se mi tépjünk szét hanem a vadállatok?
-Haha nagyon vicces vagy Damon.
-Figyelj öcsi amíg mi itt veszekszünk addig a kiscsaj valószínűleg elveszik az erdőbe-mondta Damon majd az ajtó felé mutatott ami természetesen nyitva volt, ami azt jelentette hogy én megléptem és teljes erő feszítésemmel futok.
-A francba! És most? Mit csinálunk te nagyon okos?
-Én utána megyek és megölöm, aztán farkas barátainkra fogjuk a dolgot.
-Nem lehetne hogy csak simán kitörlöd az emlékeit erről az egészről?
-De.. Azt is lehet. Ha nem egy Holttestel jövök vissza akkor azt csináltam amit mondtál.

csillagainkban a hiba. Where stories live. Discover now