Hee Young, o fată simplă de 15 ani cu un trecut îngrozitor și un prezent, ei bine, nu prea plăcut.
Ea stă în casa unor străini sau, cel puțin, așa îi cataloghează ea, de când părinții ei au fost uciși. Hee Young a stat timp de o lună într-un orfelinat, ca mai apoi să fie adoptată de o familie de 3 membri. Păreau oameni minunați și cu mulți bani, asta până să se mute la ei. Fata este înjosită și batjocorită de "fratele ei" mai mare Jungkook și tatăl acestuia care nu o place. Nici ea nu știe de ce doar mama este drăguță cu ea.
Au trecut câteva luni de la moartea parinților ei, de la mutarea în noua casa și mersul la o alta școala. Pentru ea, Hea Woo era ca o soră.
De când s-a mutat aici ea a fost singura care s-a purtat drăguț cu Hee Young.——Perspectiva lui Hee Young——
E deja ora 14:00, suflu ușurată ca mi-am terminat orele și dau să plec spre casă când văd un grup de băieți în fața mea. Îmi dau ochii peste cap când văd grupul de prietenei a lui Jungkook și îmi scot telefonul pentru a-i putea ignora. Nu apuc să trec de ei că mă trezesc pe jos. Îmi ridic privirea și văd rânjetul prostesc a lui Jungkook. Prietenii lui încep să râdă, iar eu mă ridic fără sa spun o vorbă și îmi văd de drum. "Idiotul naibii" zic în șoaptă și nu mă mai întorc.După un timp ajung acasă și Doamne ajută nu e nimeni. Urc în camera mea și mă trântesc pe pat.
Ora 20:34
Aud zgomote de jos, așa ca mă ridic din pat și merg să văd ce se întâmplă. Îmi dau ochii peste cap când îl văd pe Jungkook care abia se tine pe picioare. Măresc ochii când îl văd plin de sânge și rănit... din nou. Cobor scările în grabă și mă duc să îl ajut. Urcăm scările și îl duc în camera lui unde se așează pe un scaun. "Revin imediat" zic și plec sa iau trusa de prim ajutor.
Mă întorc și îl găsesc la bustul gol și mai să mi curgă balele. Nu îndrăznesc să-l întreb ce s-a întâmplat, pentru că ultima oară m-a dat afara din cameră cu un șut în fund.
Mă privește fără să clipească în timp ce îi curăț rănile. Icneste ușor când îl apăs mai tare, iar atunci facem contact vizual. E pentru prima data când suntem liniștiți și nu ne certam."Șiiiiii ..am terminat" zic după ce îi pun ultimul bandaj. "Multumesc.." zice în șoaptă și abia dacă l-am putut auzi. Chicotesc ușor și împachetez cutia. "Nu ai de gând să mă intrebi ce am pățit?" mă întreabă, iar eu mă întorc spre el. "Nu" spun și dau să plec, dar el se ridică și mă întreabă de ce. "Pentru că nu e treaba mea" spun cu privirea ațintită spre el și plec nelăsându-l să mai spună ceva.
Încerc să fiu indiferenta și rece față de el așa cum sunt eu tratată în această casă, dar e atât de greu... Jungkook e un insensibil, un om bipolar care mă urăște și se compoartă bine doar când are nevoie de ceva.Imi strâng lucrurile de prin cameră, apoi dau să merg la duș când Jungkook vine la usa mea și bate ușor. "Ce vrei?" Întreb neuitând mă la el și prefăcându-mă că am altceva de făcut. "Voiam să îmi cer scuze pentru faza de azi.." spune și se scarpină după ureche. "Da ..bine" spun simplu și trec pe lângă el pentru a mă duce la baie.
A doua zi
Mă gândeam că dacă Jungkook e intr-o stare d asta ar trebui sa profit și să îl rog să mă ducă la școală. Ajung la usa lui, dar nu apuc sa bat că el o deschide și mă lovește cu umărul când trece pe lângă mine foarte rapid. "Nu mă duci și pe mine..?" spun, iar el se întoarce și se strâmbă. "Nu vreau sa fiu văzut lângă tine" spune pe un ton răstit, iar eu îmi dau ochii peste cap.
"Siiii Jungkook a revenit .." spun în mintea mea, apoi plec și eu spre școală."Hee Younnng" îmi aud cea mai bună prietenă strigându-mă și zâmbesc instant. Vine să mă îmbrățișeze, apoi mergem amândouă spre clasă. "Ai văzut noul coleg?" mă întreabă, iar eu dau din cap în semn că nu. "E sexy răuuuuu, stai doar să-l vezi " îmi spune, iar eu chicotesc ușor. Se sună de intrare, iar în clasă intră profesorul și așa zisul noul coleg. "Wow..Hea Woo avea dreptate, tipul ăsta e de vis" îmi spun în gând și încep să îl analizez.
"Mă numesc Min Ki.." spune, iar eu mă las purtată de gânduri și nu mai sunt capabilă să rețin absolut nimic din ce spune.
Vine pauza, iar Hea Woo mă trage de mână direct spre banca lui unde ne-am strâns toată clasa pentru a-l cunoaste mai bine pe noul coleg. Îmi zâmbește, iar eu mă înroșesc și mă ascund după umărul lui Hea Woo care chicoteste zgomotos observându-ne.
"Voi doi ar trebui sa iesiti la o înghețată!" Spune Hea Woo, iar Min Ki aproba, eu roșind și mai tare.