14.BÖLÜM

7.6K 247 40
                                    

Umarım beğenirsiniz

Lütfen bölümü oylar mısınız?

Araba durmuştu. Camdan dışarıya baktığım da evimi görmüştüm. Arabadan inmek için kapıyı tutacağım sırada diğer adamlar kapımı açtılar. Nasıl olduysa Hakan'ın almış olduğu telefonumu verdiler. Demek ki almıştılar. Arabadan inip teşekkür ettim. Apartmanın önüne geldiğimde arkama dönüp adamlara baktım. Arabanın önünde ayakta öylece bekliyordular.

"İsterseniz burada ayakta kalmayın. Evimde de korumalığınızı yapabilirsiniz."

"Sağ olun Eda hanım. Fakat Kerem bey buna izin vermezdi."

"Ne demek 'izin vermezdi' ben sizi evime davet ediyorum. Onluk bir durum yok"

Başını olumsuz anda sallayıp "Kerem bey yokken evinize giremeyiz. Onun izni olmadan bir şeyde yapamayız. Sizinle tanıştığından beri tek görevimiz sizi korumak"

Hiç bir şey demeden eve girdim. 2.Kata çıktım. Kapıyı açmaya gerek duymamıştım çünkü kapı zaten açıktı. Daha doğrusu kırıktı. İçeri girip tuşlamam gereken numaraları tuşladım. Telefon açıldığında hemen konuşmaya başladım.

"Gizem çok kötü şeyler oldu. Lütfen yanıma gelir misin?"

"Ne oldu Eda? Ne bu sesinin hali?"

"Lütfen hemen gel. Gelince her şeyi anlatacağım"

"Tamam canım hemen geliyorum. Gelirken almamı istediğin bir şey var mı?"

"Şeyy aslında evet var. Sabahtan beri kahvaltı yapmadım ve çok açım."

"Tamam canım ben getiririm bir şeyler."

"Teşekkürler. Bide aslında sizin şirkette dış kapı varsa getirebilirler mi?"

"Eda sanırım olay baya ciddi. Ben söylerim buradakilere hallederler. Hemen yola çıkıyorum şimdi."

"Tamam bekliyorum"

Telefonu kapatıp odama geçtim. Üzerimi değiştirdikten sonra içeriye doğru yürümeye başladım. Camdan dışarıya baktığımda adamlar hala oradaydı. Ben de koltuğa geçip film seyretmeye başladım.

Kerem'den

Uzun bir süre depoda bağlı bir şekilde oturuyordum. Ne kadar iplerden kurtulmaya çalışsam da başarısızdım. Bir anda dışarıdan gelen silah sesi ile bakışlarım o yöne döndü. Kapı açıldığında Ahmet'i görmüştüm. Önünde de silah doğrulttuğu Hakan vardı. Yanımdaki adamları Hakan'ı öldürtmek ile tehdit etmişti. Hemen yanında ki adamlara beni çözmelerini söyledi. Çözüldüğüm zaman hemen arabaya bindik. Tabi ki Hakan'ı da almıştık. Bir arabaya Ahmet Hakan ve diğer adamlarım binmişti. Diğer arabaya ise ben binmiştim. Ahmet'e doğru döndüm.

"Ahmet Hakan'ı depoya götürüp bağlayın. Ben Eda'nın yanına gidiyorum."

"Tamam abi."

Hemen arabaya binip Eda'nın evinin yolunu tuttum...

Eda'dan

Bir süre film izledikten sonra Ahmet'in ne yaptığını merak etmiştim. Acaba Kerem'i kurtarabilmiş miydiler?

Tam telefonu elime alacağım sırada numarasının bende olmadığını hatırlamıştım. Camdan bakıp adamların orada olup olmadığına baktım. Orada olduklarını görünce üzerime bir hırka alıp yanlarına gittim. 

"Ahmet'in numarasını verebilir misiniz?"

Sorumu sorduğum adam önce yan tarafında ki kişiye döndü. O kişide başı ile onay verince numarayı aramaya başladım. Telefonu açmıştı.

MAFYA AŞIK OLURSA | BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin