2. fejezet

6 0 0
                                    

Tegyük fel, hogy búcsúzkodás után végig aludtam a maradék négy órát az ébresztőig, és akkor hitegethetem magam azzal, hogy nem is aludtam annnnnnyira keveset.

Jelenleg azzal szórakozom, hogy a megálló üvegfalához ütögetem a lábam. Hét óta rostokolok itt, és már a második buszomat késem le, de Ruari még mindig nem érkezett meg. Ha a következőt sem éri el, itt hagyom.

Ugye, hála a megszállottságának, mindketten jóval kettő után aludtunk el, én bőrig ázva, vagy inkább csontig, amilyen erősen zuhogott. A különbség annyi, hogy én felkeltem, és már NeGyVeN PERCE LÓGATOM ITT A LÁBAMAT!!! És a tegnap este nehezen megszerzett jókedvem már rég elveszítettem.

Na jó. A ruha még mindig nagyon menő, és egy farmerdzsekivel nem is lesz annyira túlzó. De talán a pénteki nap nem arról szól, hogy buliba megy, én meg kísérem. Előtte még iskola is van, ahonnan nagyon könnyű elkésni, és ha így folytatja, akkor el is fogunk.

- Itt vagyok! – kiabál már az út végéről, nyomában a láthatóan hozzám hasonlóan szintén dühös, de lihegő húgával.

Feltápászkodom a megálló padjáról, és kettőt koppintok az órámra, csak jelzésképp, mire vigyorogva átölel.

- Jó reggelt, Suri! – mosolygok a húgára, aki a térdére tápászkodva próbál valami köszönést kinyögni.

-          Mondtam, hogy nem fogjuk lekésni – néz az érkező buszra.

-          Csak azt a kettőt késtétek le, ami rendes időben jár. Nem tudom óra előtt átnézni az anyagot.

-          Én meg most már biztos elkések! – rázza a fejét Soraya.

-          Ugyan már! Majd futsz. Te meg átnézed azalatt, hogy egy órán keresztül utazunk – kezd el minket fellökdösni a buszra Ruari, mielőtt a sofőr becsukja az orrunk előtt az ajtót.

-          Amúgy mi tartott eddig? – huppanok le egy ülésre.

-          Suri elaludt!

-          Otthon hagyta a ruháját!

-          Hű. Ez egyszerre volt.

-          De nem is igaz! Negyedórával előbb keltem, mint ő – néz rám sértetten Suri a nővérére mutatva.

-          Ah, hagyjuk már! Rég fent voltam...

-          Kamu!

-          Minek hozod már délelőtt a ruhádat? Á, vedd úgy, hogy nem kérdeztem semmit. Miért van nálad ekkora táska? – nézek Surira.

-          Ma balettom lesz. Nem tudok hazajönni előtte – egy pillanatra megrándul az arcom a balett hallatán, de gyorsan visszamosolygok a vigyorgó lányra.

-          Képzeld, átgondoltam, mégis egyben venném fel az óráimat! – vonja magára a figyelmet Ruari.

-          Mármint trimeszteresen?

-          Igen. Azt álmodtam, hogy három rigó repül rám.

-          Ez jelentené a trimesztereket szerinted... Várj, te félsz a rigóktól – nézek rá értetlenül – , akkor nem pont a trimesztereket kéne kerülnöd?

-          De mikor felébredtem, akkor pont három óra harminchárom perc volt!

-          Négy hármas egy éjszaka, ez biztos egy jel – forgatom a szemem vigyorogva, mire Ruari komolyan bólogatni kezd. – Mi van, ha ez pont arra utal, hogy egyszerre kéne végezni a három szakot?

Szív, szóló, szerelem (COYA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora