Harry,Sana isminle hitap etmeye karar verdim çünkü sana iltifat etme hakkını kendimde görmüyorum. Sen benim değilsin, daha normal birinin olmalısın. Ben deliyim. Delirmişim.
Bugün bu kanıtlandı. Bir doktor geldi. Bölümü ne bilmiyorum ama benim için gelmişti. Konuştu, nedenimi sordu. Cevap vermedim. Bana ilaç yazdı ve gitti.
Deliyim değil mi? Bu yüzden geliyorlar, bana ilaç veriyorlar. Bir deney olacağım. Vücudumda ilaçlarla deney yapacaklar.
Hakettiğim budur belkide. Ölmeyi hakediyorumdur. Elimde masum olmasa bile birinin kanı var. Birisini öldürdüm. Deliyim ben. Hastalıklıyım.
Herkes öyle diyor. Kapımdaki görevli, konuştuğum birkaç suçlu, koridoru temizleyen birkaç hizmetli. Hepsi bana tiksinircesine bakıyor ve hasta olduğumu söylüyor. Bende artık buna inanıyorum. Ben hastayım.
Ne hastasıyım bilmiyorum. Belki psikopatımdır. Belki başkalarına acı çektirmekten zevk alan bir sadistimdir. Belki de sadece şizofrenimdir.
Ölümü bekliyorum. O ensemde. Hissediyorum. Deliriyorum. Her uyandığımda ölüm adeta karşımda somutlaşıyor. Bağırıyorum. Çığlık atıyorum. Gitmiyor. Kendimi öldürmemi söylüyor. Hastalıklı olduğumu, yaşamamın sana daha çok zarar verdiğini söylüyor.
Biliyor musun? Senin sesinle konuşuyor. Bu yüzden beni yaralıyor. Bu yüzden onu her duyduğumda ölüm daha güzel geliyor. Belki ölürkende sesini duyarım ha? Bundan güzel ölüm olamaz.
Güzelim'in elinden gelen güzel bir ölüm... Ölümün en güzeli.
Ölüşlerle,
Draco Malfoy.