🍓¹

38 8 15
                                    

Yanımda duran alarmın sesiyle uyandım gözlerimi aralayıp saate baktım bugün haftasonu olduğu tamamen aklımdan çıkmıştı telefonumun ekranını açıp baktım yerine koydum ve derin düşüncelere daldım, annem hep sorumluluk sahibi olmamı söyler ama benim için tam tersi hayatımı monoton kuralların etrafında döndürmekten nefret ederim bu yüzden hayatın tadını çıkarnayı seviyorum.Herkes hayatın sıkıcı,bunaltıcı,çekilmez olduğunu düşünür..Ama benim fikrim şu bence hayat bize birçok şeyi öğretiyor iyi şekilde de olsa kötü şekilde de olsa.Ne olursa olsun bardağın dolu tarafından bakmalıyız bence.Biraz bunları düşünüp yatağımdan kalktım ve aşağıya inip kendime güzel bir kahvaltı hazırladım.
Keyifle kahvaltımı yaparken telefonum çaldı ama açmak istemedim kim olduğunu gördükten sonra...Ona hala kızgınım ve moralimi bozmasına izin vermek istemiyorum.Bu yüzden telefonu kapattım kahvaltı yapmaya devam ettim evdeki rutin işlerimi yaptıktan sonra,kapı çaldı hızla açmak için kapıya gittim bir yandan kim olduğunu öğrenmek için

"Kim o? " Diyerek seslendim

"Ben" Delikten kimin geldiğine baktım Lisa gelmişti kapıyı açtım.

"İnsan ismini söyler ben deyince nasıl anlayayım? "

"Tamam uzatma da senin telefonun neden kapalı arıyorum arıyorum ulaşılamıyor? "

"Canım istedi o yüzden telefonu kapattım".

" Meraktan öldüm birşey oldu sandım. "
Umursamazca omuz silktim.

"Sana diyorum? Takmıyor musun beni?"

"Lisa gerçekten beni bilmiyormuş gibi konuşuyorsun? "

"Doğru hanımefendinin canı istemiyordu değil mi? Unutmuşum. "

"Off tamam uzatma.Hem kapıdan girer girmez bu mu sorulur?İnsan bir nasılsın iyi misin der. "

" Jennie kötü müsün ki? "

"Hayır yani iyi olsam bile sorsan iyi olurdu.Hem sen beni buraya çocuk gibi azarlamaya mı geldin? "

"Aman iyi gelmem bir daha"

"Gelme demedim ki uydurma."

"Hı hı kesin."

"Trip mi atacaksın gerçekten? "

"Akşamki parti için haber vermeye gelmiştim aslında".

" Ne partisi?"

"Unuttun mu cidden? "

"Hmm neyi? "

"Boşver ama akşam mutlaka gel. "

"Bakarız".

" Gelmezsen görürsün gününü. "

"Keyfim nasıl isterse onu yaparım Lisa."

"Hele bir gelme de göreyim seni. "

"Ben olmadan parti de olabilir değil mi?"

"En yakın dostunun partisine gelmeyecek kadar düşüncesiz misin? "

"Pff çok uzattın bakarız dedim ya.İki saattir kafamı şişirdin. "

"Sana da hiçbirşey denilmiyor jen"

umursamazca önüne döner "Öyle."

"Geleceksin ama bekliyorum seni görüşürüz".

Olumlu anlamda kafa sallayıp Lisa'ya baktım.Kapıdan çıkmasını bekledim.Ama yine kapıyı kapatmadı bana inat olsun diye " Kapatsan ölürsün değil mi Lisa?Üşengeç olduğumu bildiği halde aynı şeyi yapıyor." Gidip kapıyı kapatıp yerime geçtim ne giyeceğimi düşünmeye başladım.

Merhabalar, hikayenin ilk bölümünü nasıl buldunuz? Düşüncelerinizi yazmayı unutmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝘽𝙡𝙤𝙨𝙨𝙤𝙢◌|Yoonnie」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin