YAZARDAN....
Son günlerde gamze yaşadıklarını düşünüyordu. Hakan'ı ameliyata almışlardı. Tüm aile bekliyordu merak içinde bir doktor çıksın ve Hakan'ın iyi olduğunu söylesin diye bu bekleyiş. Gamze sadece önündeki duvara odaklanmıştı. Duvara baksada gözünde sadece o yaşadıkalrı vardı. Yavaş yavaş her şeyini kay etmişti. Ama Hakan'ı kaybedemezdi.
"Yenge" dedi suna elini yengesinin omzuna koyarak Gamze'nin bakışları duvardan suna'ya döndü.
"Gel ellerini yıkayalım" dedi
Gamze başını salayınca suna Gamze'ye yardım etti.
Ne olacaktı şimdi?
Kocası orada yatarken kendisi ne yapacaktı ki?
Lanet olsun ki elinden bir şey gelmiyordu. Lavboya girdiklerinde aynadaki yansımasına baktı bir süre üstünde, ellerinde Hakan'ın kanı vardı. Suna onu düşüncelerinden alıp ellerini yıkamasını söyledi.ellerini yıkamak istiyor muydu?
Hayır
Peki neden?
Çünkü yıkarsa Hakan'ı kaybedeceğini sanıyordu. Korkuyordu açıkcası.
Suna suyu açınca gamze ağlayarak geri çekildi.
"Yenge hadi" dedi suna kolundan tutarak
"Hayır,hayır yıkamak istemiyorum bırak beni" dedi kendini suna'nın kolundan kurtarıp lavobadan çıktı. Ağlıyordu. Önünü bile göremiyordu ağlamaktan. Bu olanlara vücudu daha fazla dayanamıştı. Bir kaç adımdan sonra kendini yerde bulmuştu. Bilinci kapanırken suna ona doğru koşuyordu.
Şu an Hakan ameliyattan çıkmış olsada yoğum bakımdaydı. Ameliyatı bir az zorlu geçmişti. Kurşunu çıkartırken iki defa kalbi durmuştu. Sadece 24 saati vardı uyanmak için ve uyanıp uyanmayacağını kimse bilmiyordu. Gamze'ye sakinleştirici yapşmıştı. Şimdi odada uyuyordu. Suna ve ömer o uyurken ellerini silmişti. Şimdi ise bir koltukta oturmuşlardı. Eren eda ile ayakta durmuş olsada İkisinin de gözleri Gamze'nin üzerindeydi. Tahir ise bir türlü sakinleşemiyordu. Damarındaki deli kanı akamaya başlamıştı. Sinirle odadan çıkarken abilerini umursamadı. İki abiside biliyordu ki onun delice bir şey yapacağını.
Ya bunu yapanları öldürecek ya da dövüşere katılacaktı sakinleşmek için. Tahir'in gitmesi ile abileri peşinden gitmiş Gamze'yi de eda ve suna'ya emanet etmişlerdi.Erkelerin gitmesi ile eda suna'nın yanına oturmuş gamze için konuşmuşlardı. Gamze'nin başından geçen her şeyi eda'ya anlatmıştı suna.
Eda şaşırmiş olsada üzülmüştü. Gamze'nin yaşadıkalrını duyunca iki çocuğunu kaybetmek ardından kocasının vurulması eğer bunları ben yaşamış olsaydım kesin intihar ederdim. Diye düşünmeden edememişti. Daha tanışmaya fırsat olmamıştı. Şehir dışına gitmesi gerekmişti. Şimdi de buradaydı.
Gamze sayıklamaya başalınca suna ve eda yanına yaklaştı. Gamze uyandığında ilk düşündüğü hakan'ı olmuştu. Yataktan kalkarken kızlar onu engellemişti. Bir az zor olsada kurtulmuştu kızlardan. Koşarak yoğum bakıma gidereken ellerindeki kanın temizlendiğini gördü. Bir süre ağladı olduğu yerde ardından yoğum bakıma gitti. Hakan orada yatıyordu. Leyla hanım ve nihan hanım birbirlerine destek olurken kızlarını görmesi ile ikiside ayağa kalktı.
"Kızım" dedi mihan hanım
"Hakan" dedi sadece Gamze
Camın önüne gelip Hakan'ın solmuş yüzüne baktı. O sert halinden eser kalmamıştı. Odadan yükeslen sesle doktor ve hemşireler odaya dolarken gamze korkuyla elini cama vurmaya başladı.
"Hakan, ne oluyor biri bir şey söylesin" dedi camı yumruklarken leyla ve nihan hanım gamze'i sakinleştirmeye çalışırken mahmut bey ve bület bey gelmişti. Gamze ağlayıyarak yere otururdu koridorun başında onlara doğru gelen eren kendini yere gamze'nin yanına atmıştı. Gamze'ye sıkıca sarılıp sakinleştirmeye çalıştı. Herkes perişandı. Hem hakan için üzülüyorlardı. Hem de gamze için...Gamze yorgunluktan bayılmıştı. Onu tekrar odaya aldılar. Hakan ise kendine gelmişti. İlk sorduğu şey gamze'nin nasıl olduğuydu. Doktor fazla uyanık kalmasına izin vermeden dinlenmesini söylemişti. Aile fertleri evlerine dağılırken sadece furkan, suna, eren kalmıştı. Eda evine gitmişti. Her ne kadar burada kalmak isetesede eren izin vermemişti.
Gamze'yi uyanduran kabusları olmuştu. Uyanınca korkuyla etrafa baktı. Abisi lavboya girmişti. Gamze'nin uyandığından haberi yoktu. Gamze yataktan kalkıp serumu çıkarttı. Odadan çıktığında abisi de lavbodan çıkıyordu. Gamze'yi görümce peşinden gitti.
"İlerde sağdaki ilk oda bitanem"dedi arkasından gamze abisini duynca oraya yöneldi. Odaya aniden daldığında hakan'ı görmesi ile gözleri dolmuştu. Yanına gidip sarıldı. Hakan'ı inlemesi ile gamze korkarak geri çekildi.
"Özür dilerim" dedi
"Siz dışarı çıkın" dedi hakan furkan'a onlar dışarı çıkınca hakan gamze'ye döndü.
"Gülüm yanıma gel" dedi
"Ama "derken hakan sözünü kesi onu yanına çağırdı. Gamze Hakan'ın yanına oturdu.
"İyi misin?" Dedi gamze
Hakan başını sallamakla yetindi. Bir süre ikiside susup birbirlerine baktılar. Ardından gamze eliyle Hakan'ın saçını okşayıp şarkı mırıdanmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIRMA
Novela Juvenil"Sakın ağzını açıp itiraz etme" dedi Sinirle ayağa kalktım. "İtiraz etmiyim öyle mi? Bu güne kadar ne istediyseniz yaptım. Her defasında hata bulmaya çalıştınız. Bu olmaz baba olmaz bu sefer istediğiniz olmayacak" dedim hem ağlıyor hem de bağırıyo...