10. Bölüm - Sadece Hayal

4.7K 272 19
                                    

Multimedyada seçtikleri yüzükler var. ;)

Tik tak. Tik tak. Tik tak. Kulağıma gelen saat sesi arada sırada hayallerimi bozuyor kafamdaki kardeşi canlandırmama izin vermiyordu. Nasıl görünüyordu? Bana benziyor muydu? Yaşı? Kız mı erkek mi? Bilmek istiyordum. Ama soramamıştım ki Pakize anneye. Şu an herşeyi bir yana bırakıp gidip sormak istiyorum. Ama beni durduran şey, gururum. Ama sormazsamda meraktan öleceğim. Offf. Kafam karışık.
Tamam Alya sakin ol. Mesaj at işte.

Olmaz! Atamam. O bana neler neler dedi. Alya boşver işte. Hep sanki sinirli kalacaksın. Elbet sinirin geçer. Sen kimseye kin tutamazsın ki.

Bu sefer tutmam lazım. Bukadarı fazla! Bana küfür bile etti.
Kardeşin için?

Kardeşim için?
"Emir birşey sormam lazım."

Sadece kardeşim için.
"Hep birşeyler soruyorsun. Bekle bende oraya geliyordum zaten. "

Hay ben böyle işi! Şimdi birşey soracağımı söylemeseydim onu yok sayardım. Offf. Sadece kardeşin için.

Sadece kardeşim için.

"Alyaaaaa!! Emir geldi aşağı iiiiiin."

Bu kızdaki sese hayranım iki kat yukarıya nasıl sesi geliyor.

"Geliyoruuuum."

Ben farksızmışım gibi konuşuyorum ama herkes böyle değil midir zaten? Birdakika ve geliyorum deriz hep ama yarım saat sonra ineriz. En azından Emir şanslı ben öyle yavaş bir kız değilim. Yani en azından şimdi kardeşimi merak ettiğimden değilim. Hatta geldim bile. Tabi ben inince Merve çıktı ama neyse bunu sonra konuşacağız. Zaten Emir gözümün içine bakıyor!

"Mesaj attığına göre bana kızgın değilsin?"
Rüyanda gör.

"Tabiki de kızgınım. Hatta nefret etmeye doğru gidiyor. Ama kardeşim hakkında birşeyler öğrenmem lazım! "
Hadi ama bunu umursadığını hiç sanmıyorum.

Cidden neden sinirli gözüktü?

"Benden nefret edemezsin Alya!"
Hıh!

"Neden edemiyim? Bana bir sebep söyle. Ne ben seni seviyorum. Ne de sen beni! Hem de herşeyin üstüne seninle para için evlendiğimi söyledin! Ve bana küfü-"

"Özür dilerim. Tamam mı? Bak gerçekten üzgünüm. Öyle söylemek istemedim. Sadece annemin bütün mirası sana geçirdiğini öğrenince.."

Ne?! Yuh?! Yani pardon ama ne mirası?

"Bana mı geçirdi mirası? Nasıl yapar bunu? Ben istemiyorum böyle bir şeyi. "

"Vasiyetinde yazanlardan sadece biri bu. "

"Daha neler yazıyor ki?"

"Mirasın sana kalması ve.. Herneyse. Sonra sana ailenin söylenmesi. Evlenmemiz. Ve her sene annemin ve babamın mezarına beraber gitmemiz. Evli olarak. "

Düşlerim Bir Gizli Hazine ~İSLAMİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin