Prolog

5.5K 217 41
                                    

Ležao je na ležaljci i lenjo se protezao, okružen sa tri vrlo egzotične i lepe devojke, dok je pijuckao nekakav koktel. Mesto je bilo prepuno turista, pa je i plaža bila krcata. Ustao je sa ležajke, protegao se, a onda krenuo niz plažu. Tek je drugi dan ovde, imao je toliko planova, ali sad kad je stigao nije imao pojma odakle bi krenuo. Zamišljeno se šetao plićakom. "Jebote, pazi kuda ideš.", neka devojka je zarežala, rekao bi, na ruskom jeziku.

Bledo je pogledao ka dole, a onda shvatio da joj je nagazio na ruku. "Oprostite, nisam namerno.", odgovorio je na engleskom.

Podigla je pogled i na trenutak se izgubio u tim očima. Devojka je raširila oči, a onda skočila sa peska i osmehnula mu se. "Nije važno, sama sam kriva. Mrzim ležaljke, više volim da se izležavam ovde u plićaku.", promrmljala je.

Nasmejao se. "U redu je. Malopre, pričala si na ruskom?"

Zaklimala je glavom. "Da, dolazim iz Moskve. Vrlo lepa promena, u odnosu na zimu tamo."

"Verujem, nisam bio u Moskvi, ali znam koliko je u Beogradu hladno u ovo doba godine."

Pogledala ga je, a onda ga uhvatila ispod ruke. "Mislim da treba da me odvedeš na piće, u znak izvinjenja, lepi Beograđanine."

Pomalo je bio šokiran njenim direktnim pristupom, ali je klimnuo glavom. "Naravno, lepa Ruskinjo."

Ljubav na Baliju -ZAVRŠENA-Where stories live. Discover now