"Vissza ragtam a gumi cukrot a helyére és haladtam volna tovább de ekkor pillantottam meg hwanwoongot kapusztival a fején amint sietősen elfut az ablak mellett nyomában egy rakadt rajongojával............. "A kosarat elrejtve szaladtam segitségére. Nem érdekelt hogy a vásárlok de még a kasszás is fura pillantásal ajándékozott meg. Segitenem kelet neki mert ha elkapják nagy bajba kerülhet amit nem akarok. Kirontva a boltból szaladtam az ellenkező irányba mint amerre hwanwoong kezdet el futni ugyan is hogy utol érjem a rövidebb utat választom amerre indult van egy sikátor ahol el tudna bújni én meg segítek neki. Szaladtam ahogy csak tudtam majd nem minden második embernek neki mentem ezért nagy meghajlások és bocsánatkérés rengetegében futottam be a sikátorban ahol senki nem volt abban annak reményében hogy hwanwoong még nem futót el a sikátor előtt. Hátamat a falnak döntve lestem ki ekkor megpillantva hwanwoongot amint fut mint egy örült és mögötte méterekre a rajongói telefonál a kezükben. Készen létben állva mikor futott volna hwanwoong el ki nyúltam és be húztam a sikátorban szájára tapasztva kezeimet. Kapálozot de mikor ránéztem abba hagyta nagy szemekel nézve rám. Oldalra forditotam kobakomat megnézve hol vannak a rajongók. Éppen ekkor futotak el a sikátor előtt ezért megkönnyebülve fujtam ki egy adag levegőt és néztem a sokkolt hwanwoongal. Kezemet lassan vetem el a szája elől, zihálva térdére ragta kezeit majd mikor normálizálta légzését kiegyenesedet.
-Nem kell megköszönöd-vágtam közbe. Nem találta a szavakat ezért megelőztem ebben. Hátat fordítva sétáltam el ott hagyva őt. Sóhajtotam egyet mikor a telefonom ismét csörögni kezdet futás közben kinyomtam már egyszer de ezek szerint Eric nem adja fel. Eric a legjobb fiú barátom. A the boyz fiú csapat tagja de alig 7 hónapja turnén vannak ezért nem láttam csak telefonon beszéltünk de nem volt sok időnk egymásra ugyan is a túrné és a koncertek véget kevesebbet tudtunk beszélni mert vagy fáradt volt vagy nem ért rá. Volt mikor a videó chat közepén bealudt ezért inkább hanyagoltam a hivásokat hogy több ideje lenni piheni. Hiányzott a hülye feje, a viccei és a helyes kis pofikája. Ezért azonal felvetem elhuzva a zöld kis ikont.
-Hali eric-köszöntötem a telefonba. Nagyot ugrottam mikor hwanwoong hirtelen termet mellettem kapusznival a fején egy szívolvasztó mosolyal az arcán. -Csak megilyedtem-nevetem a telefonba mikor megkérdezte Eric miért sikitotam.
-Eric? -kérdezte hwanwoong ledöbbenve.
-Eric majd vissza hivhatlak úgy egy óra múlva? -pillantottam hwanwoongra aki lehajtott fejel és zsebre dugot kezekel léphetett mellettem.
Akkor egy óra múlva. Mindenképpen hívj mert hiányzol már seohy
-Te is hiányzol. Akkor majd hívlak. Szia
-Tehát the boyz Eric a pasid. -nagy szemekel kaptam rá a fejemet majd nevetem fel
-Nem. Legjobb fiú barátom. De hogy sikerült lebuknod? -utaltam a rengeteg rajongoira akik üldözöbe veték.
-Éppen ruhákat nézegetem mikor az egyik lány felismerte a nyakláncot a nyakamban.
-De hiszen több rajongódnak lehet ugyan olyan nyaklánca mint neked. Máskor legyél óvatosabb-huztam össze a kabátomat magamon.
-Egyedi darab és ritka.
-A tagok nem keresnek? Menned kelene-mondtam zsebeimbe mélyesztbe kezeimet, ő csak megtopant ezel engem is megállásra késztetve.
-A tagoknak írtam egy űzenetet. Most meg a legkevesebb amivel meghálálhatom a segitségedet az egy ebéd-mosolygot rám. Mosolya kedveséget tükrözött tekintete meg hálát. Ezel a mosolyal biztosan milliok szívét olvasztja meg és dobbogtatja meg. Most meg itt áll előttem és ebédre hivot csak hogy meghálálja a segitségemet.
-Már mondtam hogy nem kell megköszönöd-köhintetem elnézve róla kezeimet karba fonva. Érzéseim csak úgy kavarogtak bennem azt suttogva fogadjam el ezt a kedves gesztust mert nem mindennap fordul ilyen elő.
-Kérlek fogad el seolhyun. Ne akarj megbántani azal hogy vissza utasitod-fogta meg a kezemet amire kikerekedtek szemeim és azonal a kezemet fogo kezére vezetem tekintetemet.
-Rendben elfogadom. Menjünk-motyogtam kezemet kihuzva kezei közül megindulva előre de féluton vissza fordultam ugyan is hwanwoong még mindig ugyan ott állt.
-Nem jösz?
-Ja de de-rázta meg a fejét majd sietett melém.
ESTÁS LEYENDO
Gátlások nélkül [ Hwanwoong- Oneus] 18+
Fanfic"A legnehezebb pillanatban is számithatam rád. Neked nem egy idol voltam hanem egy elveszett férfi és ez jelentette nekem a világon a legtöbbet" Díjak #1 - hwanwoong #1 - xion #1 -ravn #1 - seoho #1 -leedo #1 -keonhee #2 -club #11 -erotikus (223 sto...