siyah gül

11 1 0
                                    

Sabah kaltım  ve güzel bir  şeyler giyip okula gitim bunları giydim

Ve Okula gitim evet artık burda okuyorum  bilyorum  tüm sıf ban baktı emin bile baktı ban ve  montum çıktıp askıya asdim da emin kulam eyip siyah gülm  dei  dönüm de dinim kadar girdin anldım  ban yaklaş dı ve haif ce süzdü beni emin  yapam deim ş...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve Okula gitim evet artık burda okuyorum  bilyorum  tüm sıf ban baktı emin bile baktı ban ve  montum çıktıp askıya asdim da emin kulam eyip siyah gülm  dei  dönüm de dinim kadar girdin anldım  ban yaklaş dı ve haif ce süzdü beni emin  yapam deim şşş  dei duaların koydu elin  o an sen ban napya çalış yosun emin deim iç imden   sora her şey durdu saki beni kedine çekti  ve yım dan küçük bir öp cük birati  gözleri gözler geldi ve  biyad

Berke geldi açelya san bişey diyecem  şey beimlen yemey çıkar mısn  ben biyda şok oldum  tamam saat kaç ta 7 uygum  evet uygun  deim de ban baktı  emin ban baktı ve çocuğa baktı  ben o an eyvah işte şim di  bitim berke ban katı gel istersen  nerey  seni eve birakyim  ben kedin gitsem iyi olur  deim ve berke   sıfatan çıktı  gibi emin kapyı yavaş ça kaptı  ben biyda duava etemy baş ladım ahım sen beni bu emin lemi sıyon yarbim diyip  kapya doru koş dum  da emin beliden tu ve gitem o yemey yapam bun ban caım yakam mı istyosun gel yak ama o'nun lan yemeye giderk yapam dei  emin deim kısık sesle  aramızda sıfır mesafe vadı  napay çalış yosun der ken  girecem   giti me diyorum giti me  neden  söyel    o zaman   sus bi ker de beni dinel sen olamz mı  sen beni sanki dinlyon  diyip gidcekn  kolumdan tu seni beni ne beni.

yeni okulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin