02- Bu Nasıl Kurtuluş?

208 5 0
                                    

Etraf .... Çok karanlıktı. Gözlerimi açıp kapatıyordum fakat hiçbir şey göremiyordum. Kör mü oldum yoksa?

"Yasemin! , Yasemin!!" İsmimi bağıran birisi vardı. Sadece uğultu olarak duyabiliyordum. Yoksa sağır mı olmuştum? Noluyo bana böyle ya?

Neden kıpırdayamıyorum?

"Selam çirkin şey. Şuan önünde iki seçenek var. Burda donarak veya beyin kanamasından öleceksin. Ya daaa benim gibi olacaksın" Bir erkek konuşuyordu. Konuşurken yürüyordu ayak seslerini duyabiliyordum. 'Benim gibi olacaksın' derken hızlıca kulağıma eğilip fısıldamıştı. Ayağa kalkmadan biraz bekledi ve konuşmaya devam etti:

"Ya da ben senin burda mmm en fazla 2 dakika da bütün kanını emerim" bunu dedikten sonra pis bir kahkaha attı. Kan? Emmek ?

"Hangisini seçmek istersin kanlı bebek?"

Kanlı bebek mi? Kanlı bebek ne ya ?

"Ben  ... ben .... Göremiyorum" diye bildim anca.

"Ummmm muhtemelen kafanı yere çarptığın için kafatasın kırılmıştır. Kırık parçaları beynine saplandığı için böyle bir şey olmuş olabilir" dedi mutlu mutlu. Bu mal kim böyle ya?

"Yasemin! Yaşıyor musun ? Yalvarırım cevap ver nolur ölmedim de Yasemin nolur !!"

"Eehh kes sesini be !"

Bir an sessizlik oldu. Rüya ! Naptı ona ? Öldürdü mü yoksa ?

Adam bir kaç dakika sonra geri gelmişti ve tekrar konuşmaya başlamıştı.

"Eveeet . Arkadaşında gitti. Şimdi.. bana cevap ver hangisini seçeceksin?"

"Ben .. anlamıyorum" dedim kesik kesik.

"Bunda anlamayacak bir şey yok. Ya benim gibi kan emici olacaksın ya da burda öleceksin! Ben vampirim !"

Vampir? Hani şu azı dişleri uzun olanlardan  ,  kan emenlerden?

"Doğru kararı vermeni bekliyorum" deyip elimi tuttu. Ben ne olduğunu gerçekten anlamıyordum.

"Yaşamak istiyorum" diye fısıldadım.

Güldü ve "Doğru kararı verdin " dedi.

Boynumda nefesini hissettikçe kalbim daha hızlı atıyordu.

Boynuma doğru fısıldayarak "Korkma " dedi ve bir yırtılma sesi geldi. Canım o kadar çok yanıyordu ki....  Rahat rahat bir ölüm varken ben neden bunu seçmiştim? Sanırım boynum kopacaktı.

Bir süre sonra boynumu ısırmay bıraktı ve ısırdığı yer havayla temas edince canım daha çok yandı ve bir çığlık atıp yattığım yerde doğruldum. Gözlerim bulanıkta olsa görmeye başlamıştı. Ne oldu birden bire böyle? Biraz önce hiçbir şey yapamaz konuşamazken  biraz sonra çığlık atıp ayağa dikilmiştim.

"Şimdi daha iyi misin?" diye nazikçe sordu.

"Sen kafayı mı yedin naptın bana böyle!!!  Neden beni ısırdın? Canımın ne kadar acıdığının farkında mısın?" diye bağırmaya başladım. Bağırırken sinirle birden ayağa kalktım ve kalkmamla birlikte bütün dünyanın hızla etrafımda dönmesi bir oldu. Bacaklarım bedenimi daha fazla taşıyamadı ve tam yere düşecekken adam beni tuttu ve havaya kaldırdı. Havaya kaldırdı derken ciddi anlamda havaya kaldırdı. Aşağıya baktığımda en az 5 metre yukarıdaydım. Korkuyla çığlık atıp adama sımsıkı sarıldım ve başımı boynuna gömdüm ki aşağıyı görmeyeyim diye.

"Hahahah. Korkma çirkin şey sana zarar vermem. Artık bizden birisin" dedi.

Hayal ve Gerçek ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin