Umarım beğenirsiniz
Lütfen bölümü oylar mısınız?
*4 MART PERŞEMBE*
Uyandığımda saatin kaç olduğuna bakmak için yanımda bulunan telefonumu elime aldım. Saat 9:30 idi. Biraz telefon ile ilgilenmeye başladıktan sonra kapının hızlıca çalınması ile ayaklandım. Üzerime sandalyenin üzerinde bulunan hırkamı giyip odadan çıktım.
Kapıyı açtığımda tahmin ettiğim kişilerdi. Aşağıda ki adamlar isimlerini hala bilmediğim için adamlar diyordum.
"Eda hanım öncelikle günaydın. Kerem bey acilen hazırlanmanızı istedi. Bir kaç gün onun evin de kalmanız gerektiğini Hakan'ın adamlarının peşinizde olduğunu söyledi."
"Ben hiç bir yere gitmiyorum. Burası benim evim. Hem bir şey olsa bile ona ihtiyacım yok ararım polisi gelirler."
Kapıyı kapatmak için harekette bulunduğumda kapıyı tuttular.
"Anlaşıldı. Patronunuza karşı gelemiyorsunuz değil mi? O halde ben ona gitmeyeceğimi söylerim"
Odama gidip telefonumu elime aldım ve hemen onu aramaya başladım. Telefonu kulağımda tutup beklemeye başladım. Telefon açılır açılmaz ondan önce davranıp konuşmaya başladım.
"Ne demek oluyor bu? Senin evine falan gitmeyeceğim. Anladın mı beni?"
Sinirli ve duygusal bir şekilde konuşmaya başladı.
"Eda Hakan'ın adamları peşinde. Seni istiyorlar. Daha doğrusu bana zarar vermek için seni istiyorlar. Benim olanı benden almak beni yaralamak istiyorlar ve ben buna izin veremem. Hem benim için hem de senin için."
Ne demek 'benim olanı' ben kimseye ait falan değilim. Tam lafını kesip bunları söyleyeceğim sırada hemen konuşmaya başladı.
" Bir kaç günlüğüne benim evimde kal ve evden çıkma. Onlar sana istediğin şeyleri alırlar. Lazım olan şeyleri getirirler. Zaten evde senden başkası olmayacak. Adamlar hep dışarda kalacaklar kendi kafana göre takılırsın ama ne olursa olsun o evden çıkmaman lazım"
"Ama bir şartım var"
Daha bir kaç hafta önce tanıştığım birinin evinde yalnız başıma kalamazdım. Benimle kalması için birini seçmem lazımdı.
"Neymiş o?"
"Gizem. Yani Gizem ve Melek'te benimle orada kalacak."
Bu hoşuna gitmemiş gibiydi. Fakat bun mecburdu.
"T-tamam"
"Ayrıca bu akşam olmaz annemler bende kalacaklar"
"Olmaz ertelemen lazım"
Sesi çok net ve kararlı çıkmıştı.
"Ama"
"Eda olmaz dedim."
Sinirli bir şekilde telefonu yüzüne kapattım. Bunu ertelemek istemiyordum. Haber vermek için hemen Gizem ve Melek'i görüntülü aradım.
Telefonu açmıştılar. Gizem işte Melek ise yatağında yatıyordu.
"Kızlar bir kaç günlüğüne bir yerde kalmam gerekiyor lütfen sizde benimle kalır mısınız?"
Gizem endişeli bir şekilde hemen konuşmaya başladı.
"Ne oldu ki? Nerede kalacağız?"
"kızlar lütfen soru sormayın. Oraya gidince anlatırım her şeyi ama lütfen soruma cevap verin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA AŞIK OLURSA | BİTTİ
Novela JuvenilBir mafya adamı cafe'de gördüğü bir kıza aşık olmuştur. Fakat bu aşka engel olacak bir sürü şey vardır. Kızın bu adama karşı bir duygu hissetmemesi gibi... Peki bu adam bu duruma karşı nasıl bir şey yapacaktı. Hemen pes mi edecekti... Hiç sanmam... ...