7. fejezet

753 22 7
                                    

     Iskola után mindenki úgy volt, hogy kijukad a gyomra, szóval elmentünk kajálni. Az iskolához közel van egy hamburgeres kajáldaszerüség ahol még lehet enni szendvicset, gyrost, hot dogot stb...

     Ezen a helyen a mi kis ötösünk jól ismert, és eléggé haveri viszonyban vagyunk az eladókkal, főleg, hogy elég fiatalok. Az egyikük Hunor, és az ő ikertesója, Emese. Tudni kell róluk, hogy fojton veszekednek, de azt mindenki látja, hogy amugy egészen jóban vannak.

     Amikor odaértünk, szokás szerint a két testvér veszekedésétől zengett az egész üzlethelyiség.

-Jó! Persze. Menj el azzal, aztán engem hagyj itt  apával aki még idegesítőbb mint te!-ordította Emese.

-Nem mondhatod azt, hogy nem bírsz ki két tetves napot az apáddal!-kiáltott vissza jó hangosan Hunor- Máskülömben pedig "annak,, van neve! Ha nem tudnád esetleg akkor elmondom, hogy Andinak hívják!

-Olyan nem létezik, hogy ne tudjam a nevét, mert ha nem jöttél volna rá esetleg, felvilágosítalak, hogy 0-24-ben róla beszélsz!

     Na igen. Hunornak van vagy két éve egy Andi nevű csaja. Senki nem szereti a környezetében csak Hunor, de ő nagy ívben tesz rá, hogy mit gondolnak mások. Mondjuk ami azt illeti megfogadhatná a tánácsokat, mert külső szemmel egyértelmű, hogy Andi arra használja őt, hogy meglegyen mindene amire neki nincsen pénze. Lényegében Andi pénztárcának használja Hunit.

-Szerintetek jöjjünk vissza később?-fordultam a többiekhez kérdőn, mert nem nagyon jó dolog belekeveredni a Demeter testvérek vitájába.

-Lehet jobb lenne-gondolkodott el Adbul-De... Az is lehet, hogy fél órán belül szétszedik egymást.

     Ebben valamennyien egyet értettünk, ugyhogy szép csendben beosontunk a pult elé és azon szórakoztunk, hogy mikor vesznek észre minket.

-És most milyen luxus szállodába fogod vinni? Nem megy rá véletlenül az egész fizetésed? Aztán meg jössz hozzám kölcsönkérni, mert annyira nem vagy képes, hogy észrevedd, csak kihasznál téged!- Emese már rendesen ki volt vörösödve úgy kiáltott.

-Na látod? Ezért nincs neked két hétnél hosszabb kapcsolatod!-Huni is rendesen vörös volt már- mert olyan kegyetlenül hisztis vagy, hogy az elképzelhetetlen!

-Én legalább hisztis vagyok, de te ilyan szinten naiv, hogy az még rosszabb!-már talán kezdtek berekedni...

     Lehet, hogy ők nagyon mérgesek voltak meg minden, de mi úgy ültünk ott, mint a moziba és nagyon nehezen sikerült csak visszatartani a röhögést.

-És majd lila vagy rózsaszín fürdőruhát veszelnneki? Hmm??- Emesének nem tudom honnan jött a kérdés, de nagyon hülyén hangzott. Pont úgy, mint a bátyja válasza.

-Tudd meg, hogy olyat veszek neki amilyent szeretne!!-de az, hogy milyen komolyan tudtak veszekedni egy fürdőruháról már röhelyes...

     És itt szakadt el a cérna, úgy tört ki egyszerre belőlünk a röhögés, hogy a két testvér előszőr rendesen meijedt, utána meg égővörös fejjel néztek egymásra.

-Szerintem neonzöld fürfőruha jobban állna neki mint a rózsaszín- mondta Zsófi dulladozva a röhögéstől.

-De mit szolna vajon a narancssárgához?? Persze neon narancssárgához.-ez Napsi volt.

     Zsófi és Napsi ezzel szórakoztak vagy három percig, de biztos vagyok benne, hogy tovább is ment volna nekik, ha Emese nem szól közbe.

-Jól van! Mostmár elég!! Mondjátok mi kell és menjeket a dolgotokra!!

     Felvont szemöldökkel néztem Emesére majd Hunira aki szintén ezen a véleményen lehetett, mert nem mondott semmit, csak állt és várt.

     Végül megkaptuk a rendelésünket és el is mentünk, mert nagyon nemkívánatos személyeknek néztünk ki. Amiután kijöttünk, elindultunk egy helyre ahol van pad, ott pedig megettük amit vettünk.
    

-Bábel -- folytatás -- Szasza szemszögéből-Where stories live. Discover now