12

2.5K 72 12
                                    

Ayşe' den
Son bir haftadır poyrazla aramız oldukça iyiydi. Aramızdakileri kimseye belli etmemeye çalışmak bizi zorluyodu. Poyraz berkaya ben de aleynalarıma anlatmıştım. Takımın geri kalanı ise anlayamadığım bir şekilde hanzade dışındaki kızlara cephe almıştı. Dokunulmazlıkların birini kaybettiğimizde aleyna çalışkanı hedef alarak onu yazmışlardı. İlk geldiği zamanlarda performansı iyi değildi ama destek olmaya çalışmak yerine kızı düşürmek için her kötülüğü yapmışlardı. Zaten hanzade reşat grubuna gıcık olan ben de bu olaylarla birlikte aleynanın hakkını savunup onu korumak için onlarla ufak tefek tartışmalara girmeye başladım. Kendi performanslarına bakmadan takıma sonradan gelmiş sessiz sakin bir kıza saldırmaları hiç hoşuma gitmemişti.

Poyraz genellikle olayların dışında kalmıştı. Benim de onlarla tartışmalara girip gerilmemden hoşlanmasa da dayanamayarak olaylara dahil olduğu zamanlar olmuştu. Takımın geri kalanının poyrazdan çekinir gibi bir hali vardı. Oyunlarda takımın taktiklerini oluşturması ve takımın beyni olması sebebiyle ona saygı duyuyor ve ters düşmek istemiyorlardı.
Konseyde dora hanzade reşat ve yunus emrenin aleynayı yazması dışında biz de hanzadeyi yazarak onun aday olmasını sağlamıştık. Takımı her anlamda olumsuz etkileyen bi kadındı ve bana kalırsa burada çok bile kalmıştı.

Akşam eleme konseyi vardı. Sonuçları merak ediyordum. Geçen hafta ben birinci çıkmıştım ama bu hafta ne olur bilmiyordum. Poyrazın da arkasındaki destek çok büyüktü. O birinci çıkarsa kimi söylerdi bilmiyorum. Aramızdaki ilişkiyi kullanarak kimi söyleyeceğine karışamazdım. O yüzden bu konuyu onun yanında hiç açmamıştım.

Konseyden önce oynayıp kazanmamız gereken bir iletişim oyunu vardı. Ünlüler takımı ailesinden gelen fotoğraflı mesajları görmüştü ve bunu biz de kazanmak istiyorduk. Oyun alanına gittiğimizde seramoni için sıraya geçtik. Hemen yanımda duran poyraz kollarını göğsünde kavuşturarak benim olduğum tarafa doğru meyillendi ve kolunun arkasında kalan elinin parmaklarını kolumda gezdirdi. Bana kaçamak bir bakış attığını fark ettim. Aynı şekilde ona baktığımda tebessüm etti ve murata doğru dönerek onu dinlemeye başladı. Murat birkaç kişinin görüşünü aldıktan sonra bana döndü.

Murat: evet ayşe kısaca senin de görüşlerini alalım.
Ayşe: teşekkür ederim murat. İletişim ödülü hepimiz için oldukça önemli. Ünlüler bu ödüllerde bizden ilerde ve biz de onları yakalayarak ailemizle görüşmek istiyoruz. Bugün kazanacağımıza inanıyorum.
Murat da bana teşekkür ederek eşleşmeleri yapmamız için bize süre verdi. İlk tur eşleşmeleri tamamlandığında skor 8-3 tü. Bizim takımdaki sayıları iki aleyna ve steven almıştı. Poyraz berkay ve ben sayı alamamıştık. Hanzade ve doraya şaşırmıyordum bile artık. Takımın morali düşmüştü. İletişim ödülü gerçekten bize iyi gelen ve motive eden bir ödüldü. Market oyununda ve dokunulmazlıklarda gösterdiğimiz başarıyı iletişimlerde gösteremiyorduk. Moral bozukluğuyla yüzümdeki çamurları temizlemeye çalışırken poyraz geldi ve matarayı elimden alarak eline su döktü ve tişötünün çamursuz kısımlarını ıslatarak yüzümü silmeye başladı. Ve yüzümü iki yanından tutarak alnını alnıma yasladı. Bu hareketiyle modum anında yükselirken ayaklandım ve takımı canlandırmak için konuşmaya başladım.

Ayşe: hadi biz ne skorlardan geri döndük takım. Toparlanın hadi ailemizden haber alıcaz hadi gayret hadi!
Diyerek herkesi ayağa kaldırmaya çalıştım.
Aleyna: aynen öyle abi hadi kendinize gelin
Reşat: oyun bitmedi daha hadi canlanun haydi
Poyraz: şimdi ayşe çıkıp alıyor oyunu sonra kimse bi sayı daha vermiyor bitiriyoruz hadi

Dedi ve toplanarak gönüllüler çektik. Oyuna merveyle çıkıyordum. Düdük çaldığında hızla ileri atıldım. Engelleri hızla geçerken takımın "haydı ayşe öndesin" dediğini duyuyordum. Sondaki sürünme engeline geldiğimde elim kaydı ve yüzüm çamura girdi. Atışlara ulaştığımda mervenin son engele yeni girdiğini fark ettim ve atışlara yöneldim. Çamurun gözümün içine kadar girdiğini hissettim gözümü kırptıkça gözüm yanıyordu. Kendimi toparlayarak atışlara başladığımda görmesem de ilk iki atışımı yapabilmiştim. Merve de atışalara geldiğinde son bir atışım kalmıştı. Toplarımı toplamaya gittiğimde ikimizin de son bir atışı kalmıştı. Merveden önce topu elimden çıkarak isabetli bir atış yaptığımda kızlar koşarak yanıma geldiler. Onlarla sarıldıktan sonra gözlerimi temizleme isteğiyle nehre doğru yürüdüm. Yolda takımdakilerle çak yaptıktan sonra poyraz yanıma geldi.
Poyraz: fazla oyalanma da gözünü temizleyelim mikrop kapacak.
Dedi ve beni çekerek adımlarımı hızlandırdı. Suyun kenarına geldiğimizde eğilerek elime su almak yerine suya atladım. Ellerimi iyice yıkayarak yüzümü temizledikten sonra çıkmak için hareketlendiğimde poyraz ellerimi tutarak beni yukarı çekti.

KENDİMDEN ÖNCE SEN (AYRAZ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin