Günler karmakarışık ve ölüm havasıyla geçerken insan bahar aylarının yakında gelecek olmasıyla umutlanıyor.Güzel bir gelecek cidden hak edenin olmalıdır.Bir insan hak ettiği şeylerden rahatsızlık duyabilir mı?
Istanbul'un yorucu günlerinden biraz rahatlamak isteyen Şehmuz ve Afet Riva'da bir hafta tatil geçirmek için şirin bir pansiyon kiralamışlardı.Burasi 6 katlı,beyaz mermer ve ahşap kaplamalı,deniz manzarası,geniş bahçeleri olan bir pansiyondu.Şehmuz nişanlısına sürpriz yapmıştı.Annesi Safiye Hanım oğluyla gelininin gidip tatil yapmalarını çok ısrar etmişti.Pansiyonu onlara o önermişti.Afet çok istemese de Kayınvalidesi kendisinden beklenmeyen ve sadece Afet'e olan sevgisinden çok ısrar etmişti.Ikisi bu yaz evleniyorlardı ve sakıncası olmayacağını defalarca söyledi.
Şehmuz kayıt işlerini hallederken Afet etrafı inceliyordu.Çok tatile çıkan biri değildi.Pansiyonun geniş holü şık ve gösterişliydi.Kristal avizeler pembe ahşap kaplı duvarların üzerine parlıyordu.Afet burayı cidden çok hoş bulmuştu.Lakin yine de rahat değildi.
Şehmuz nişanlısının yanına gelip ellerinden tuttu.Simsiyah gür saçları ve yeşil gözleri Afet'in içini ısıtıyordu. Kayıt işlerini halledince Afet ile karşıdaki bir restorana gittiler.Taze balıklar ve pidelerin olduğu restoranda öğlen yemeklerini yediler.Afet çok fazla yemiyordu. Şehmuz hastalanmasini istemiyordu.Zaten çok güzel olduğunu ve diyet için kendini aç bırakmamasını istiyordu.Afet Şehmuz'un gönlü olsun diye yemeğini yiyordu ama derdi diyetle falan değildi.Uzun zamandır iştahsizdi.
Ikisi önce deniz kenarına inip güzel denizin tadını çıkardılar.Dalgalar arasında balıklar ve martılar çok güzel ortam oluşturuyordu.Afet yüzme biliyordu .Hatta Şehmuzdan bike iyi yüzüyordu.Derin dalış yaparak deniz kabuğu topluyordu.Su ona iyi geliyordu.Tüm acılarını ve dertlerini yok ediyordu.
Denizden çıktıktan sonra Afet biraz dinlenmek istediğini söyledi.Şehmuz uyumasını ve akşam üzeri hazırlanmasını çünkü yakınlardaki bir operaya gideceklerini söyledi.O nişanlısının sanata düşkünlüğünü biliyordu ve Opera ikisininde başka bir ortak yönüydü.
Afet üstünü değiştirip saçlarını yıkadı.Kıyafetlerini dolaba koyup biraz yatağına uzandı.Uyumak istiyordu ama hala kafası doluydu.Son zamanlarda olanları düşünürken birden yani başında beliren birini gördü.
Tıpatıp kendisine benzeyen ama daha bakımlı,güzel ve sinsi bir yapısı vardı.Afet bir süre sonra kim olduğunu anlamıştı.
--Bakıyorum uyuyamiyorsun?Bir sorun mu var?
--Önemli değil, sanırım uyku düzenlerim bozuldu.
--Bütün günlerini küçük veletler ve büyük bebeklerle uğraşarak geçiriyorsun.Şimdi bir tatilde bile rahat değilsin.
--Haklisin ama ne yapayım?Sonuçta istediğimiz şeyleri almak kolay değil.
--Keşke en başında bombayı patlatsaydik.Bunlarla tek tek uğraşmazdik.
--Keşke ama...
--Şehmuz.Biliyorum ve ikimizde ona,zarar gelmesin isteriz.Benim sayemde değiştin Afet. Benim sayemde güçlendin.Prestijli okullara müdire oldun.Şehmuz'un nişanlısı oldun.O çirkef anasının sevdiği tek gelini oldun.Benim sayemde ünlü bir yazar oldun.Şimdi herşeyi riske atmamalıyız.
--Farkindayim ama...O sırada küçük bir kız çocuğu yataktan kalkıp Afet ve tanıdık arkadaşının yanına oturdu.
--Ya yine mı kavga ediyorsunuz?
--Sen nereden çıktın canım benim?
--Beni sen uyandırsın.Bi de sen.Afet küçük kızı kucağına alıp öperken diğer kadın söylenip duruyordu.
--Ayyy sana ne?Illaki burnunu sokacaksın değil mi?Biraz rahat bırak Afet ablanı.
--Ama ben onunla konuşmak istiyorum.
--Sonra konuşursun.Amma da çenen açıldı.Eskiden tek laf edemezdin.Şimdi maşallah dilin pabuç gibi.Sen zaten hep böyleydin?
--Nasıl yani?
--Zayıf,Sulu göz ama en kötüsü güvensizsin.Küçük kız ağlamaya başladı.Afet'e sarıldi.Gözlerindeki yaşlar ona da bulaşıyordu.
--Hagh,ağla sen ancak.
--Ağlamıyorum!
--Ağliyorsun işte,Sinem haklı,sen tam savunmasız serçesin.Afet kızı sakinleştirmeye çalışırken "Sen de çok zalimdin ama!"
--Iyiki de böyleyim.Ben olmasaydım Şehmuz senin yüzüne bile bakmazdı.Alice fikri çok iyiydi ya.Ben böyle sert olmasam Çılgın Şapkaciyi başka bir Sinem kapardı.Bi de bu çocukla mı uğraşacağız?
--Ne zararı var ki?
--Afetciğim,önümüzü kapatıyor bu kız.Görmüyor musun?Küçük kız birşey yapmadığını söylüyordu.Korkuyordu bu kızgın kadından.
--Ben de onu diyorum.Büyümelisin artık büyü.Bu kızın başına ne geliyorsa senin saf kalbinden geliyordu.Ne çekiyorsak bunun korkusundan çekiyoruz Afet.
--Benim yüzümden değil.Ben birşey yapmadım.Ben çocuğum.Ben sadece çocuğum.Hepsi benim yüzünden mı yani Afet abla?Afet küçük kıza ve yanındaki sert kadına bakarken gözleri herşeyi anlatıyordu.Kucuk kız ağlayarak koşarken Afet peşinden gidemedi.
--SEN BANA HİÇ IYI BAKAMADIN!SEN DE DİĞER HERKES GIBI KÖTÜ BİRİ OLUYORSUN.HEPSİNDEN İNTİKAM ALACAKKEN BİZİ YOK EDIYORSUN!Afet ağlamamak için kendini tutarken yanındaki kadın onu manipüle ederek Afet'i kontrol ediyordu.Afet sadece onu dinliyordu.Ve artık istese de bir başkasını dinleyemezdi.
Üstünü değiştirip tanıdık kadının yönlendirmeleriyle iyice süslenmişti.Güzel ve hafif kabarık bir elbise,dalgalı saçlar ve iyi bir makyaj yapmıştı.
--Şu iç çamaşırlarınıda giy.Bu akşam içimden bir ses o operanın çok uzun sürmeyeceğini söylüyor.
--Iyi de erken bitse bile ne olacak ki?
--Şehmuz ile yanaktan öpücükler,sarılmalar veya el ele tutuşmadan öteye gidemiyorsun ama ikiniz zaten yakında evleniyorsunuz.Benim sayemde sana iyice aşık oldu.Ailesi bile ikinizin baş başa kalmasını istiyor ve bence beyfendi de çok istiyor ama sen korkuyorsun.
--Hayır korkmuyorum.Sadece...
--Bilmem,neyse yaza kadar bekleyeceksen sorun değil,sanırım(!)Afet düşünürken kapısı çalındı.Kadin bir kenara oturdu.Afet kapıyı açma da tereddüt ederken
--Unuttun galiba,o beni göremez ki.Afet kapıyı açınca özenle hazırlanan Şehmuz Afet'i görünce çok şaşırdı.Ve etkilendi.Feci şaşkın ve utanmıştı.Nişanlisi çok güzeldi.Afet'e iltifatlar yağdırırken arkada oturan kadın Afet'e şunları söylemesini istedi ve Afet de tekrarladı.
--Bu akşam opera bitince belki seni daha fazla şaşirtabilirim.Çünkü içimdeki ateş senin güzel gözlerinde harlaniyor.Ve onu paylaşmalıyız.
--Doğrusu buna istesem bile hayır diyemem.Yakinda evleneceğiz tabi ama seni zorlamak istemem.Cidden ister mısın?Afet kızarmıştı ve tatlı tatlı gülümserken arkadaki kadın gözlerini devirerek;
--Herhalde salak,istemese ne diye süslesin böyle kendini?Afet başını hafifçe salladıktan sonra kadının yönlendirmesiyle nişanlısının koluna girip sarılınca Şehmuz yanağından öpüp onu çok sevdiğimi söyler.Ikisi pansiyondan çıkıp arabaya binerken Afet dışarıdan ona sinsice gülümseyip göz kırpan kadına teşekkür edip operaya gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DERS
Misteri / ThrillerGERÇEK BIR İNSANIN GERCEK DRAMINDAN ESINLENILMIS BIR YAŞAM HIKAYESI... Bir insan çocukluğunda yaşadığı kötü şeyleri geride öylece bırakabilir mı?Bir insan zorbalığa uğradığında bunu öylece unutabilir mı?Bir insan okulunda kabusu yaşayınca,insanlar o...